Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ?REABILITAREA SI DEZVOLTAREA RESURSELOR DE APA SI REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE AL ALIMENTARII CU APA POTABILA A COMUNEI REMETEA CHIOARULUI? ? Etapa IV: Alimentarea cu apa potab


Detaliu pentru invitatia numarul 353833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Remetea Chioarului
Numar invitatie: 353833/17.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru realizareaobiectivului de investitii ?REABILITAREA SI DEZVOLTAREA RESURSELOR DE APA SI REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE AL ALIMENTARII CU APA POTABILA A COMUNEI REMETEA CHIOARULUI? ? Etapa IV: Alimentarea cu apapotabila in localitatea POSTA din comuna Remetea Chioarului, ? Etapa V: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Berchezoaia, comuna Remetea Chioarului, jud.Maramures, ? Etapa VI: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Remecioara, comuna Remete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Remetea ChioaruluiCod fiscal: 3694586, Adresa: Remetea Chioarului nr. 80, Remetea Chioarului, Telefon: 0262288010, Fax: 0262288010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Remetea Chioarului nr. 80, Remetea Chioarului, Romania, cod postal: 437230, telefon: +40 262288010, fax: +40 262288010, persoana de contact: Primaria Remetea Chioarului
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Remetea Chioarului nr. 80, Remetea Chioarului, Romania, cod postal: 437230, telefon: +40 262288010, fax: +40 262288010, persoana de contact: Primaria Remetea Chioarului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru realizareaobiectivului de investitii ?REABILITAREA SI DEZVOLTAREA RESURSELOR DE APA SI REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE AL ALIMENTARII CU APA POTABILA A COMUNEI REMETEA CHIOARULUI? ? Etapa IV: Alimentarea cu apapotabila in localitatea POSTA din comuna Remetea Chioarului, ? Etapa V: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Berchezoaia, comuna Remetea Chioarului, jud.Maramures, ? Etapa VI: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Remecioara, comuna Remete
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii ?REABILITAREA SI DEZVOLTAREA RESURSELOR DE APA SI REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE AL ALIMENTARII CU APA POTABILA A COMUNEI REMETEA CHIOARULUI?? Etapa IV: Alimentarea cu apapotabila in localitatea POSTA din comuna Remetea Chioarului, jud Maramures, 13890 m.? Etapa V: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Berchezoaia, comuna Remetea Chioarului, jud.Maramures, 8850 m.? Etapa VI: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Remecioara, comuna Remetea Chioarului, jud. Maramures, 5350 m.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 7.578.224 lei din care 312.223 lei fara TVA ( 4, 12%) reprezinta cheltuieli pentru lucrari diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 578, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 72.660, 01 lei (echivalenta in alta valuta se va calcula la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ) . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.317, 82 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru sediul principal si sediile secundare sau punctele de lucru, daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: o Buzdugan Ioan ? Primar ;Todea Teodor Teofil- viceprimar - Filip Codruta- secretar; Buzdugan Livia ?contabil ; Achim Gheorghe ? consilier local ;Ardelean Augustin - consilier local; Augustin Liviu -consilier local; Butean Teodor -consilier local; Ciolte Vasile -consilier local; Molnar Ioan - consilier local; Ratiu Cornel - consilier local; Fodor Alexa Iosif - consilier local; Bratu Adrian - consilier local; SurducValer - consilier local; Maxim Viorica - consilier local .? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoane juridice romaneCerinta minima: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulte codul CAEN aferent partii/partilor din contract pe care o/le realizeaza.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea in original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Datele inscrise in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b) Pentru persoanele fizice romane se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.c) Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezentadocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta depunerea documentelor de calificare de catre persoane fizice/juridice straine si in copie legalizata. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra medie de afaceri globala.Nivel minim necesar: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 7.500.000 leiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.? Pentrudemonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, legalizate a documentelor de mai sus.Convertirea in lei si alta valuta, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei, anul 2012 1 euro=4, 4287.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraOfertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 10 km de retele de apa si sau aductiuni de apa de(se va completa de autoritatea contractanta, numarul de km va fi mai mic sau egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit..Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care in obiectulcontractului/contractelor prezentat/ prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuseprezentei achizitii (ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conf. cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de asociere si doc. doveditoare din care sa rezulte exec. acelor categorii de lucrari ca exp. similara.In cazul in care contractul prezentat caexperienta similara a fost executat ca subcontractant valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conf. cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului desubcontractare si doc. doveditoare din care sa rezulte exec. acelor categ.de lucrari ca exp.similara.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A11, Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitiepublica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer