Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari :?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, km: 57+763-58+872, PRODANESTI ? JIBOU?, JUDETUL SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 347816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SALAJ
Numar invitatie: 347816/03.06.2013
Denumire contract: Executie lucrari : ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, km: 57+763-58+872, PRODANESTI ? JIBOU?, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari : ?REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 A, km: 57+763-58+872, PRODANESTI ? JIBOU?, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari: REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108A, km: 57+763-58+872, PRODANESTI - JIBOU< JUDETUL SALAJValoarea totala estimata a contractului este de 330.581, 95 lei fara TVA Aceasta cuprinde: - 324.099, 95 lei fara TVA- valoarea estimata pentru executia lucrarilor conform documentatiei tehnice- 6.482, 00lei fara TVA - valoare estimata a lucrarilor diverse si neprevazute conform HG 28/2008.Pentru garantia de participare si cerintele de calificare se va avea in vedere valoarea estimata de 324.099, 95 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 581.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.480 lei. Formular 11. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul de referinta leu valuta al BNR, de la data publicarii invitatiei de participare.Constituire: prin virament bancar in contul r.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis laTrez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cumentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate. Dovada const. garantiei de participare se va prezenta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original de catre toti operatorii economici la Reg.CONS.JUDETEAN SALAJ, str. Pta1 Decembrie 1918 nr. 12 Zalau, jud. Salaj, in atentia Biroului de achizitii publice pana la data si ora limita de depunere a ofertelormentionata in invitatia de participare . Garantia de particip.constit. de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catreA. C. conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif icompl.ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia pe fond, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, dar si in cazul in care contestatorul arenuntat la contestatie in masura in care renuntarea nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catrea AC asolutiilor de remediere , suma calculata conform prev. art. 278^1din OUG 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare .
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca platagarantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in dispoz. art.181 lit. a, c^1, d.Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente.)Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant. Se va completa formularul 12 C .( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent (Seva completa Formularul 13).Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14) Se va prezenta aceasta declaratie atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, director ? Directia economica - Mesesan Viorica, director ? Directia tehnica ? Ghiurco Mircea, sef serviciu - Directia juridica si administratie locala CuzdrioreanCosmin, sef birou - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publice Iepure Liliana- Biroul de achizitii publice Rob Mariana, inspector de specialitate - Biroul proiectare - Pop Nicolae. Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Ardelean Nicolae, Chereches Dan-Nicu, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Dari Toma, Demle, Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra -Lorena ? Maria, Ghete Mircea ?Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, RatiuViorel, Szabo; Stefan Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de asolicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri globale. Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 648.000 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul. Operatorul conomic poate beneficia de prevederile art. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm., Cerinta nr.2-Ramane la latitudinea operatorilor economici demonstrarea situatiei economice si financiareprin prezentarea de copii certificate pentru conformitate cu originalul dupadocumente, pe care autoritatea contractanta, le poate considera edificatoare, in masura, in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea mediei cifrei de afaceri globale. Valorile vor fiexprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: curs de schimb RON/EURO 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1Euro = 4, 2379, 2012:1 Euro= 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. Personal minim obligatoriu: -1 coordonator de proiectabsolvent de studii superioare, experienta generala in dom. studiilor 5 ani - exp. profesionala specifica.-1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in conformitate cu legislatia in vigoare. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul sa solicite ofertantului castigatordocumente care sa ateste experienta prezentata in CV., Cerinta ADocumente doveditoare pentru coordonator de proiect - absolvent de studii superioare CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL /contract de colaborare/angajament sau acord de participare, -diploma de studii, -declaratie de disponibilitate formular D1- dovada experientei profesionale specifice in coordonarea a cel putin un contract de aceeasi natura si complexitate, dovada indeplinirii acestei cerinte se va face prin prezentarea de recomandari sau alte documente relevante din partea beneficiarului/ prestatorului lucrarilor executate de aceeasi natura si complexitate cu cele licitate., Cerinta BDocumente doveditoare pentru responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL /contract de colaborare/ angajament sau acord de participare, -diploma de studii, -declaratie de disponibilitate formular D.- certificate de atestare profesionala in domeniul , ,Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele"valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc, se va prezenta un contract/precontractde inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare . A.C. isi rezerva dreptul de asolicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu apartenenta lor.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii, Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestorparti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Cerinta 5.In cazul unei asocieri op. ec. va prezenta acordul de asociere si angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva sisolidara ptr. indeplinirea contractului.Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care se depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor executate de fiecare asociat. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului, Cerinta 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 7- Operatorii economici au obligatia de a face dovada experientei similare prin prezentarea de orice documente/certificari din care sa raiasa ca au executat printr-un contract ? maxim 3 contracte, lucrari similare celor licitate in valoare de minim 324.000 lei fara TVA. Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vederea demonstrarii experientei similare. In cazul asocierii conditia se va indeplini in modcumulativ. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta ertificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer