Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?
Detaliu pentru invitatia numarul 353051
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353051/26.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valcau de Jos (Primaria Valcau de Jos Jud. Salaj)Cod fiscal: 4291930, Adresa: Valcau de Jos, Valcau de Jos, Telefon: 0260 670800, Fax: 0260 670811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valcau de Jos, Valcau de Jos, Romania, cod postal: 457345, telefon: +4 0260670869, fax: +4 0260670800, persoana de contact: Mircea Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Valcau de Jos, judetul Salaj, Valcau de Jos, nr. 235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?. Valaorea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 308.143 lei si reprezinta 4, 71 % din valoarea lucrarilor ce urmeaza a fi executate.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 845, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 130.700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in RO62TREZ5635006XXX000702 deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.c) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Pentru echivalenta leu/ valuta se va folosii cursul publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. (Model orientativ Formular nr. 1- se vor respecta tooate cerintele din formular)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere la garantia de participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens). In cazul asocierilor, toti membrii asociatiei trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 OUG 34/2006, Formular nr.4, Cazier judiciar al operatorului economic, Cazier judiciar al administratorului/directorului general, Cazier fiscal al operatorului;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr.4; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" -Formular nr.5 )Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 -Formular nr.6. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Rosan Ioan, Mircea Sandor, Gui Florita, Bal Gabriel Sorin, Sabau Viorel, Ungur Floare Dura Petru, Chis Gheorghe, Bode Vasile Gavril, Sirca Alexandru, Filip Craciun, Gal Liviu Petru, Rad Florin, Bode Emil, Bode Dumitru Lucian, Chis Dan Nicolae, Markus Csaba, Euge Nicolae, Sabau Nicolae, Markus Angela.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Ofertantul castigator va prezenta la cererea autoritatii contractante, Certificatul Constatator in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 13.000.000 lei.Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2010, 2011 si 2012.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.000.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2.000.0000 si pentru o perioada de 4 luni.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006. - La deschiderea ofertei, angajamentul ferm va fi prezentat, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. - In cazul unei asocieri, sustinerea acordata de tertul sustinator, este luata in considerare daca este acordata intregii asocieri si nu oricaruia dintre membri acesteia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Angajament ferm? ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011. - La deschiderea ofertei, angajamentul ferm va fi prezentat, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. - In cazul unei asocieri, sustinerea acordata de tertul sustinator, este luata in considerare daca este acordata intregii asocieri si nu oricaruia dintre membri acesteia., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul 3 A), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, Imputernicire lider de asociere.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau.
Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoane de ciment. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare. Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane. - laborator minim grad II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator minim grad II, autorizat ISC (in conformitate cu e Legea nr. 10/1995 si Hotarare nr. 808/2005 din 14/07/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 735 din 12/08/2005).
Se vor prezenta copii dupa autorizatiile laboratoarelor autorizate cu care va colabora la executia proiectului. In cazul in care laboratorul respectiv nu apartine producatorului se vor prezenta si contractele de colaborare incheiat intre producator si laboratoarele respective. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare realizarii proiectului terasamante, betoane, armaturi, suduri si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contractele de colaborare incheiate intre producator si laboratoarele respective cat si autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavatoare - buldozere - excavatoare - autogredere - cilindrii compactori - autobasculante, autobetoniere - mai mecanic - miniexcavator Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie. Se va permite si prezentarea si altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie). Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.
Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Cerinta 1:
Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form. 8
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat 1 contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 22 km de retele de canalizare si 1 statie de epurare.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- Formular 8A, Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate/ documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala/procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Declaratie privind informatii de personal ? Formularul 16; Formularul 17; Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? care va fi angajat in cadrul contractului.
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii
vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Personal responsabil de indeplinirea contractului - 1 Sef de santier, inginer/subinginer in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 Sef de punct de lucru, diploma de inginer/subinginer , in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar - 1 Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, - 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de contstructii edilitare si de gospodarire comunala; - 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; - minim 1 inginer electrician autorizat ANRE, - personal calificat utilaje - sudori autorizati in polietilena, - sudori autorizati in otel. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Se vor prezenta: - 1. CV-uri (Formular 18) - in care va fi mentionata experienta;
- 2. Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; - 3. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contract de munca/ colaborare/angajament de participare); 4. Atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor; - Decizie de numire / Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor; - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor; - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor. - Atestate/Autorizatie pentru inginer electrician autorizat ANRE. - pentru dovedirea experientei profesionale.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta Tehnica
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2013 14:03