Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare trasee turistice in orasul Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 339975
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339975/23.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare trasee turistice in orasul Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI BAILE HERCULANE, STRADA MIHAI EMINESCU, NR. 10, JUDETUL CARAS-SEVERIN, BAILE HERCULANE, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI BAILE HERCULANE, STRADA MIHAI EMINESCU, NR. 10, JUDETUL CARAS-SEVERINcod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare trasee turistice in orasul Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitare trasee turistice in orasul Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 320, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20000 lei, se prez in afara coletului de oferta.Per de valab solicitata 90 zile de la term limmita de depunere a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar de particip va fi prelungita in mod corespunzator.1.Vir. bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in original(cf F30).Gar treb sa fie irevocabila.2.OP cont RO43TREZ1865006XXX000168 Trez B.Herculane, CIF 3227920.Ofertele neinsotite de de dovada constit gar de particip vor fi consid inacceptabile cf HG925/2006 art36 alin 1 pct a.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004 art 16 alin 2 numai daca fac dovada incadrarii in ac categ, cf prev art 3 alin 1-2, prez doc de la art 7.Daca ofertantul e o asociere incadrarea in IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Astfel daca toti asociatii se incadreaza in mod indiv in IMM reducerea cu 50% se va aplica chiar daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in IMM(F 29 in original).Autorit contr are dr de a retine gar de particip daca ofertantul: a)isi retrage of in per de valab;b)of sa fiind stab castig, nu constituie gar de buna exec in per de valab a of si oricum nu mai tz de 15 zile de la semnarea ctr;c)oferta sa fiind stab castig, refuza sa semnezae ctr in per de valab a of; d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de CNCS i se va retine de autorit contr suma de 5100, 26 lei stab cf art.278 1alin (1) lit c)din OUG 34/2006.Gar de particip constit de of castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa a acestuia.Gar de particip constit de of a caror of nu a fost stab castig se returneaza dupa semnarea ctr cu of castig, dar nu mai tz de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of, la soclicitarea scria a acestuia.
Garantie de buna executie
5% din val ctr, exclusiv TVA, se constit in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig(cf F31);b)retineri succesive din facturile partiale prez.Cf HG1045/2011 priv modif art 90 alin 3 din HG 925/2006 contractantul are oblig de a deschide la Trez Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contr.Suma initiala care se depune de contr nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.pe parcursul indepl ctr autorit contr urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contr.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2006 art 16, alin 2, daca fac dovada ca se incadreza in ac categ cf art 3 alin 1-2, prez doc de la art.7(F29, in orig).Autorit contr are dr de a emite pretentii asupra gar de buna ex daca contr nu isi indepl oblig asumate prin ctr.Autorit contr are oblig de a restitui/elibera gar de buna ex cg HG925/2006, art 92 alin 4 daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare formular Scrisoare de inaintare- Formular nr. 1? se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formular nr. 3, Sectiunea Formulare si Modele, se prezinta in originalModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Cazier judiciar operator economic valabil la data depunerii ofertelor; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Cazier fiscal persoane juridice; valabil la data depunerii ofertelor; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz); se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4; se prezinta in original. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara Marius.Membrii comisiei: Domilescu Gore, Dumitrache Aurelia, Moldovan Cristian, Popescu Catalin, Tomescu StelianCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5; se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 6; se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Subcontractantilor nu li se va solicita completarea certificatului departicipare cu oferta independenta, in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor, se prezinta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, si de catre subcontractanti (daca este cazul).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda categoriei de lucrari conform obiectului contractului (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului.- Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Info. privind capac. tehn. si profes., respectiv experienta similara.Lista princip lucrariin ultimii 5 ani, cuprinzand val, perioade, beneficiari/denumirea lucrarii, dupa cazOf treb sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani o lucrare similara avand o val cel putin egala cu val supusa procedurii.Val. lucrarii prezentate ca exper similara treb. sa fie de cel putin: 1320000 lei fara TVA;va fi luata in considerare val.unei lucrari din cele prevazute in lista solicitata.Prin ctr similare se intelege ctr cu ob. similar cu ob.ctr care urmeaza a fi incheiat.Prezentare F 9 Declaratie priv lista princip lucr executate in ultimii 5 ani, cuprinzand val, perioade, benficiari/denumirea lucr, in orig, Completare F9a-expertienta similara, in orig., Prez de doc de conf care insotesc formularele depuse: - Prez ctrt(e) de lucrari/parti relevante dupa ctrt(e) si eventualele acte adit. de modif a val. ctr (daca exista)/orice alte doc edif in sensul dovedirii procentului din ctr realizat de ofertant, al similitudinii ob ctr etc.daca of. a avut calitatea de subcontr. se va prez ctr de subcontr.-P-v de receptie la terminarea lucr. sau p-v de receptie finala.Recomandare-completare F R (sau in cazul in care deja exista o recomandare se va prezenta acel doc)/Doc constatator initial/final din partea beneficiarului, care sa contina info. ref.e la modul de indepl a oblig ctr (la termen si calitativ) pe parcursul derularii ctr si la eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice din vina exclusiva a ctr; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Note: a.Capac tehnica a op ec poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de nat rel juridice existente intre op ec si persoana respectiva.Prez angaj.sustinere teh (F10), in orig, Decl priv elig, Decl priv neincadrarea in art 181 liat a c^1 si d) din OUG 34/2006, Decl priv neincadr. in prev art69^1din OUG 34/2006 actualizata. b.Op ec care beneficiaza de sustinere tehnica treb sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prez unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia of res teh invocate.Pt sustinerea cerintei minime ref la exp similara angajamentul ferm prez treb sa garanteze ca in cazul in care contr intampina dificultati pe parcursul derularii ctr, persoana sustinatoare se obliga sa asig indepl. completa si reglementara a oblig ctr prin implicarea sa directa., c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare pentru executie, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Cerinta nr. 2CompletareF 11 Decl. privind utilajele, instal, echipe tehnice.In cazul asocierii F11 se depune de catre fiecare asociat. Of asig echip, utilajele, mijl. de transport pt indepl. corespunzatoare a ctr de lucrari.Ofertantul va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr, ca poate dispune de tipuri de echipamente necesare sa functionze la intreaga capac. si treb. sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pt a fol in cadrul ctr, Cerinte minime: Prez de doc prin care of sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instal si echip teh implicate in realiz ob ctr: facturi; carti de identitate pentru vehiculele din dotare;ctr de inchiriere.Capac tehnica si profes a of poate fi sustinuta si de o alta pers.Prez angaj sustinere tehnica (F10), in orig, Decl prin elig, Decl priv neincadrarea in prev art 181 lit a c^1 si d) din OUG 34/2006, Decl priv neincadr in prev art 69^1din OUG 34/2006 actualizata.Completare F37 Decl tert sust teh priv logistica, utilajele, instal, echip tehn, in orig.Se va face dovada detinerii de: buldoexcavator, autobasculanta;autobetoniera.In caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat., Cerinta nr.3 Inf. privindpersonalulOf. va treb. sa dispuna de res. umane consid. ca fiind minim necesare indepl. in bune conditii a ctr (personal de conducere, de spec si experti care vor avea roluri esentiale in indepl. ctr).Se va prez F12, in orig;F13, in orig;F14, in orig, in 15, in orig.pt fiecare din spec mentionati(cu exceptia muncitorilor)se va prez F16, Copii diplome sutdii, atestate, adev, autoriz, certif profes neces cf prev legale in materie pr pers de spec nominalizat, valab la data depunerii of.doc prin care sa dem rel de munca pe care pers nominalizata o are cu of (ex ctr munca, ctr colab, angaj ferm, etc), F18.Cerinte minime: 1)Asig de personal de spec: Responsabil cu controlul tehnic de calitate drumuri si poduri(CQ)-1 pers; absolvent studii sup;prez decizie numire in cadrul firmei a CQ cu valab la data depunerii of;prez CV actualizat, datat si semnat;prez alte diplome/atestate(daca exista)., -Sef santier ? 1 persoana;studiisuperioare; inginer specializarea drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de drumuri si poduri care sa fi participat la cel putin un proiect similar; prezentare diplome/atestate, CV actualizat, datat si semnat.- Responsabil tehnic cu executia(RTE) ? 1 persoana; absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri; prezentare diplome studii, atestari pentru RTE cu valabilitate la data depunerii ofertelor + legitimatie vizata la zi; prezentare CV actualizat, datat si semnat.Pentru fiecare din specialisti se va prezenta o declaratie privind disponibilitatea., In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati., Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Prez angajam sustinere teh (F10), in orig, Decl tert sustinator tehnic priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere, in orig.Decl priv eligib, Decl priv neincadrarea in prev art 181 lit a, c^1 si d) din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata., Cerinta nr.4 Info. privind subcontr. (daca este cazul) Daca parti din ctr urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz of castigator va prezenta ctr incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Ctr de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la ctr de achizitie publica.Se va prez F22, F23, F4, F5 in orig.Daca acordurilede subcontr.sunt incheiate in alta limba decat lb rom., se vor prez copii dupa acorduri si traducere legalizata in lb rom. dupa acestea., Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Nota: a.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.5Info privind asocierea (daca este cazul)Daca of. este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indepl.conditiile privind Sit. pers. a of. si Capac. de exercitare a activ. profes.(Inregistrare), in conf cu Ctr de asociere, din care treb. sa reiasa clar partea din ctr pe care o vor indepl. asociatii si toate elem necesare pt evaluarea of.Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi consid incomplete.Prez F24, F25, in orig din care sa rezulte liderul asociatiei si partea din ctr pe care o va indepl fiecare asociat(valoric si procentual din ctr).Sit ec-fin si Capac tehn si profes vor fi evaluate pt of asociati in fct de modul in care vor fi fol res tehn si umane de care dispun impreuna, cf Ctr de asociere si Doc.de atribuire., Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat., In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere.d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului., e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCertificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Certificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim, 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n) x 60)
P2 Termenul degarantie a lucrarii
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Perioada de garantie a lucrarii-a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 36 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte; b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25;Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 36 de luni nu vor fi punctate suplimentar.Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
P3 Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luniPentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 10 luni, iar durata minima considerata realista este de 6 luni. Pentru o durata de executie mai mare de 10 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma -iar pentru o durata de executie mai mica de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 12:42