Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari pentru: ?STATIE DE TRATARE APA?


Detaliu pentru invitatia numarul 343108
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Letea Veche
Numar invitatie: 343108/25.02.2013
Denumire contract: Executie lucrari pentru: ?STATIE DE TRATARE APA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Letea VecheCod fiscal: 4455021, Adresa: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Letea Veche, Telefon: +40 234213474, Fax: +40 234213474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Letea Veche, Romania, cod postal: 607270, telefon: +40 234213474, fax: +40 234213474, persoana de contact: Petru Dochiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Letea Veche, Judet Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari pentru: ?STATIE DE TRATARE APA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: ?STATIE DE TRATARE APA?Investitia abordeaza lucrari de construire a unei statii de tratare a apei captata din panza freatica a celui de-al doilea put forat (45 m) componenta a sistemului centralizat de alimentare cu apa din comuna Letea Veche.Investitia de baza = 216.574, 00 lei fara TVAMoneda: leiCheltuieli pentru asigurarea utilitatilor = 2.600, 00 lei fara TVAMoneda: leiOrganizare de santier = 2.626, 00lei fara TVAMoneda: leiValoarea estimata fara TVA: 221.800, 00lei fara TVAMoneda: lei
II.1.6) CPV: 45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 962 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4.400, 00 lei.Se constituie prin : - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO93TREZ0705006XXX000155, cod fiscal 4455021deschis la Trezoreria Municipiului Bacau;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 2.218, 00 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. c) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl. ulterioare ( Formular nr.19).In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Municipiului Bacauun cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire ( Formular N).Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 3, lit. b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, c) Cazier judiciar al administratorului si / sau actionari (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici, trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a operatorului economic/fiecare membru din asociere.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3), semnata de reprezentantul legal.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. (completareFormular nr.4).5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere ( completare Formular nr. 5). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si terti sustinatori, daca este cazul.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Letea, dupa cum urmeaza: -DOCHIEI PETRU- Primar-IORGA DANIEL- Viceprimar si consilier local-DOMNICAVASILE LUCIAN- Secretar-SUSTAC FORIN- Contabil-MICU SANDU? Inspector Taxe si Impozite Locale-POCOVNICU DOINA - Urbanism-BORS ELENA? Cadastru si Agricultura-MUNTEANU ION? Sef SVSU-ANGHEL ELENA MARINA- Consilier Local-BABUTA ADRIAN VASILE- Consilier Local-BANU GEORGIANA - RAMONA- Consilier Local-BULIBASA CRISTIAN- Consilier Local-CHIRIBAU DORIN- Consilier Local-CRETU DAN- Consilier Local-CRETU VASILE- Consilier Local-DRAGHICI CONSTANTIN- Consilier Local-GHINDEA CONSTANTIN- Consilier Local-HALASANU MARIAN IRINEL- Consilier Local-LACATUSU VASILE- Consilier Local-MATA ION-Consilier Local-MONDAN SORINEL- Consilier Local-PANTEA DUMITRU- Consilier LocalNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorNota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Cerinta 2Persoane juridice/fizice romane : Ofertantul trebuie sa fie atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei) pentru executie lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune .Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaIn cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare., Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operator economic sau membrii asocierii impreuna) in ultimii 3 ani financiari incheiati, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 440.000, 00 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Documentele se vor presenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6, Cerinta nr. 1.2.
Experienta similara
Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de lucrari edilitare in valoare minima de 220.000, 00 lei fara TVAPentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere cel putin un contract pentru lucrari edilitarein valoare de 220.000, 00 lei fara TVA, executat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limitade depunere a ofertelor).
Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6).Dovada experientei similare se va face prin prezentarea oricaror certificate / documente care sa confirme executia lucrarilor respecttive (document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc.de lucrari similare obiectului contractului ).
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta)., Cerinta nr. 3.1.Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere / angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - buldoexcavator; autobasculanta; autobetoniera; automacara.Ofertantul va prezenta: -Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie, Pentru dotarea tehnica minima prezentata, se vor prezenta, fise tehnice sau alte documente care atesta capabilitatea de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare, la nivelul de calitate prescris de reglementarile tehnice in constructii., Cerinta nr. 4.1Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1la Formularul 8), Cerinta nr.4.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: I. Persoana Responsabila cu Asigurarea CalitatiiStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer specializarea hidrotehnica / edilitar- dovada privind implicarea intr-un proiect similar;
- decizia de numire a persoanei desemnate in functia de responsabil cu asigurarea calitatii.II. Responsabil tehnic cu executiaStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer specializarea hidrotehnica / edilitar;
- legitimatia de responsabil tehnic cu executia, valabila la data limita a depunerii ofertelor.- documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completatarile ulterioare si conform Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile: ( copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? ): I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, siIX ? constructii edilitare si de gospodarie comunalaIII. Sef punct de lucruStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii;
- detine diploma de inginer in domeniul constructilor edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala in constructii de retele de canalizare, statie de epurare si alimentare cu apa , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;IV. Coordonator in materie de sanatate si securitate in muncaStudii- detine atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita a depunerii ofertelorV. Electrician autorizat ANRE grad II A si II B (inginer sau subinginer);VI. Electricieni ce detin diploma de calificare in domeniu;Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - CV completat obligatoriu cu toata experienta acumulata ? formular nr. 9;
- copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul" ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- declaratie de disponibilitate .Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, etc);Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. Se va solicita doar of. decl. castig. ca pt. derularea contr. de achiz. publica sa incheie contr. individ. de munca cu expertii propusi.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatiiSe va prezenta - formularul 12, anexa la formularul 12 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna coordonatorul de proiect si Seful punctului de lucru, care vor fi selectati din randul personalului sau., Cerinta nr.6Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens (formularul D1) ., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent in functie de partea din contract pe care isi iau angajamentul ca o vor executa (executie retele edilitare, ) in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent in functie de partea din contract pe care isi iau angajamentul ca o vor executa (executie retele edilitare, ) in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Duratade garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Duratade garantie acordata lucrarii
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer