Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS?
Detaliu pentru invitatia numarul 322715
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322715/26.03.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: 0261/854845, Fax: 0261/854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Negresti Oas, str. Victoriei, nr. 95-97, Loc.Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: Halas Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Negresti Oas, str. Victoriei, nr. 95-97, Loc.Negresti-Oas, Jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 445200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ?MODERNIZAREA STRAZILOR: OASULUI, VRATICEL, UNIRII, CORNETULUI, MORII, VALEA CERBULUI IN ORASUL NEGRESTI ? OAS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea strazilor: Oasului, Vraticel, Unirii, Cornetului, Morii, Valea Cerbului
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 295, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 lei (Ron)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata: - virament bancar in contul RO31TREZ5485006XXX000056, Trezoreria Negresti Oas, cod fiscal: 3963951; sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completata conform Formularului 20? Scrisoare de garantie bancara ? in original(anexat Sectiunea VIII Formulare), in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;In cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin (2) din Lg.nr. 346/2004 (cuantumul garantiei de participare va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii documentelor din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular nr. 25 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art. 16 alin (2) din Lg. 346/2004 , numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.In conformitate cu art.278, alin.1, lt.b., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 8589, 53 Lei (Ron).Garantia de participare se restituie cu respectarea dispozitiilor art.88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in doc. de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formular 25-din sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din val.contr.fara TVA.Modul de constituire: printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofertant.declarat castig., Form.21-Scris.de gar.bancara de buna executie-in original;sau daca partile convin se poate constit.prin retineri succes.din sumele dator.facturi partiale.In acest caz contractant.are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabil.drept garantie de buna exec.in doc.de atribuire.Aceasta se va putea restit.conf.art.92, alin.(4)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se va completa: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;
-Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si complet.prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul(Declaratie privind eligibilitatea?Formular 2);
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181-Formular 3. Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate si de tertul sustinator, daca este cazul; -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69*1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pt ofertant/asociat/subcontr./tert sustin)-Formularul 4.Persoanle cu functie de decizie din cadrul autorit.contract., in ceea ce priveste organiz., derularea si finalizarea proced.de atribuire: Primar?Ec.Bura Nicolae;Viceprimar?Ec.Cicio Ioan;Secretar?Jr.Grigoras Radu;Sef serviciu U.A.T. si Investitii?Ing.Halas Maria;Cons.Proiecte?Ec.Cora Andreea; Atentie!Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazute intr-unul din art.69*1; art.180; art.181 din O.U.G.nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5).Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii; -certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"pt ofertant/asociat; -certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la begetele locale) din care sa reiasa obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pt ofertant/asociat;Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin 13.000.000 Lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prevederile art.16, alin.2 din Legea 346/2004, vor prezenta 50% din valoare., -Situatiile financiare pe din ultimi trei ani.Se solicita prezentarea bilanturilorcontabile din ultimii trei ani financiari incheiati., -Cash-flow de executie a lucrarii pentru 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 2.200.000 Lei fara Tva, suma respectiva putand fi imobilizata pe o durata de 4 luni., -Informatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50%a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezentarea Experientei similare. Valoarea minima impusa 6.000.000 Lei fara Tva., - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari de constructie drumuri, lucrari de asfaltare, trotuare, spatii verzi si alimentare cu apa(domeniul de activitate aferent obiectivului contractului)., - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalul angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani.- Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate direct responsabil pentru indeplinirea contractului de executie a lucrari.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. sef santier executie cu experienta profesionala in domeniu drumuri si poduri ;2. responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere: drumuri si poduri (RTE) ;3. responsabil controlul calitatii (CQ)Persoanele propuse vor fi angajati proprii sau colaboratori., - Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., - Informatii privind asocierea *Certificat conform ISO 9001:2008 (certificarea sistemului de management al calitatii)., * Certificat conform ISO 14001:2008 (certificarea sistemului de management al mediului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - prin descarcare de pe SEAP, sau direct de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:49