Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare DC 27 Unguras ? Sisesti?, localitatea Unguras, comuna Dumbravita, km 3+142,85 ? 2+035,38.
Detaliu pentru invitatia numarul 351954
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351954/05.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare DC 27 Unguras ? Sisesti?, localitatea Unguras, comuna Dumbravita, km 3+142, 85 ? 2+035, 38.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0727327882, fax: +40 0262299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA DUMBRAVITA NR. 225, JUDETUL MARAMURES, Romania, cod postal: 437145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare DC 27 Unguras ? Sisesti?, localitatea Unguras, comuna Dumbravita, km 3+142, 85 ? 2+035, 38.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare DC 27 Unguras ? Sisesti?, localitatea Unguras, comuna Dumbravita, pe tronsonul km 3+142, 85 ? 2+035, 38, conform proiectului tehnic publicat in SEAP, in principal: refacerea structurii rutiere pe intreg tronsonul mentionat la II.1.2) a); amenajare camere de cadere; podet lateral; amenajare drumuri laterale; semnalizare rutiera verticala si orizontala.Valoarea estimata a contractului este de: 963.793, 70 lei fara TVA din care Cheltuieli diverse si neprevazute: 0 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 963, 793.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la pocedura este in valoare de: 19.200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO19 TREZ 4365 006X XX00 0135, deschis la Trezoreria Baia Mare, Cod fiscal Com. Dumbravita: 3627803, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87din HG 925/2006.In cazul unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4743.79 lei, conform art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006.Restituirea garantiei pentru participare se va face conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare astfel: (1) Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.(2) Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90 alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011 Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Executant inainte de semnarea contractului. Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului. - Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul 5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Felician-Gheorghe, Dobrican Dacian-Sorin, Trif Cornelia, Pop Ileana, Balaj Flore, Pante Ionut, Cernestean Gratian, Pasca Gheorghe, Peter Emilian, Petrisan Octavian, Dobrican Cosmin, Cadar Dumitru, Trif Ionita, Trif Alexandru, Nichita Aurora, Medan Gavril, Bele Nicolae, Caraban Laura, Bob Reghina.? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul 7;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul 8;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul 9.? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantii vor prezenta, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru sediul principal sau punctele de lucru, implicate in derularea contractului daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: Ofertantii vor prezenta, in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, va avea obligatia de a prezenta in urma solicitarii autoritatii contractante Certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza. Se accepta cumulul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelor prezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 1.927.500 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani incheiati financiar sau a altui document inregistrat la autoritatile competente.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta bilantul contabil anual, anexele la acesta si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate ? Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, legalizate a documentelor de mai sus. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular 16, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 400.000 lei., Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similara Nivel minim necesar: Se va prezentaLista principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit maxim doua contracte de lucrari similare care cumulate sa fie in valoare de ce1 putin 963700 lei.Lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice: beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea pragului valoric impus.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/grupului de operatori economici ? Formular 17, Cerinta nr. 2 Informatii privind dotarea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului. Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) insotita de documente privind proprietatea/inchirierea/alte forme de detinere/angajament de punere la dispozitie.Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelat cu extrasele de resurse, de statii de mixturi asfaltice si de statie de sortare a agregatelor. Minimul de utilaje: - 1 Repartizator de mixturi asfaltice - 1 Excavator - 1 Cilindru compactor - 1 Autogreder - 1 Basculanta -1 Autocisterna - 1 Incarcator frontal In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Formular 18, Cerinta nr. 3 Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari urmatoarele persoane cheie: responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE si un inspector SSM care sa fie posesor al unui certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, avand calificarea de Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor propusi. Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind persoanele cheie si/sau personal de executie pe specialitati indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Formular 19, Cerinta nr. 4 Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat conform HG nr.808/2005 cu modificarile ulterioare (minim gardul 2) cu profil corespunzator pentru lucrari de infrastructura de transport rutier sau contract de colaborare. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:03