Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari Post Trafo 1000 kVA pentru spor de putere in alimentarea cu energie electrica la sediul R.A.R. Grivita


Detaliu pentru invitatia numarul 351753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Numar invitatie: 351753/02.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari Post Trafo 1000 kVA pentru spor de putere in alimentarea cu energie electrica la sediul R.A.R. Grivita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000-296, fax: +40 213197433, persoana de contact: ION DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Registrul Auto Roman - R.A., Calea Grivitei nr. 391A, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 7120 Activitati de testari si analize tehncie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari Post Trafo 1000 kVA pentru spor de putere in alimentarea cu energie electrica la sediul R.A.R. Grivita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Executie lucrari Post Trafo 1000 kVA pentru spor de putere in alimentarea cu energie electrica la sediul R.A.R. Grivita?Alimentarea cu energie electrica la sediulR.A.R. Grivita prin montarea unui post de transformare nou prefabricat, suprateran independent, 20/0, 4kV, 1000 kVA, echipat in anvelopa de beton, cu urmatoarele dimensiuni: 7, 10 m x 2, 48 m x 2, 20 m.Valoarea estimata a lucrarii este de 543.312 lei fara T.V.A., din care diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 312 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare (GP) este in suma de10.800 lei. Pentru o garantie de participare constituita in euro, conversia se va face la cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru dataanterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3), (5) din HG 925/2006 = 1.instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Sucursala J.L.Calderon, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; dovada constituirii GP se va prezenta la sediul RAR cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor.- IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retineri din GP: suma constituita de ofertant, in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, sau suma de 4.323, 31 lei pentru cazul prevazut de art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 7 % din valoarea contractului lucrari, fara T.V.A. (50% pentru IMM), astfel: - prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania sau cu corespondent in Romania, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006; forma de prezentare: in original (formular GBE din Capitolul III);
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a aplica prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011.Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de lucrari. Alte detalii: in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Calitatea de participant la procedura: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).Forma de prezentare: in original.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.- Indeplinirea obligatiilor bugetare: ?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.- Obligatia asigurarii unei competitii reale: ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.Forma de prezentare: in original.- Evitarea conflictului de interese: ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale; pentru a evita situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus, in continuare, sunt precizate persoanele care, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv acele persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza. Aceste persoane sunt: ing. George-Adrian Dinca - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Flavius Campeanu - director tehnic, ec. Irina Rapea ? sef D.J.O.R.U, ing. Adrian Stefanescu - sefServiciul Mentenanta., ing. Ion Dumitrescu - sefB.A.C.A.P.. - Exercitarea activitatii profesionale: Persoane juridice romane si persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia; certificatul va fi eliberat in asa fel incat informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere la autoritatea contractanta a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Forma de prezentare: in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului (daca stampila este uzuala), cu semnatura reprezentantului legal al acestuia si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Exercitarea activitatii : - Pentru lucrarile de energie electrica care necesita a fi executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora, indiferent de calitatea sa, antreprenor general/lider de asociere/asociat, sa prezinte in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestat emis de catre A.N.R.E. valabil la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare, conformRegulamentului pentru atestarea operatorilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sisteme electroenergetice, emis in conformitate cu dispozitiile art. 5 alin. (1) lit. e) si art. 9 alin. (1) lit. s) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind situatiile financiare anuale la 31 decembrie, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, inregistrate la organele competente, dupa caz.- In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, se solicita prezentarea situatiilor financiare anuale sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.Documente probante: ?Formularele bilantiere uzuale sau orice alt document din care sa rezulte informatiile necesare pentru indeplinirea nivelului minim privind cerinta referitoare la cifra de afaceri., Cerinta privind cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs. Cifra de afaceri globale aferenta unui an financiar incheiat trebuie sa corespunda cu cifra de afaceri globale inscrisa in situatia financiara a anului respectiv.- Pentru calcularea in euro a cifrelor de afaceri aferente ultimilor 3 ani, se vor utiliza cursurile de schimb medii anuale leu/valuta, comunicate de B.N.R.pentru fiecare an in parte (se precizeaza in formularul F3).- In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri globale se va calcula pe baza cifrelor de afaceri rezultate din situatiile financiare sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.Nivelul mediei cifrei de afaceri globale sa fie de min. 1.086.624 lei ( 250.000 euro - curs de schimb B.N.R.: 1 euro = 4, 3465 lei, din data de 22.05.2013.) fara T.V.A., reprezentand dublul valorii estimate.Document probant: ?Fisa de informatii generale (formularul F 3 din Capitolul III).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei.
Documente probante: ?Declaratie pe proprie raspundere(formularul F 4L din Capitolul III);, Cerinta privind experienta similara din ultimii 5 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei, in ceea ce priveste executarea de lucrari.
Se solicita lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valora, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Nivelul valorii executarilor de lucrari sa fie de min. 543.312 lei (125.000 euro - curs de schimb B.N.R.: 1 euro = 4, 3465 lei, din data de 22.05.2013.), fara TVA, reprezentand valoarea estimata .
Documente probante: ?Pentru dovedirea experientei similare, se solicita prezentarea a cel putin unul si a cel mult 3 contracte a carui/caror valoare cumulata sa indeplineasca acest nivel minim.
Alte documente probante, la latitudinea ofertantului: ?Orice certificate/documente, care sa confirme datele mentionate in lista principalelor executari de lucrari, conform cu prevederile art. 188 alin (3) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta privind dotarea tehnica.
Documente probante: ?Declaratie pe proprie raspundere (formularul F 7 din Capitolul III), la care se va anexa o lista detaliata care va contine mentionarea dotarilor tehnice corespunzatoare specificului indeplinirii contractului, cuprinzand date cum ar fi: denumire, marca, descrierea operatiunilor pe care le efectueaza, modul de detinere (in proprietate, prin inchiriere, prin leasing, prezentarea unui angajament etc.);
?Lista dotarilor tehnice poate fi completata cu orice alte dotari, echipamente, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, masini etc. de care dispune ofertantul pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta privind informatiile referitoare la personalul angajat si cadrele de conducere.
Documente probante: ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formularul F 5 din Capitolul III)., Cerinta privind informatiile referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, precum si cele referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Documente probante: ?Declaratia de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate sau ?Angajamentele de participare ale persoanelor direct raspunzatoare pentru indeplinirea contractului. Nivel minim acceptat: sevor desemna minimum doua persoane.
?CV-urile persoanelor raspunzatoare de asigurarea controlului calitatii in derularea contractului. ?Prezentarea unei/unor dovezi privind absolvirea unor forme de invatamant (de ex.: diploma de inginer/ subinginer, studii superioare, ).
?Prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru asigurarea calitatii (cursuri, scoli)., Cerinta privind informatiile despre asocieri, dupa caz
Documente probante: ?In cazul existentei unei asocieri, se va prezenta acordul de asociere (formularul D 1 din Capitolul III) cu precizarea liderului asocierii si a mandatului incredintat de membrii grupului de asociati, fara a fi nevoie, la momentul depunerii ofertelor, de legalizarea asocierii, care se va solicita numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare: acordul de asociere se prezinta impreuna cu documentele insotitoare ale ofertei (a se vedea Sectiunea IV.4.3.1., punctul d.2.Membrii asocierii trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare prevazute in Sectiunea III.2., astfel:
>> fiecare din asociati: cerintele prevazute in Sectiunea III.2.1.a) si III.2.1.b);
>> oricare din asociati, prin cumul: celelalte cerinte din Sectiunea III.2..
Documente probante: ?Formularele de dovedire a indeplinirii cerintelor de calificare antementionate pentru asociati, dupa caz., Cerinta privind informatiile despre subcontractanti, dupa caz.Documente probante: ?In caz de subcontractare, se solicita ofertantului completarea declaratiei privind subcontractarea (formularul F 6 din Capitolul III), inclusiv a tabelului din aceasta; formularul F 6 se va completa chiar si in cazul in care ofertantul nu utilizeaza subcontractanti, mentionandu-se in tabel "Fara subcontractanti".Subcontractantii vor completa declaratia privind evitarea conflictului de interese (formularul F 14 din Capitolul III), sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire; daca ofertantul este declarat castigator, la incheierea contractului de achizitie, acesta este obligat sa prezinte contractele semnate cu subcontractantii si originalele declaratiilor acestora privind evitarea conflictului de interese.Se pot lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantului, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens.Documente probante: ?Orice document edificator sau angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (se pot utiliza formularele din Capitolul III, dupa caz: A1, A2 cu A3, A2 cu A4 sau A1-A4).Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract., Cerinta privind info. despre sustinerea unui tert, acordata ofertantului pentru asig. cu unele resurse, dupa caz.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin. ori capacitatea tehnica si/sau profes., incl. prin sustinerea unui tert, acesta va prezenta dovezi ca tertul ii va pune la dispozitie resursele fin., tehnice si profes. invocate. Tertul sustinator trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Doc. probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularele din Capitolul III, dupa caz: A1, A2 cu A3, A2 cu A4 sau A1-A4).Doc. de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.?Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere, in conf. cu formularele F 2 A, F 2 B si F 14 din Capitolul III., Cerinta privind informatiile despre sustinerea unui tert, acordata ofertantului pentru indeplinirea unor cerinte minime de calificare, dupa caz.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv prin sustinerea unor terti, acesta va prezenta dovezi ca tertii indeplinesc inintregime (unul singur sau prin cumul)cerintele minime de calificare pentru care acorda sustinerea. Tertii sustinatori trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Documente probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularele din Capitolul III: A5, A6).Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.?Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere, in conformitate cu formularele F 2 A, F 2 B si F 14 din Capitolul III. Cerinta privind certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau a unui sistem echivalentde asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz; domeniul certificat trebuie sa aiba o legatura evidenta cu obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Documente probante: ?Certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, care atesta asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardele specifice, dupa caz., Cerinta privind certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management de mediu, in conformitate cu standardul ISO 14001:2004 sau a unui sistem echivalentde asigurare a unui nivel corespunzator de protectie a mediului, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz; domeniul certificat trebuie sa aiba o legatura evidenta cu obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Documente probante: ?Certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, care atesta asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului, in conformitate cu standardele specifice, dupa caz.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct/nemijlocit la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari" sau de la sediul central RAR cu imputernicire; documentatia este gratuita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer