Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 355613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valcau de Jos (Primaria Valcau de Jos Jud. Salaj)
Numar invitatie: 355613/12.11.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valcau de Jos (Primaria Valcau de Jos Jud. Salaj)Cod fiscal: 4291930, Adresa: Valcau de Jos, Valcau de Jos, Telefon: 0260 670800, Fax: 0260 670811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valcau de Jos, Valcau de Jos, Romania, cod postal: 457345, telefon: +4 0260670869, fax: +4 0260670800, persoana de contact: Valcau de Jos, nr. 235
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Valcau de Jos, Romania, cod postal: 457345, telefon: +4 0260670869, fax: +4 0260670800,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ?Retea de canalizare in localitatile Valcau de Jos, Valcau de Sus, Subcetate si statie de epurare, comuna Valcau de Jos, judetul Salaj?. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 308.143 lei si reprezinta 4, 71 % din valoarea lucrarilor ce urmeaza a fi executate
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 845, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 130.700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in RO62 TREZ 5635 006X XX00 0702 deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, alin. 1, lit.c) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Pentru echivalenta leu/ valuta se va folosii cursul publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. (Model orientativ Formularul nr. 1 ? se vor respecta toate cerintele din formular)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere la garantia de participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens). In cazul asocierilor, toti membrii asociatiei trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 OUG 34/2006, Formular nr.4, Cazier judiciar al operatorului economic, Cazier judiciar al administratorului/directorului general, Cazier fiscal al operatorului;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr.4; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" -Formular nr.5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 -Formular nr.6. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Rosan Ioan, Mircea Sandor, Gui Florita, Bal Gabriel Sorin, Sabau Viorel, Ungur Floare Dura Petru, Chis Gheorghe, Bode Vasile Gavril, Sirca Alexandru, Filip Craciun, Gal Liviu Petru, Rad Florin, Bode Emil, Bode Dumitru Lucian, Chis Dan Nicolae, Markus Csaba, Euge Nicolae, Sabau Nicolae, Markus Angela.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Ofertantul castigator va prezenta la cererea autoritatii contractante, Certificatul Constatator in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 13.000.000 lei.Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2010, 2011 si 2012.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Cerinta nr. 2 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.000.000 lei. Modalitatea de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2.000.000 lei si pentru o perioada de 4 luni. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006. - Angajamentul ferm va fi prezentat la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. - In cazul unei asocieri, sustinerea acordata de tertul sustinator, este luata in considerare daca este acordata intregii asocieri si nu oricaruia dintre membri acesteia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Form. 8 Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat 1 contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 22 km de retele de canalizare si 1 contract similar pentru o statie de epurare, sau prezentare a 1 contract similar care sa cuprinda 22 km retele de canalizare si o statie de epurare. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Formular 8A. Formularul 8 A va fi insotit de certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cantitatea (lungimea, respectiv statia de epurare), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit)Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului Nota: Nu se accepta ca si experienti similara contracte care au ca obiect retele cu o lungime mai mica de 22 km., Declaratie privind informatii de personal ? Formularul 16; Formularul 17; Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? care va fi angajat in cadrul contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditiivor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Personal responsabil de indeplinirea contractului- 1 Sef de santier, inginer/subinginer in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare si statie de epurare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 Sef de punct de lucru, diploma de inginer/subinginer, in domeniul constructii, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- 1 Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, - 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de constructii edilitare si de gospodarire comunala, conf. ORD. 364/1 martie 2010;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca;
- Minim 1 inginer electrician autorizat ANRE, conf. Ord. 11 /2013- aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatii Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Pentru persoanele propuse se vor prezenta: 1. CV-uri (Formular 18) -mai putin pentru RTE si Electrician atestat ANRE.Pentru Seful de santier si sef punct de lucru se va mentiona in CV experienta similara solicitata. Se va prezenta un document constator care sa certifice experienta mentionata in CV. 2.Documente care sa probeze specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor; - 3.Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; -4. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (Extras revisal/ Angajament de participare obtinut pt. participarea la procedura, conf art 188, alin (3) lit. b)/OUG34/06); - Decizie de numire / Certificat pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor; - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, valabila la data limita de depunere a ofertelor; Certificat de absolvire curs/echivalent pentru Responsabilul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- Atestate/Autorizatie pentru inginer electrician autorizat ANRE. - pentru dovedirea experientei profesionale, Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: 1. statie de betoane de ciment 2. - laborator minim grad II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator minim grad II, autorizat ISC;3. buldoexcavator; 4. buldozer; 5.excavator; 6. autogreder;7. cilindru compactor;8. autobasculante; 9.autobetoniera; 10. mai mecanic; 11. miniexcavator. Se vor prezenta documente care atesta dispunerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Se vor prezenta copii dupa autorizatiile laboratoarelor autorizate cu care va colabora la executia proiectului. In cazul in care laboratorul respectiv nu apartine producatorului se vor prezenta si contractele de colaborare incheiat intre producator si laboratoarele respective. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare realizarii proiectului terasamante, betoane, armaturi, suduri si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contractele de colaborare incheiate intre producator si laboratoarele respective cat si autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens. Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi/ contracte de leasing, iar pentru alte forme de dispunere se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie. Se va permite si prezentarea si altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie). Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul 3 A), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, Imputernicire lider de asociere.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, ?Angajament ferm? ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011. - La data limita depunerii ofertei, angajamentul ferm va fi prezentat, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. - In cazul unei asocieri, sustinerea acordata de tertul sustinator, este luata in considerare daca este acordata intregii asocieri si nu oricaruia dintre membri acesteia. Cerinta nr. 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent in acord cu domeniul de activitate al contractului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila., Cerinta nr. 2 Standarde de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate in acord cu obiectul contractului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a oferte. Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer