Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea Parcului Municipal Cetate? Deva


Detaliu pentru invitatia numarul 319652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 319652/20.01.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea Parcului Municipal Cetate? Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 0254/213435, fax: +40 0254/226176, persoana de contact: Mircia Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Deva - Sala de sedinte, Piata Unirii nr. 4, judetul Hunedoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea Parcului Municipal Cetate? Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride: de arhitectura peisagistica; de sistematizare verticala; de instalatii exterioare de apa si canalizare; de instalatii electrice (iluminat public, forta);de construire(fantana arteziana, pergole, grup sanitar, etc.); dotari cu mobilier urban(banci, cismele, mobilier de joaca , etc).
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 940, 227.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 76.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Forme de constituire: - virament bancar in contul RO83TREZ3665006XXX000122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta - Formular nr.4 anexat. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Municipiul Deva, P.ta Unirii nr.4
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului de lucrarifara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif si copl ult, prin (se alege): - instrument de garantare .sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Municipiului Deva. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; Declaratiede participare la procedura cu oferta independenta; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a) la bugetul statului si b) la bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de O.N.R.C
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala, Informatii privind dotarea tehnica, Informatii privind personalulimplicat in indeplinirea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectia mediului, - Precizare pentru sectiunea III.2.3.a) - Informatii privind personalul implicat in indeplinirea contractului ? cerinta Specialist/expert atestat M.C.P.N. in domeniul urbanism istoric sau urbanism parcuri si gradini, specializarea E, G
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer