Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari: REABILITARE COMPLEX ADMINISTRATIV


Detaliu pentru invitatia numarul 320031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)
Numar invitatie: 320031/13.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari: REABILITARE COMPLEX ADMINISTRATIV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)Cod fiscal: 5105687, Adresa: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Telefon: 0264235352, Fax: 0264235356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Romania, cod postal: 407450, telefon: +40 264235352, fax: +40 264235356, persoana de contact: Ioan Huldusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca, Romania, cod postal: 407450, telefon: +40 264235352, fax: +40 264235356
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: REABILITARE COMPLEX ADMINISTRATIV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari in vederea reabilitarii complexului administrativ, str. Principala nr. 449, comuna Palatca, jud Cluj
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 598, 813.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalpentru suma de: 6.000 LEI fara TVA Sau prin virament in contul nr. RO16TREZ2165002XXX020043deschis la Trezoreria Cluj-Napoca pe numele Comuna Palatca, cod fiscal 5105687, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006. Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM; Imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere; Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi de minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din hg nr. 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1)Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Formular nr. 10 - in original2)Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.Formularul 11 - in original3)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local. Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru sediul central si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila certificata "conform cu originalul"4)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile. Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila certificata prin semnatura si stampila. La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)5)Declaratie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 11A - in original. Persoanele cu functie de decizie: Primar Huldusan Ioan, Baraian Ion, Gorgan Simion, Zamfir Gica, Bodin Emilia, Szekely Csilla Irma6)Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular nr. 9A - in originalPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata prin semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoane juridice romaneOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata "conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele enuntate la pct.1.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straineOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta : a. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depunerii ofertelor.b. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a1.- ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b1.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa fie depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul stampilata si semnata de reprezentantul legal al societatii sau imputerniciti ai acestuia, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului: 1.100.000 LEI, (pentru IMM 550.000 lei), Informatii privind situatia financiara: Bilant Contabil, vizat si inregistrat de organele competente si anexele la acestea., Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana (art.186 din OUG nr.34/2006)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane si structura managementuluiDeclaratie privind informatiile de personal Lista personalului responsabil??cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, se vor prezenta Curriculum Vitae, certificate/atestate valabile la data depunerii ofertelor si Declaratii de disponibilitate, contracte de colaborare. Pentru persoane juridice straine, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Personalul cheie minim solicitat, conform caietului de sarcini, pentru indeplinirea contractului este dupa cum urmeaza: a)sef santier-inginer constructii civile, industriale si agricole minim 3 ani experienta profesionala, b)responsabil cu protectia si securitatea muncii sau serviciu extern protectia muncii, securitate, sanatate, c)inginer instalatii electrice autorizat ANRE pentru grad minim IIB, d)instalator apa, canal, e)instalator incalzire centrala si gaze, f)responsabil CQ, g)responsabil RTE., Echipamentele (dotarile) necesare pentru executarea contractului.Cerinte minime: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - 1 mai-compactor- 1 excavator- 2 autobasculante- 1statie de betoane, Lista principalelor lucrari, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in Caietele de Sarcini, executate in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor., Experienta similaraCerinta minima: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, a-1 (un) contract de lucrari, similar ca natura si complexitate cu lucrarea care face obiectul prezentei proceduri si avand o valoare de minim550.000 lei fara TVA., Informatii privind asociatii (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana (art.190 din OUG nr. 34/2006) Informatii privind standardele de management al calitatii. Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie., Informatii privind standardele de management al management de mediu.Certificatul ISO 14001 :2005, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la sectiunea documentatia de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer