Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari-,,REABILITARE DRUM COMUNAL BORS - SANTAUL MIC - SANTAUL MARE ''


Detaliu pentru invitatia numarul 332888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNABORS
Numar invitatie: 332888/01.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari-, ,REABILITARE DRUM COMUNAL BORS - SANTAUL MIC - SANTAUL MARE ''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bors , Bors , Strada Principala , nr 200 , cod postal 417075 , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari-, ,REABILITARE DRUM COMUNAL BORS - SANTAUL MIC - SANTAUL MARE ''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului de lucrari este 1639532, 00 leiReabilitarea drumurilor comunale DC 73 si DC 71 intre centrul de comuna Bors (km 0+000) si satele apartinatoare Santaul Mic si Santaul Mare, pe o lungime totala de 6572, 50 ml prin : repararea suprafetelor degradate cca 5% din imbrac.asfaltica existenta S=1810 mp, aducere la cota acostamente si impietruirea acestora pe o grosime de 10 cm, refacerea bombamentului imbracamintii asfaltice existente pe cca S=13150 mp cu 1235 to BA16, curatire+amorsare suprafata S=39375 mp, executarea imbracamintii pe S=39375 mp cuBA16 si cu o grosime de 4 cm, sapatura mecanica la santuri , finisare taluze santuriSuprafata totala a partii carosabile este de39375, 00 mp, inclusiv bordura si supralargirile in curbe .Lungimea totala a traseului proiectat este de 6572, 50 ml cu partea carosabila de 5, 50 m latime ( 2 x 2, 75 m latime fiecarebanda ) + bordura 2 x 0, 20 m , iar acostamentele au cate 0, 75 m latime pe fiecare parte a drumului .Lungime sant in taluz natural cu sectiune trapezoidala :2 x 6572, 00 ml
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 639, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12000, 00 lei Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Suma este mare si nu se poate constitui prin depunere numerar la casieria Primariei Bors . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata.(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara tva.Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 12A), conform Ordinului nr.314/2010(Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2- Declaratia privind neincadrarea in art.180 din OUG nr 34/2006 , conform Formular 12B , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractuluiCerinta 3- Declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG nr 34/2006 actualizata , conform Formular 12C , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta 4- Declaratia privind neincadrarea in art.69?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata, conform formularului 12E este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese si se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire : Batori Geza -primar , Zbarcea Adrian -secretar , Balla Piroska -Sef servici financiar-contabil , Lorincz Lajos - viceprimar , Lile Georgeta - Consilier achizitii publice , Lucaci Sandor- referend specialitatePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicasunt persoanele ce compunConsiliul Local :1 .Bor Levente; 2 Hegyesi Laszlo -Jozsef;3.Curpas Mihai;4.Lukacs Ibolya;5.Paul Ianos Tivadar;6Racz Szabolcs;7Bihari Istvan Zsolt;9.Ambrus Zsuzsa;10Retek Emilia 11.Bondar Iuliu;12.Szatan GyorgyCerinta 5 -certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor de plata se vor depunein original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta 1 -Se solicita certificat constatator ORC complet, inclusiv lista actionarilor, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii.Este obligatorie prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), de catre operatorii economici a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare . De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Se solicita media cifrei de afaceri globale pe anii fiscali 2009, 2010, 2011 Se prezinta-formular 7-prag minim 3.279.000, 00 lei .Media cifrei de afaceri globala pe anii fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.279.000, 00 lei echivalent a 752.789euro(1 euro=4, 4168 la curs BNR din 02.05.2012) Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 ? 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011-1euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei. Se completeaza Formular nr.14-pt.lista lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei., Cerinta nr. 2: Experienta similara -Se va completa formular nr.15 care sa cuprinda o lucrare similara ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate si a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.639.532lei fara TVA.(Pentru echivalenta leu/euro 1 euro=4, 43558 lei la curs BNR din data de 12.03.2012) pentru care se va prezenta copie dupa contract sau copii de parti relevante ale contractului si copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, Cerinta nr.3- Declaratie privind informatii de personal -se va completa formular 12D.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, Personal minim solicitat: 1.Persoana- Responsabil lucrare -licentiat al unei Facultati de Constructii.? specializarea C.F.D.P.2.RTE-specialitatea drumuri-prezentare copie atestat, CIM contract individual de muncasau angajament fermNota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat, Cerinta nr.4 - Se va completa formular 12H -lista cu utilaje, instalatii, echip.tehnice si mijl.de transport (cu utilaje din dotare proprie, prin inchiriere , sau cu alte forme de punere la dispozitie) , pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari care va contine obligatoriu: -statie de preparare mixturi asfaltice (sau contract pentru furnizare mixturi asfaltice si dressing/angajament ferm );
-cel putin2 mijloace de transport inchise sau cu prelate (sau contract inchiriere/angajament ferm);
- freze de asfalt (sau contract inchiriere/angajament ferm);
- rulouri compactoare(sau contract inchiriere/angajament ferm);
- instalatii mecanice de amorsare (sau contract inchiriere/angajament ferm);
- instalatii de curatat sub presiune(sau contract inchiriere/angajament ferm)- seturi de semnalizare.-laborator autorizat minim gradul II (sau contract prestari servicii/angajament ferm )., Cerinta nr.5 - Informatii privind subcontractantii se va completa formular 13A Cerinta nr.1-Certificate emise de un organism national sau international de certificare privind implementarea unui management al calitatii si protectiei mediului in domeniile care fac obiectul contractului-asfaltari drumuri, in conformitate cu ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005.sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropeneSe accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sect, , Documente si clarificari'' a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer