Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru ?Reabilitare si asfaltare drum comunal DC 13 Salatrucel ? Sebanesti, km 0+000 ? 5+000, comuna Salatrucel, judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 333708
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SALATRUCEL (PRIMARIA COMUNEI SALATRUCEL JUD. VALCEA)
Numar invitatie: 333708/16.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Reabilitare si asfaltare drum comunal DC 13 Salatrucel ? Sebanesti, km 0+000 ? 5+000, comuna Salatrucel, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALATRUCEL (PRIMARIA COMUNEI SALATRUCEL JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2541665, Adresa: Com. Salatrucel, Sat Salatrucel, Jud. Valcea, Salatrucel, Telefon: +40 250750031/ +40 350417889, Fax: +40 250750031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Salatrucel, Sat Salatrucel, Jud. Valcea, Salatrucel, Romania, cod postal: 247585, telefon: +40 250750031/ +40 350417889, fax: +40 250750031, persoana de contact: Vasile Dragos Simion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Salatrucel, Sat Salatrucel, Jud. Valcea, Salatrucel, Romania, cod postal: 247585, telefon: +40 250750031/ +40 350417889, fax: +40 250750031, persoana de contact: Vasile Dragos Simion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru ?Reabilitare si asfaltare drum comunal DC 13 Salatrucel ? Sebanesti, km 0+000 ? 5+000, comuna Salatrucel, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executialucrarilor la obiectivul ?Reabilitare si asfaltare drum comunal DC 13 Salatrucel ? Sebanesti, km 0+000 ? 5+000, comuna Salatrucel, judetul Valcea?.Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre parti si produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor contractate si eliberarea garantiei bancare de buna executie.Durata contractului de achzitie publica depinde in mod deosebit de disponibilulde fonduri in bugetul local al com Salatrucel, necesare pentru realizarea lucrarii val. min 3172516, 77 lei val max 3981881.00 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 981, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40.000, 00 leiGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO80TREZ67124840271XXXXX deschis la Trez.Rm.Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 18;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari- scrisoare de garantie bancara Formular nr 18;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular, Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiv2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataSe solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoane le cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice). -original sau copie legalizataDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant va prezenta acest formular. 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul va fi valabil la data deschiderii(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Vor fi exclusi din procedura ofertantii aflati in faliment sau lichidare si cei care nu fac dovada ca au in obiectul de activitate principal sau secundar codul C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul licitatiei2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, trebuie sa fie de cel putin 6.340.000, 00 lei.3.Bilanturile contabile vizate de organele competente4.Sustinere : operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedii sustinera prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.List princ lucr exec in ultimii 5 ani2 Fise de inf priv exper simil Ofert treb sa fi final in ult. 5 ani min un contr al carui obiect ? lucr de cons drum val 3.170.000 lei fara TVA, cu prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala prin care sa se confirme executarea contractului solicitat precum si a unei recomandari in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din parte beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinirea a contractului.3.Decl priv efectiv mediu an al pers angajat si al cadre.de conduc4.Pers ce va fi angajat in contract Ofert trb sa faca dovada ca disp de res umane min: 1ing specializarea CFDP cu experienta de 5 ani in domeniul studiilor si 3 ani in domeniul specific activitatii din cadrul proiectului, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat valabil, 1 responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiei de drumuri(decizie interna 1.Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemului de management calitate conform ISO 9001, Mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri. Certificatele se vor prezenta cu mentiunea ?conform cu originalul? in copii lizibile. Daca exista o asociere atunci liderul de asociere va avea obligatoriu aceste certificate iar pentru ceilalti asociati doar ISO 9001 cu specific de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer