Achizitie publica - Executie lucrari pentru reabilitare, extindere si mansardare cladire parter cu destinatia de cabinete medicale individuale in comuna Ilva Mica, jud. Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 329095
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329095/11.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru reabilitare, extindere si mansardare cladire parter cu destinatia de cabinete medicale individuale in comuna Ilva Mica, jud. Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ILVA MICACod fiscal: 4427030, Adresa: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Telefon: 0263-373683, Fax: 0263-373683
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095, telefon: +40 263373683, fax: +40 263373683, persoana de contact: AUREL HOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095, telefon: +40 263373683, fax: +40 263373683, persoana de contact: AUREL HOREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Comuna)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru reabilitare, extindere si mansardare cladire parter cu destinatia de cabinete medicale individuale in comuna Ilva Mica, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru reabilitare, extindere si mansardare cladire parter cu destinatia de cabinete medicale individuale conform cerintelor din documentatia tehnica.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 381, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 27.600, 00 lei lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI ILVA MICA in contul : RO64 TREZ 1035006X XX00 0086 deschis la Trezoreria Nasaud.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.4.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. (1), lit.a, suma de 5.161, 12 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila - Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in lunaanterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in lunaanterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A .Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii: Horea Aurel - Primar, Musina Ilie, Matei Ana, Man Maria, Besa Emil, Buhai Marinel, Marcu A. Simion, Marcu I. Simion, Mare Ilie, Muntean Lucian, Nechiti Grigore, Nicoara Dorel, Pop Victor, Pralea Danut, Prangate Octavian, Vaida Cornel. Daca un grup de operatori economici depun ofertacomuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice sifinanciare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d)si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 sinr.11A.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice siprofesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanacare asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarileulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitaofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice de tip Be valabil la data depunerii ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din celmult ultimii 3 ani a operatorului economic sa fie celputin 2.762.000 lei.Daca un grup de op. ec. depun ofertacomuna, atunci indeplinirea indicatorului cifra deafaceri se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri aoperatorilor economici incadrati conform legii incategoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv dinoperatori economici incadrati in categoria IMM, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Dacaoperatorul economic sau grupul de operatori economicibeneficiaza de sustinerea situatiei ec. sifinanciare, cerinta, va fi indeplinita in intregime de catreun singur sustinator.Op. ec va prezenta: Formularul 12Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documenterelevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrarisimilare , cu o valoare minima de 1.380.000, 00 lei.Operatorul economic va depune: - Lista principalelor lucrari similare executate inultimii 5 ani - Formularul nr.14;
- copii dupa partile relevante din contractul prezentat ca experienta similara, - Copie dupa procesul verbal de receptie laterminarea lucrarilor ptr contractul prezentat ca experienta similara.- Copie dupa procesul verbal final in cazul in care aexpirat perioada de garantie acordata lucrarilor.- Document constatator/Recomandare din partea beneficiarului de contract ptr contractul prezentat ca experienta similara., Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificarecorespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractului-Formularul nr.19., Sef de santier?licentiat al unei Fac de Constructii , detinediploma de inginer.Exp.prof.generala: min 5ani exp.prof.in dom. constructiilor civilein activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari deconstructii si/sau management de proiect/ctr si/sau proiectare.Exp.prof.specifica: min 3 ani exp.prof.in ctr/proiecte de lucrari de constructii pepozitia de sef santier sau in pozitii similare.Op.ec.va depune: - CV- diplome de studiu.-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea doc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasa experienta mentionata in ?CV?, Responsabil tehnic cu executia ? licentiat al unei Facultati deConstructii ? detine diploma de inginer. Atestat de catre MinisterulDezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile.Temei legal Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;Operatorul economic va prezenta: - CV- diplome de studiu- certificat de atestare tehnico profesionala pentrucalitatea de responsabil tehnic cu executia pedomeniul constructii civile-legitimatie responsabil tehnic cu executia-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament;, Responsabil cu controlul calitati?licentiat al unei Fac. deConstructii?detine diploma de inginer.Exp.generala: minim 5 ani exp.prof.indom.constructiilor civile in activitatile de: lucrari deconstructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/saumanagement de proiect/ctr.si/sau proiectare. Exp.prof. specifica: expertul trebuie sa fi participat intr-unctr/proiect aferent dom.constructii civile intr-opozitie de Responsabil cu controlul calitatii.Op.ec.va depune: -CV-diplome de studiu.-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament.-decizie numire in functie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea doc.justificative ptr. dem. experientei profesionale si anume se vor prezenta: fie cartea de munca/ctr.individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte doc. echivalente din care sa reiasa experienta mentionata in ?CV, Responsabil instalatii electrice - licentiat al unei Facultati deConstructii/Instalatii ? detine diploma de inginer. Atestat de catreAutoritatea Nationala de Reglementare in DomeniulEnergiei (ANRE) minim grad II B, Temei legal Legea nr. 13/2007;Operatorul ecomic va depune: -CV-diplome de studiu-certificat de atestare ANRE minim grad II B-legitimatie ANRE-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament;, Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii sisanatatii lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire indomeniul securitatii si sanatatii in munca. Temei legal: Legea319/2006 si HG 955/2010;Operatorul economic va depune: - CV- diplome de studiu, - certificat de calificare in domeniul SSM eliberatde organisme acreditate;
-contract de munca/contract de colaborare/extrasrevisal sau angajament;, Pt indeplinirea corespunzatoare a ctr.de lucrari op. va dispune de urmatoarele utilaje: Incarcator frontal min.1 buc, Autobasculanta min.1 buc, Compactor vibrator min.1 buc, Mini?excavator pt spati inguste min.1 buc, laborator aut. de analize si verificari min.grad I min.1 buc, statie de beton min.1 buc.Op.ec.va depune: Decl. privind utilajele si ech. de care dispune op.ec.pentruindeplinirea corespunzatoare a ctr.(Formular 22).Copii dupa doc. ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/ctr.de inchiriere sau alte forme de punere ladispozitie) a utilajelor, echipamentelor si lab. implicate in realizarea lucrari.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, A.C.va solicita op.ec. clasat pe primul loc prezenarea: rapoarte de inspectie/ITP, RCA si licente conforme sau o declaratie din care sa reiasa ca daca vor fi declarati castigatori isi vor obtine doc. necesare pentru ca utilajele si echip. sa fie aut.sa functioneze si sa circule pe drumurile publice., In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze oparte din contractul de lucrarii, are obligatia de a precizapartea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele derecunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, areobligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cuoferta si care se vor constitui in anexa la contract.Operatorul economic va prezenta: Formularul nr.23 Informatii privind subcontractantii si dupa caz acordul acestora Model Formular 24. Operatorul economic va face dovada ca areimplementat si mentine un sistem de Management alCalitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008, pe domeniul /domeniile care face/facobiectul contractului. Daca un grup de operatorieconomici depun oferta comuna, atunci fiecare membrual grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat simentine un sistem de Management al Calitatii conformcerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentrupartea de contract pe care o executa., Operatorul economic va face dovada ca areimplementat si mentine un sistem de Management deMediu conform cerintelor standardului SR EN ISO14001:2005, pe domeniul /domeniile care face/facobiectul contractului. Daca un grup de operatorieconomici depun oferta comuna, atunci fiecare membrual grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat simentine un sistem de Management de Mediu conformcerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentrupartea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se va acorda punctajul maxim = 80 puncte, pentru oferte cu alte preturi se va acorda punctaj dupa cum urmeaza: Pfinanciar = [pret minim / pret (n)] x 80, pret (n) = pretul ofertei ?n?
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: a) Pentru cea mai mare durata de garantie se acorda 20 puncte b) Pentru o alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel : Pgarantie = [termen garantie (n)/termen garantie max.] x 20 termen garantie max = cel mai mare termen de garantie acordat in luni termen garantie (n) = termen de garantie oferit in luni Pentru perioade mai mici de 24 luni nu se va acorda punctaj, iar pentru perioade mai mari de 84 de luni se va acorda punctajul maxim. Daca durata maxima de garantie ofertata este mai mare de 84 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 84 de luni. Durata maxima a garantiei se va acorda tinind cont de limitele maxime prevazute in HG 2139/2004 actualizata cu HG 1496/2008 sau de alte documente prezentate de producatori de echipamente, materiale si utilaje, dupa caz.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 09:12