Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Proiect integrat de reactualizare si modernizare urbana - Centrul Istoric Rasnov?, cod SMIS 33812
Detaliu pentru invitatia numarul 353926
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353926/19.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Proiect integrat de reactualizare si modernizare urbana - Centrul Istoric Rasnov?, cod SMIS 33812
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, oras Rasnov, Jud.Brasov, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0368401858, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, oras Rasnov, Jud.Brasov, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0368401858, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Proiect integrat de reactualizare si modernizare urbana - Centrul Istoric Rasnov?, cod SMIS 33812
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor din cadrul proiectului, respectiv: ? Amenajarea Pietei Unirii ca zona pietonala(construire pasaj subteran ?i parcare subterana pe 1 nivel ?i amenajarea Pie?ei Unirii prin refacerea pavajului, amplasarea de mobilier urban, amenajarea unor spatii verzi, refacerea iluminatului public);? Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere pe strazile adiacente Pietei Unirii (str. Republicii si partial str. Izvorului);? Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de alimentare cu apa si de canalizare in Piata Unirii si pe str. Republicii;? Ingroparea tuturor cablurilor aeriene in Piata Unirii si pe strada RepubliciiValoarea aferenta cheltuielilor diverse ?i neprevazute este de 1.206.218, 67 lei fara TVA, respectiv 9, 6% din investi?ia de baza (valoarea estimata a contractului fara diverse ?i neprevazute).Coduri CPV45.22.12.00-4 Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane45.23.31.20-6 Lucrari de constructii de drumuri;45.22.33.10-2 Lucrari de constructii de parcari subterane;45.31.00.00-3 Lucrari de instalatii electrice;45.23.24.11-6 Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale;45.23.21.50-8 Lucrari de conducte de alimentare cu apa;34.92.84.00-2 Mobilier urban
II.1.6) CPV: 45221200-4 - Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 763, 099.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Garantie de participareCuantum: 200.000 lei. Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei. In cazurile de la art. 278^1 din OUG 34/2006, autorit. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 8.815, 69 lei.Constituire: Scrisoare de garantie eliberata de o institutie bancara/societate de asigurari in favoarea autorit. contractante, original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atribuire;OP in contul autoritatii contractante; fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;virament bancar, in contul autoritatii contractante: Trez. Rasnov-RO92TREZ1385006XXX000031, cod fiscal 4443353 - in numerar prin depunere la casieria autorit contractante ; Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Curs referinta pt conversie lei/moneda utilizata: BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieGarantia de buna executie se constituie in LEI, in max. 10 zile de la semnarea contractului-10 % din val. fara TVA a contractului (mai putin diverse si neprevazute).Constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. Garantia se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz contractantul va deschide la Trezorerie un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului pana la acoperirea sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea?2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document. De asemenea, operatorii economici care depun oferta comuna, vor completa Formularul 19- Acord de asociere. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006.- Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 4, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireSe va completa : Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireSe va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completaFormularul nr.6Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezentaFormularul nr. 7.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar? Marieana Ducar-Viceprimar? Stelian-Lilian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei-Director economic? Comisia de evaluare a ofertelor: Toba Sorin Mircea(presedinte), Sarbu Mihaela-Florina, Olteanu Ilie, Adomnoaiei Bogdan, Neagovici Gheorghe Constantin, Hutanu Sergiu Ionut (inlocuitor membru), Vlad Cristina-Daniela (inlocuitor presedinte).? Consilieri locali: Barbulescu Bogdan, Botean Marian Catalin, Boteanu Iancu, Bucsa Dumitru, Diaconu Daniel Nicolae, Dragutu Dumitru, Dragutu Ionut, Folea Nicolae, Lungu Marius, Mihai Giorgiana Cristina, Mocanu Neculai, Muntean Radu, Munteanu Victor Gheorghe, Popa Stefan, Secareanu Rares Cornel, Stoica Zaharie Marghiloman.Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14), cat si de tertul sustinator daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane fizice sau juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte documente relevante pentru partea de contract indeplinitaCerinta nr. 2Demonstrarea capacitatii de executie a activitatilor privind retele electrice interioare (incinta pasaj si parcare) si subterane (ingropare cabluri aeriene).Ofertantii vor prezenta minim atestat de tip B - proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV emis de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 23/ 17.04.2013, in copie conform cu originalul.Acest atestat poate fi prezentat si de catre subcontractant, cu conditia ca subcontractantul care prezinta atestatul sa fie responsabil de activitatile pentru care se solicita atestatul ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantul are, la momentul semnarii contractului, acces la sau aredisponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci ori alte mijloace financiare in cuantum de 4.000.000 lei, pentru arealiza cash ? flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 4 luniSe vor prezenta declaratii bancare sau alte documente justificative prin care sa se dovedeasca indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului, va solicita ofertantului sa prezinte dovezi emise de institutii bancare prin care se certifica faptul ca respectivele resurse financiare sunt disponibile, negrevate de datorii precum si accesul Ofertantului la aceste resurse este imediat, conditionat doar de semnarea contractului.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derulariicontractului.Nota: Aceasta cerinta nu poate fi indeplinita de catre un tert sustinator, Cerinta nr. 11. Media ciferi de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin 25.000.000 lei.Conform art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de oreducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie.Modalitatea de indeplinire1. Se va prezenta Formularul nr.8, in original2. Bilantul (inregistrat la autoritatile competente), extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) sau alte documente considerate relvante de operatorul economic, pt ultimii 3 ani financiari, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi semnat, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus; iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Autoritatea contractanta poate solicita prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.Pentru conversia lei/euro se va lua in considerare cursul mediu anual al BCE.Cerinta nr .1 (continuare)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica sifinanciara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului nr. 15 de catre tertul sustinator.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, completand Formularul nr. 3, Formularul nr. 4 ?i Formularul 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4.1Ciontinuareb)Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeModalitatea de indeplinireDeclaratie privind subcontractantul/contractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Se va completa Formularul nr.14, care va fi semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., Cerinta nr. 4.1Personalul cheie minim: 1. Coordonator proiect- studii superioare, exp. similara in coordonarea a cel putin un proiect/ contract;2. Sef santier- studii superioare in domeniul cai ferate, drumuri si poduri. Exp. similara dovedita in cadrul a cel putin un contract/ proiect;3.RTE - atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul II- cai ferate drumuri si poduri.4. RTE- atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul IX -Constructii edilitare si gospodarie comunala.5.Responsabil cu controlul tehnic de calitate- studii superioare, cu prezentarea deciziei de numire pe aceasta functie, avand ex. similara in cadrul a cel putin un contract/ proiect;6. Responsabil instalatii electrice- autorizat ANRE minim gradul IIB.7. Responsabil privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM), responsabil SSM santiere temporare si mobile- SSM autorizat ITM - Studii superioare;8. Arhitect- specialist/expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 2- urbanism istoric;9. Inginer topograf- absolvent studii superioare in domeniul geodezie/ topografie/ cadastru sau similar, avand experienta similara in cadrul a cel putin un contract/ proiect.10. Coordonator proiectare si planificare rutiera- studii superioare, experienta similara in cel putin un proiect/ contractModalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinire? Completarea Formularului nr. 11;? CV-uri in format Europass ? se va completa Formularul nr.11.1 (cu exceptia expertilor RTE, ANRE si Arhitect)? Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe perioada efectiva de executie a lucrarilor (Se va completa Formularul nr. 12)? Diplome care atesta specializarea personalului (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?)? Autorizatii/ certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).Nota: Inainte de semnarea contractului, se poate solicita ofertantului castigator, contractele de munca/prestari servicii/colaborare, incheiate cu personalul ?cheie? declarat, pt care a obtinut si depus in cadrul ofertei, declaratia privind disponibilitatea de a lucra pe perioada efectiva de executie a lucrarilorNota: Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei propuse. In cazul unei asocieri cerin?a se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul unei asocieri cerin?a se considera indeplinita in mod cumulativ.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta angajament de sustinere , in conformitate cu Formularele 16 sau 17, dupa caz.Terta sustinatoare care asigura sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea formularelor., Cerinta nr. 4-Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire? Completarea formularului nr. 10- Declara?ie privind efectivul mediu anual al personalului angajat ?i al cadrelor de conducere, Cerin?a nr. 3
Cerin?a nr. 3Declara?ie privind utilajele, instala?iile ?i echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in termenii de timp si calitate prevazuti in cadrul documentatiei tehnico-economice.
Modalitatea de indeplinire
? Completarea Formularului nr. 13 si a anexei, in original;
? In func?ie de forma de de?inere, se solicita ofertan?ilor prezentarea urmatoarelor documente:
? Contracte de vanzare- cumparare sau facturi fiscale;
? Contracte de leasing;
? Contracte de inchiriere valabile pe perioada efectiva de executie a lucrarilor;
? Contracte de prestari servicii, valabile pe perioada efectiva de executie a lucrarilor;
? Antecontracte/ precontracte sau dupa caz angajament privind punerea la dispozitie a utilajelor necesare executarii lucrarilor
Nota: lipsa documentelor, din care sa rezulte ca toate utilajele, instala?iile ?i echipamentele solicitate sunt la dispozi?ia ofertantului pe perioada efectiva de executie a lucrarilor, duce la descalificarea ofertei. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri cerin?a se considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2Executia si ducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim 3 contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 12.556.880, 63 lei fara T.V.A.Conform art. 14 din Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011, prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
Modalitatea de indeplinire:
?Completare Formularul nr. 9.1
?? Certificari de buna executie cf Ordonantei 34/2006
? Documente relevante din care sa rezulte faptul ca ofertantul a executat cel putin: executie pasaje subterane/ executie parcari subterane
Nota: Nu este obligatorie includerea ambelor categorii de lucrari minime solicitate in cadrul aceluiasi document doveditor.
Pt valorile contractelor prezentate ca exp. similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediul anual al BNR, valabil pt anul semnarii respectivului contract.Pt lucrarile executate in afara Romaniei, doc. solicitate vor fi insotite si de trad. autorizata in lb romana.Nota: In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.
Pt contractele care au fost semnate inainte de 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor lua in considerare doar lucr executate si duse la bun sfarsit in aceasta per., Cerinta nr. 1
1. Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.9 si anexa aferenta Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent eliberat de un organism de certificare acreditatModalitatea de indeplinire? Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?)NOTA: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificarePrin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme certificate in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o va indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 13:39