Achizitie publica - Executie lucrari pentru: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?. ?Sf. Ioan?, din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a biseri
Detaliu pentru invitatia numarul 344036
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344036/18.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?. ?Sf. Ioan?, din cadrul proiectului finantat prinPOR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?, COD SMIS 14689
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)Cod fiscal: 4344600, Adresa: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Telefon: 0245/679324, Fax: 0245/679450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Romania, cod postal: 0262, telefon: +40 245679324, fax: +40 245679450, persoana de contact: Laura Curpene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Voinesti , strada Principala, nr 145 , loc Voinesti , judet Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?. ?Sf. Ioan?, din cadrul proiectului finantat prinPOR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?, COD SMIS 14689
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?. ?Sf. Ioan?, din cadrul proiectului finantat prinPOR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?, COD SMIS 146894.1 Constructii si instalatii- 1.085.4095.1 Organizare de santier- 16.492 lei5.1.1 Lucrari de constructii- 16.492 leiDupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬RONsau intervalul: intre: 1.101.901, 00 si1.230.325, 00Moneda: RONValoarea minima a intervalului (1.101.901, 00 lei exclusiv TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima a intervalului (1.230.325, 00 lei exclusiv TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 101, 901 - 1, 230, 325 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 22.038, 00 lei. Perioada de valab. a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantiei de participare se va constitui conf. art. 86 alin. (1), (2), (3) si (6) din H.G. nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contulul achizitorului este RO50 TREZ 2715006XXX006024 ? Trezoreria Targoviste. Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii acesteia se va face prin documentul original emis de institutia abilitata si prezentata pana cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Data la care se face echivalenta lei/euro este: data publicarii invitatiei de participare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, in scrisoarea de garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele liderului asocierii care constituie garantia in numele tuturor memebirlor asocierii conf. Acordului de asociere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conf. prevederilor art. 87 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza o contestatie/ plangere catre CNSC/instanta competenta sa solutioneze plangerea se vor aplica prevederile art.278^1 si art. 278^2 din O.U.G. 34/2006. In cazul respingerii contestatiei, suma retinuta de autoritatea contractanta din garantia de participare va fi de 4.881, 90 leiOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 23 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2- Cazierul judiciar al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, - Cazier fiscal al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 din OUG34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.2.Cerinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Mod de indeplinire- Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.3 adaptat corespunzator, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele a, c1 si d.- Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 4.Mod de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 4.Nota: Formularul nr. 4 il vor completa atat asociatii, cat si subcontractantii.Cerinta nr. 4: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Mod de indeplinire: Se va completa, semna si stampila Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independentaCerinta nr. 5: Operatorii economici trebuie sa faca dovada evitarea conflictului de interese. Mod de indeplinire: - Se va completa Formularul nr. 6 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului.In vederea redactarii declaratiilor, ofertantul va avea in vedere faptul ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Sandu Gabriel Danut ? primar Comuna Voinesti- Popa Constantin Claudiu ? Viceprimar- Popescu Otilia ? Secretar- Predica Ileana ? Contabil- Curpene Laura ? Responsabil achizitii publice- Gavrila Camelia ? consilier urbanismConsilieri locali: Motoiu Mihaela, Petrescu Gheorghe; Bucura Neculae; Lambuta Nicolae; Sontea Nicolae; Nicolae Mihail Cristian; Oncescu Aristotel Marius; Rosu Vasile; Stroe Aurel; Erculescu Gheorghe; Antofie Viorel; Neagu Mihail Florin Cerinta 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/ copie lizibila certificata cu mentiunea ?Conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, respectiv: cod CAEN 9103 ? Gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si a altor obiective de interes turistic sau echivalent. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii pers. fizice sau juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare, existenta obiectului de activitate corespunzator obiectului contractului. Documentele vor fi prezentate in traducerere certificata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea certificata. Inainte de data semnarii contractului, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in ORC vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de indeplinire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/ copie lizibila certificata cu mentiunea ?Conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, respectiv: cod CAEN 9103 ? Gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si a altor obiective de interes turistic sau echivalent.Pentru ofertantii pers. fizice sau juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare, existenta obiectului de activitate corespunzator obiectului contractului. Documentele vor fi prezentate in traducerere certificata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea certificata. Inainte de data semnarii contractului, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in ORC vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, maxim 2 lucrari de natura similara (lucrari de aceeasi natura cu cea a obiectului contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit), cu o valoare cumulata de cel putin 1.101.901 lei fara TVA..NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Mod de indeplinireSe va completa Formularul 9 ? Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si/sau procese verbale la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala sau procese verbale de receptie partiala. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se va atasa Formularul 9 a ? Experienta similaraNota: Prin formularea: ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. Sef santier care trebuie sa inginer, absolvent al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer / licenta;2.Specialisti atestati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC): 2.1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? expert / specialist atestat MCC in domeniul 4. consolidare si restaurare structuri istorice si atestat RTE emis de MLPTL sau MDRT, prezentarea in copie conform cu originalul, a documentelor de atestare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;2.2 Specialist atestat de MCC in domeniul 4 - consolidare si/ sau restaurare structuri istorice, specializarea executare lucrari.2.3 Specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul 5 - inginerieinstalatii, specializarea executare lucrari.2.4 Pictor restaurator pictura muralacu atestatMCC pentru domeniul6. conservare pictura murala- specializarea executare lucrari.2.5 Arheolog specialist ? atestat de Ministerul CulturiiCerintele sunt in conformitate cu reglementarile legaleale Ministerului Culturii, pentru infiintarea Comisiei de Atestare in Domeniul Monumentelor Istorice si aprobarea normelor si criteriilor de atestare a expertilor si specialistilor in domeniul protejarii monumentelor istorice si a specialistilor in domeniul conservarii si restaurarii monumentelor istorice.Mod de indeplinireSe va completa Formularul nr. 10 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurareapersonalului de specialitate pentru indeplinirea contractuluiFormularul nr. 11 - Informatii referitoare la personalul cheie implicat in derularea contractuluiFormularul nr. 11.1 - Angajamentul ofertantului privind resursele umaneSe vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare: ? curriculum vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 11, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate (Formularul 12), insotit de declaratia de disponibilitate se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11-Formularul 13;? copie conform cu originalul a diplomei de absolvire a studiilor universitare;? copie conform cu originalul a certificatului de atestare ? pentru specialistii solicitati a fi atestati de Ministerul Culturii, valabile la data depunerii ofertelor;Pentru personalul de executie, se vor prezenta copii conform cu originalul al documentelor care atesta calificarea pentru care au fost propusi.Nota: Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta 3
Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente:
-cric 10 - 20 tf, -electrocompresor mobil de joasa presiune-aparat de sudura-masina tamplarie (abricht)- malaxor pentru mortar actionat electric- fierastrau mecanic (circular)- masina de gaurit electrica rotopercutantaMod de indeplinire
1) Se va completa Formularul nr. 15 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/servicii.
2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate:
a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.
Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 14 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4:
Cerinte privind subcontractantii
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Mod de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 5: Cerinte privind asocierea
Daca mai multi operatori economici depun o oferta comuna, acestia nu au obligatia legalizarii acordului de asociere la momentul depunerii ofertei, ci doar inainte de semnarea contractului, daca oferta este declarata castigatoare.
Confirmarea liderului asocierii.
Nota: Capacitatea tehnica si profesionala, in cazul asocierii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.
Mod de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.
Formualr 19 ? Acordul de asociere se va prezenta numai in original, daca este cazul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului). In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificare
Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? Formularul nr. 24 - Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Mod de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Mod de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 14:44