Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru restaurarea Monumentului martirilor romani de la Moisei


Detaliu pentru invitatia numarul 346768
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)
Numar invitatie: 346768/15.05.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru restaurarea Monumentului martirilor romani de la Moisei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)Cod fiscal: 3626921, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Telefon: 0262347601, Fax: 0262347979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania, cod postal: 437195, telefon: +40 262347601, fax: +40 262347979, persoana de contact: TOADER STETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Moisei din loc. Moisei nr. 1300 jud. Maramures.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru restaurarea Monumentului martirilor romani de la Moisei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de asigurare a verticalitatii coloanelor, zid de sprijin, consolidare fundatii, rampa din beton pentru trepte, tratament ierbicid la elementele de travertin, conservare placa comemorativa din bronz conform proiectului tehnic elaborat de PFA Pandrea Dumitrel.Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 406.511 lei din care diverse si neprevazute 46.637 lei.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 511 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 7.000 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO08 TREZ 4415 004X XX00 0026 deschis la Trezoreria Viseu de Sus. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 .Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 .Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui in euro, pentru echivalenta in lei se va tine seama de cursul BNR din data de 18.04.2013, 1 euro=4, 3747 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada executarii lucrarilor, cu respectarea prevederilor art. 86 alin. 2-4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F10 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). In cazul ofertantilor straini, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectivanu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F11 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). In cazul ofertantilor straini autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest puntde vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilorofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Tertul sustinator are obligatia de a prezenta o declaratie din care rezulta ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c ind. 1) si d)din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F11A (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar ? STETCU TOADER- Viceprimar ? TOMOIAGA GRIGORE- Secretar ? TOMOIAGA GRIGORE- Membru comisie - Coman Voichita- Membru comisie ? Tomoiaga Sorin Ion- Membru comisie ? Vlonga Maftei- Membru comisie ? Liposchi Nicolae- Consilieri locali : HOJDA TOADER, TOMOIAGA TODOR , TOMOIAGA IOAN , TIMIS IOAN, BERCEA IOACHIM, MATI GHEORGHE , FLUTAR ALEXA , TOMOIAGA SIMION , TOMOIAGA STEFAN, HORJ EMIL, TOMOIAGA GHEORGHE , FLUTAR TOADER, HOJDAGHEORGHE , STETCU GAROFITA .4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 9A - conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular AA)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita in care se depun ofertele;Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului include si activitatile care constituie obiectul prezentei proceduri.Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va incheia o polita de asigurare pentru asigurarea lucrarilor, utilajelor, instalatiilor de lucru, echipamente, materiale pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 700.000 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci indeplinireaindicatorului cifrei de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerarearesurselor tuturor membrilor grupului. Daca operatorul economic sau grupulde operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice sifinanciare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinatorsi cu respectarea prev. art. 186 din OUG 34/2006.1. Se va completa formularul F12- informatii generale.2. Se vor depune extrase din bilanturile contabile pe ani 2010, 2011.Pentru anul 2012 daca ofertantul nu si-a intocmit si depus bilantul contabil se va prezenta orice document relevant cu privire la cifra de afaceri, inclusiv o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Obligatoriu, bilanturile contabile pe anii 2010 si 2011 vor fi inregistrate la organele competente.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu anual publicat de BNR, aferent pentru anii la care se face referire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal de specialitateOfertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale inindeplinirea contractului): 1. Un expert restaurare piatra-atestat de Ministerul Culturii si Cultelor, coordonator operatiuni conservare-restaurare al intregului monument care va indeplini si functia de sef de santier2. Un arhitect sau inginer diplomat in reabilitarea monumentelor istorice, coordonator operatiuni reabilitare-consolidare.3. Un responsabil tehnic cu executiaatestat de organele abilitate in domeniulaferent contractului.4. Un inginer diplomat in fizica sau alt domeniu specialist in investigare si conservare cu metode optoelectronice (coordinator operatiuni conservare-restaurare metoda laser) cu experienta dovedita prin coordonarea uneilucrari de restaurare sau cercetarea suprafetelor materialului litic a unui monument prin metoda laser.5.Un expert restaurare ceramica- atestat de Ministerul Culturii si Cultelor6. Doi conservatori atestati de Ministerul Culturii si Cultelor din care unul specialist in conservare preventiva7. Trei restauratori.1. Se vor prezenta urmatoarele documente : - Declaratie privind personalul de specialitate - formular 19- CV-urile personalului de specialitate insotite de declaratiile dedisponibilitate ;
- copiile diplomelor, certificatelor, atestatelor, autorizatiilor etc.pentru personalul de specialitate- contracte de munca/colaborare, extras revisal sau contracte de colaborare sau angajament de participare conform art. 188 lit. c din OUG 34/2006, care sa dovedeasca relatiile dintre ofertant si personalul de specialitate., Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, - daca este cazul.Se va prezenta o declaratie conform formularului 23 in original daca o partedin contract o va subcontracta., UtilajeOfertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele utilaje : - instalatie laser- atomizor manualSe va prezenta formularul 12 H Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic insotit de documente dovedidoare., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)a unor lucrari similare cu cele care facobiectul prezentei proceduri in baza a maxim 2 contracte a caror valoarecumulata sa fie de minim 355.000 lei(fara tva) .1. Prezentarea formularului 12 K - Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Prezentarea in copie conforma cu originalul a certificarilor de buna executie pentru cele mai importante lucrari/procese verbale de receptie conf. art. 14 din Ord. nr.509/28.09.2011 emis Presedintele ANRMAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer