Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?EXECUTIE LUCRARI: PODET PROVIZORIU DIN CADRE TIP C3 INFRATITE PESTE VALEA SIMISNEI PE DJ 109 A, KM 59+520, JUDETUL SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 337353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Salaj
Numar invitatie: 337353/15.10.2012
Denumire contract: ?EXECUTIE LUCRARI: PODET PROVIZORIU DIN CADRE TIP C3 INFRATITE PESTE VALEA SIMISNEI PE DJ 109 A, KM 59+520, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: Anulata
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret.Procedura anulata in conformitate cu prevederile art.209 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006 - Nu a fost depusa nicio oferta.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXECUTIE LUCRARI: PODET PROVIZORIU DIN CADRE TIP C3 INFRATITE PESTE VALEA SIMISNEI PE DJ 109 A, KM 59+520, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul care ca si scop ?EXECUTIE LUCRARI: PODET PROVIZORIU DIN CADRE TIP C3 INFRATITE PESTE VALEA SIMISNEI PE DJ 109 A, KM 59+520?, JUDETUL SALAJ.
II.1.6) CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum2.509 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada const. garantiei de participare se vaprezenta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original de catre toti operatorii economici la Reg.CONS.JUDETEAN SALAJ, str. P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalau, jud. Salaj, in atentia Biroului de achizitii publice pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare . Garantia de particip.constit. de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre A. C. conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl.ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Stat din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in doc. atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Seva completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director - Directia economica - Mesesan Viorica, director ? Directia tehnica ? Ghiurco Mircea, sef serviciu - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, sef birou - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publice Tioran Ionela-Irina, inspector de specialitate - Biroul proiectare - Pop Nicolae - in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj. Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian- Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 250980 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul.Operatorul economic poate beneficia de prevederile art. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm ., Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicareaacestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul- sau alte documente doveditoare. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. Personal minim obligatoriu.1 coordonator de proiect - inginer/subinginer , ,cai feratedrumuri si poduri" - absolvent de studii superioare in specializarea , ,cai ferate, drumuri si poduri" - experienta generala in dom. studiilor 5 ani - exp. profesionala specifica in coordonarea a cel putin un contract de aceiasi natura si complexitate. 1 responsabil tehnic cu executia atestat indomeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in conformitate culegislatia in vigoare ., Documente doveditoare pentru coordonator de proiect - inginer/subinginer , ,cai feratedrumuri si poduri": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sauacord de participare, diploma de studii, declaratie de disponibilitate formularD1- documente relevante privind dovada experientei profesionale specifice inCoordonarea a cel putin unui contract de aceiasi natura si complexitate.AC isi rezerva dreptul sa solicite ofertant.castigator doc. care sa ateste exp. prezentata inCV. Se va solicita ofert. declarant castigator sa incheie contract/contracte individuale de munca cu personalul minim obligatoriu in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului., Documente doveditoare pentru responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate formular D, diploma de studii- certificate de atestare profesionala si legitimatii aferente- valabile la data limita de depunere a ofertelor.AC isi rezerva dreptul sa solicite ofertant.castigator doc. care sa ateste exp. prezentata in CV. Se va solicita ofert. declarant castigator sa incheie contract/contracte individuale demunca cu personalul minim obligatoriu in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc, se va prezenta un contract/precontractde inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare . Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu apartenenta lor., Cerinta 4- Lista cuprinzandsubcontractantii ? ofertantul va completa lista cuprinzandsubcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoareva prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Formular 12 G. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 5 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care se depune o oferta in asocierese va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor executate de fiecare asociat. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, asocierea, vaprezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului., Cerinta 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Cerinta 7 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract - maxim 3 contracte de lucrari de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 125490 lei fara TVA.Lucrarile similare vor fi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/ procese verbale de receptie la terminarea (partiale) a lucrarilor / recomandari din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezentacertificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se vaprezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vorrespecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere inacest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentareacertificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer