Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari "Pod Uzina de Apa"


Detaliu pentru invitatia numarul 320421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 320421/22.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari "Pod Uzina de Apa"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +040 256408367, fax: +040 256408477/+040 256204177, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, b-dulC.D.Loga nr.1, parter - sala licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari "Pod Uzina de Apa"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va reabilita structura podului Uzina de Apa prin schimbarea acesteia cu o noua structura de traversare din dale de beton cu grinzi metalice inglobate, se vor realiza lucrari de refacere a trotuarului pe str. Rozelor si relizarea unui trotuar nou pe str. Uzinei. Pista de ciclisti si trotuarul se amenajaeaza numai pe pertea stanga a suprastructurii (amonte).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 390, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 27800 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006; prindepunerea la casierie a unor sume in numerar, sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile HG 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A? semnata si stampilata de ofertant;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cuFormular 20; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant;5. a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.-cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1. Persoane juridice/fizice romane: a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Pentrupersoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri pe ultimii trei ani: - (2008, 2009, 2010): de minim 2.780.470 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedii indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara. Declaratia si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.b. Ofertantul va prezenta din cadrul listei, unul sau mai multe contracte similare a caror valoare insumata sa fie de minim 1.390.235 lei, fara TVA.Contractul/contractele vor fi insotite deRecomandarea/recomandarile/certificarea/certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta poate fi indeplinita si de tert sustinator conf. art. 190 din OUG 34/2006., 2.A. Resurse umane;a.Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; b.Ofertantul va prezenta lista privind numarul de angajati defalcati pe meserii, la data depunerii ofertelor unde se va evidentia si personalul ce se va folosi la indeplinirea contractului.c. Ofertantul va dispune de minim 6 muncitori a caror calificare sa acopere meseriile cuprinse in lista consumurilor cu mana de lucru. Necesarul de forta de munca rezulta din consumul total manopera (12387 om-ore) conform Listei consumurilor cu mana de lucru raportat la durata de executie estimata (12 luni).d.Ofertantul pentru amenajarea zonelor verzi va dispune de personal specializatpentru care va prezenta certificat de atestare care sa demonstreze calificarea acestora., 2. B. Resurse umane - d . Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. Va dispune de un sef santier cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, CV-ul din care sa rezulte experienta profesionala (lucrari de drumuri si poduri), precum si dovada ca acesta a participat la realizarea unui contract similar, cate un Responsabil tehnic cu executia atestat pentru lucrari de drumuri si poduri, CV-ul din care sa rezulte experienta profesionala, Copii certificate de atestare si copie legitimatie valabila la data deschiderii ofertelor si un Responsabil tehnic cu calitatea, CV-ul din care sa rezulte experienta profesionala, copii certificate de atestare/documente relevantecare sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii.Cerinta poate fi indeplinita si de tert sustinator conf. art. 190 din OUG 34/2006., 3. Dotari tehnice: Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplibnirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va dispune de minim: Utilaj incarcat si pentru sapaturi, Soneta mecanica cu berbec, Motopompe, Freza, Cilindru compactor, Placa vibratoare, Mai compactor, repartizator finisor mixuri asfaltice, Dispozitiv pentru imprastiere solutie de amorsat, Masina de taiat imbracaminti rutiere, Instrumente topografice de masura.Pentru utilajele mentionate mai sus ofertantul va atasa documente justificative care sa ateste modul de detinere a acestora (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a acestora).In cazul unei oferte commune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cerinta poate fi indeplinita si de tert sustinator conf. art. 190 din OUG 34/2006., 4.Informatii privind subcontractatii/asociatii. a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare ;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: - declaratia pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹ din OUG 34/2006 completata inconformitate cu Formularul 12D; informatiile solicitate la punctul III.2.3).a)? capacitatea tehnica si/sau profesionala - resurse umane, privind partea sa de implicare in cadrul contractului., 5. Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 daca este cazul. 1. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrarisimilare de constructi de drumuri si poduri, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul unei oferte commune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: ATENTIE ?Pentru o durata de executie sub 10 luni, oferta nu se puncteaza, iar pentru o durata de executia mai mare de 12 luni oferta va fi declarata neconforma. a)pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctajul maxim alocat.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: ATENTIE ? Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 3 ani vor fi declarate neconforme, iar cele care ofera o garantie a lucrarilor mai mare de 7 ani nu vor fi punctuate.a)Punctajul maxim alocat acestui factor se acorda ofertei care are cea mai mare garantie a lucrarilor; b) Pentru o alta garantie a lucrarilor mai mica decat cea de la puncul a) punctajul se acorda astfel: P(n)=( Peroiada (n)/perioada maxima x punctaj maxim alocat.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer