Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI:Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectata de inundatiile din anul 2010, din comuna Cristesti, judetul Iasi.


Detaliu pentru invitatia numarul 341884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CRISTESTI
Numar invitatie: 341884/18.01.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectata de inundatiile din anul 2010, din comuna Cristesti, judetul Iasi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISTESTICod fiscal: 4541289, Adresa: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Cristesti, Telefon: 0232716174, Fax: 0232716293
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Cristesti, Romania, cod postal: 707145, telefon: +40 232716174, fax: +40 232716293, persoana de contact: OVIDIU BUTNARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Cristesti, Romania, cod postal: 707145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectata de inundatiile din anul 2010, din comuna Cristesti, judetul Iasi.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere, afectata de inundatiile din anul 2010, din comuna Cristesti, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 312, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 100.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO51TREZ4075002XXX000005- Trezoreria Municipiului Pascani, cod fiscal 4541289. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa Formularul nr. 12. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 88 alin din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru conversie leu/euro/alta valuta se va folosi cursul din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata de OUG nr 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta ? declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2C din Sectiunea Formulare) ? original. Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Bolohan ? primar, Sofian Dorina ? contabil si membru al comisiei de evaluare, Butnariu Ovidiu-Constantin ? Presedinte al comisiei de evaluare fara drept de vot, Buciumanu Vasile -membru al comisiei de evaluare, Toma Daniela - membru al comisiei de evaluare, Simon Vlad ? expert cooptat. Din consiliul local al comunei Cristesti fac parte: Buciumanu Ioan; Buciumanu Vasile; Chiperi Dumitru; Ciobanu Mircea; Doroftei Gheorghe; Gurzun Constantin; Harmanescu Maria-Daniela; Istrate Danut-Ioan; Istrate Vasile-Danut; Oneaga Catalin; Pintili Vlad-Mhai; Rusu Ioan; Spiridonica Adriana.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si bugetului Local ? original- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original au copie semnata pentru conform cu originalul).- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­tiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).-Prezentarea cazierului judiciar si cazier fiscal eliberat de institutiile abilitate - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ?copie conform cu originalul- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici, care trebuie sa fie cel putin 10.000.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma solicitata este de 1.500.000 lei. Perioada pentru care se solicita este de 6 luni., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2012(la data de 31.12.2012) sa fie mai mare sau cel putin egal cu 95%;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina minim un contract de lucrari similare obiectului contractului executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 5.300.000 lei fara TVA. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele prezentate trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregi, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit., Personal cheie solicitat: ? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere? Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere - inginer numit prin dispozitie interna sau atestat in acest domeniu? Sef lucrari drumuri ? inginer/subinginer CFDP? Lucrator atributii SSM, Acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta comuna Standard de asigurare a calitatii produsului - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer