Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ''REABILITARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA"


Detaliu pentru invitatia numarul 331007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA I.C.BRATIANU (CONSILIUL LOCAL I. C. BRATIANU, JUDETUL TULCEA)
Numar invitatie: 331007/04.07.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ''REABILITARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA I.C.BRATIANU (CONSILIUL LOCAL I. C. BRATIANU, JUDETUL TULCEA)Cod fiscal: 4794036, Adresa: COMUNA I. C. BRATIANU, JUDETUL TULCEA, ROMANIA, I.C. Bratianu, Telefon: 0240/573134, Fax: 0240/573134
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL ''REABILITARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA I.C. BRATIANU, JUD. TULCEA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare si reabilitare a sediului primariei (tamplarie; pardoseli; zugraveli; instalatii electrice si sanitare)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 853 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 11.000 lei;
-IMM 50%(completare si prezentare Anexa A);
-valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - mentionata in invitatia de participare;
-se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia treb sa fie irevocabila.Prin exceptie, se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Contul este RO52TREZ6425006XXX000058 deschis la Trezoreria Macin pentru Comuna I.C. Bratianu, cod fiscal 4794036. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stab castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d)in cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prev art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4377 lei.Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor - mentionat in invitatia de participare; oferta pe SEAP va avea o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau dupa caz, prin retineri succesive.In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, cf HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM pot solicita reducerea garantiei de buna executie la 50%.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original - completare Formular 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.- Prezentare cazier judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor.- Prezentare cazier fiscal al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original - completare Formular 12B.-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul de reprezentantul legal al firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care sunt implicate in derularea contractului si care figureaza in certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul de reprezentantul legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, in original - completare Formular 12C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original- completare Formular 12D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original - completare Formular 12J.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chirita Viorel - Primar; Chirita Cornel - Presedinte comisie cu drept de vot, Pandele Gina, Ioan Violeta - membrii comisiei. Se completeaza comisia si cu un expert extern din partea ADDJ Tulcea - Abduraman Georgeta; persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire Chirita Viorel, Chirita Cornel, Pandele Gina, Ioan Violeta. Consilieri locali: Chirita Cornel, Ditcov Iulian, Grigore Maricel, Danila Ilie, Manole Apostol, Rischitor Maria, Polodeanu Elena, Serban Ciprian, Constantin Stamati.Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator. Certificat ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFACERICerinta nr. 1: Informatii privind cifra de afaceri - cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de minim 1.100.000 lei (fara T.V.A)., CASH - FLOW DE EXECUTIE A LUCRARIICerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 298.427 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pentru o perioada de 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiariindiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 590.000 lei, fara T.V.A.Se va lua in considerare la experinta similara din ultimii 5 ani, doar lucrarileexecutate si duse la bun sfarsit in aceasta perioada, ultimii 5 ani calculandu-se prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor., 3. Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pecare operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de executie.Lista minima obligatorie va cuprinde: ? 1 autobetoniera? 1 autobasculanta? 1 pompa turnat beton? 1 set panouri cofraj modulare? 1 set de schela metalica, 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate: 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul I-?Constructii civile?, studii univ. de lunga durata absol. cu diploma de licenta in domeniul constructiilor; atestat valabil de responsabil tehnic cu executia in domeniul I ??Constructii civile?, min. 5 ani experienta prof. generala; 1 responsabil cu controlul calitatii: studii univ. de lunga durata absol. cu diploma de licenta in domeniul constructiilor; 1 coordonator proiect C.C.I.A: ing. specialit. constructii civile: studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructiilor, min. 5 ani experienta profesionala generala, evidentiata prin prezentarea unui contract similar; personal calificat in domeniul lucrarii (dulgheri, zugravi, instalatori apa, electricieni autorizati, lacatusi, betonisti, sudori, etc.), 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1Standarde privind sistemul calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer