Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari privind realizarea proiectului "Reabilitarea incintei imobilului de pe Str. Kos Karoly Nr.4, Sf.Gheorghe, judetul Covasna"


Detaliu pentru invitatia numarul 343594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 343594/08.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari privind realizarea proiectului "Reabilitarea incintei imobilului de pe Str. Kos Karoly Nr.4, Sf.Gheorghe, judetul Covasna"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari privind realizarea proiectului "Reabilitarea incintei imobilului de pe Str. Kos Karoly Nr.4, Sf.Gheorghe, judetul Covasna"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari privind realizarea proiectului "Reabilitarea incintei imobilului de pe Str. Kos Karoly Nr.4, Sf.Gheorghe, judetul Covasna".Valoarea estimata supusa achizitiei publice este de 244.443 lei fara TVA, la care se adauga valoarea cheltuielilor neprevazute in procent de 5%, respectiv 12.222 lei fara TVA, rezultand valoarea totala estimata a contractului de 256.665 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare; (2) depunerea in numerar la caseria autoritati contractante; (3) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari; (4) virament in contul autoritati contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988, deschis la Trez. Sf.Georghe, jud Covasna (5) oricare din modalitatie prevazute la art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in euro se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma prevazuta la acest articol. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse si returnate.Note: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. In cazul asociatiilor, garantia fi constituita de catre unul sau mai multi asociati, dar nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Executantul va deschide in acest sens, un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis in conditiile de mai sus, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Garantia de buna executie poate fi constituita si prin instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tippolita de asigurare.Executantul va face dovada constituirii garantiei de buna executiein termen de 48 de ore de la semnarea contractului de lucrari.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.Garantia de buna executie a lucrarii este de minim 24 luni de la semnarea pv de receptie la terminarea lucrarii.Garantia de buna executie se va returna conform prevederilor HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si contractelor de concesiune de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si parafata) sau cazier judiciar (? in original/cope legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu original). Se completeaza Formularul A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/cope legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu original - in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv se va include si traducerea legalizata in limba romana in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata) Formular C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si parafata) Formular B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si parafata) Formular B2. In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. (Persoane cu functii de decizie privind procedura: Tamas Sandor, Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, Toth-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Sztakics Istvan Attila, Somboti Andreea, Csog Eva, Barcsa Arpad, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Domokos Reka, Biro Donat, Demeter Pal, Szabo Agoston, Orosz Andrea, Incze Gyula).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B3). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente: [1] Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din acest certificat constatator). (original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).[2] Dupa caz, documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Pentru persoanele nerezidente: prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea ce face obiectul aceastei proceduri. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN aferent obiectului procedurii de achizitie publica duce la excluderea ofertantului de la aceasta procedura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara.Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) va fi de cel putin 485.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Note: Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare privind cifra de afaceri. Pentru echivalenta leu/euro se va utiliza mediul cursu anual comunicat de BNR. Ofertantii nerezidenti vor depune aceste documente in traducere legalizata in limba romana., Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. Se va atasa Angajamentul privind asigurarea riscului profesional, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Se va depune lista lucrarilor similare executate de ofertant in ultimii 5 ani (model Formularul C3), insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Din aceste certificate/documente trebuie sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Astfel documentele ce se vor prezenta in sensul demonstrarii experientei similare raman la latitudinea operatorului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Se va atasa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular E), Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Se vor atasa: - Formularul nr. 7 (Informatii generale privind angajatii) completat- Formularul nr. 8 (Personal ce va fi angajat in contract) completat.- Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 9 (Angajamentul ofertantului privind resursele umane) completat.Specialist minim solicitat: Sef santier (Calificari si abilitati: studii tehnice in domeniul constructiilor).Pentru specialistul precizat mai sus se va atasa: - Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate- (Formular 5)- Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoana respectiva, necesara pentru dovedirea cerintelor minime.- Declaratia de disponibilitate, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 6., Informatii privind subcontractantiiCifrele de afaceri si contractele similare precedente ale subcontractantilor nu se vor lua in calcul la evaluarea cerintelor respective de calificare. Resursele tehnice si umane ale subcontractantilorse pot lua in considerare doar pentru partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Mod de dovedire: - Se va atasa Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.- Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: [a] Formularul nr. 13 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora) completat[b] Acord de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.[c] Se va atasa Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire) completat.[d] Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.Nota: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer