Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru: ?Reabilitare Camin Cultural Priboiu, com. Tatarani, jud. Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 346751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tatarani (Primaria Tatarani)
Numar invitatie: 346751/15.05.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru: ?Reabilitare Camin Cultural Priboiu, com. Tatarani, jud. Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tatarani (Primaria Tatarani)Cod fiscal: 4344430, Adresa: Tatarani, Str Primariei, nr1, Tatarani, Telefon: 0245238388, Fax: 0245238388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tatarani, Str Primariei, nr1, Tatarani, Romania, cod postal: 137440, telefon: +40 245238388, fax: +40 245238388, persoana de contact: RADU FLORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Tatarani, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru: ?Reabilitare Camin Cultural Priboiu, com. Tatarani, jud. Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: ?Reabilitare Camin Cultural Priboiu, com. Tatarani, jud. Dambovita?Cursul de schimb de referinta este cel comunicat de BNR in data de 28.03.2013, 1 euro = 4.4178 leiValoarea estimata este de 438430 lei, din care 75520 reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute conform OUG 77/2012.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 4.500, 00 lei. Per de valab a garant pt particip: va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei, respectiv min 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca rezultatul procedurii este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, din garantia de participare se va retine contestatorului suma de 4218, 43 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Per de valab a garant de particip: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. IMM?urile pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie? formularul F13, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modif si complet Legii nr. 346/2004. Modul de constit a garant pentru particip: scrisoare de garantie bancara in favoarea AC(in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (in original - virament bancar in contul AC RO14TREZ2715006XXX002404, deschis la Trezoreria Targoviste; Daca ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de particip se va returna in conf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cursul de schimb de referinta va fi cel din 28.03.2013 comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoare contract, fara TVA, in 15 zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti. Modul de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante, conform HG 1045/19.10.2011. Suma initiala depusa de contractant in cont va fi de 0, 5% din pretul contractului, inclusiv TVA. Deschiderea contului si depunerea de catre contractant se va face imediat dupa semnarea contractului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul): a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateab) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil) valabil la data limita de depunere ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1;Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinta 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire1) Se va complete Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator va completa formular F192) Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.4) Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Mentiuni: In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor emise ulterior datei deschiderii ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va completa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireCertificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.Cerinta 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitate de indeplinireSe va completa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar - Patru ConstantinContabil - Ivascu VirginiaPresedinte ? Radu FlorinaMembru ? Bondoc Ioana GabrielaMembru - Grigore CorneliaMembru - Ursulescu Cosmin GeorgianMembru - Braguta Petruta FevroniaConsilieri locali: ANTON IONATANASE VILICA MIHAILBAICU CONSTANTINBONDOC AUREL NICOLAECARSTINA IONHAMZA MARIUSIORDACHE NICOLAENEGOI FLORINPARASCHIVA PETRERADA VASILERADUCU GHEORGHESTAN FLORINASTEFAN IONTOPOLICA VASILENota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Cerinta 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrari similare obiectului contractului.Modalitate de indeplinirePersoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, iar informatiile cuprinse in document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati1) Se vor atasa in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si, traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani care trebuie sa fie cel putin egala cu 720.000 lei. Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010 2011, 2012) vizate si inregistrate sau orice alte documente care sa reflecte situatia economica si financiara a ofertantului. Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei - 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei - 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici ? daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, al carui obiect este construirea/reabilitarea/reparea de constrcutii - cladiri cu o valoare cumulata de cel putin 360.000 lei fara T.V.A .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Nivelul minim pentru experinta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. e) Echivalenta lei-euro este urmatoarea: 2008-3, 6827, 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 3620 , 2012- 4, 4560 Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducere in limba romana autorizata/legalizata. Daca din documentele anexate Formularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: a. Sef lucrare ? inginer constructor, absolvent al Facultatii de Constructii b. Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diploma inginerului constructor; - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestatul responsabilului tehnic cu executia;, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa detina utilaje considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Pentru indeplinirea cerintei operatorul economic va putea prezenta orice document care atesta modalitatea de detinere - in proprietate, inchiriere, comodat etc., Informatii privind subcontractantii: a)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asocierea: a) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer