Achizitie publica - Executie lucrari: "Reabilitarea, modernizarea , dotarea Complexului de Servicii Comunitare pentru Copilul in Dificultate Tg Carbunesti, judetul Gorj"
Detaliu pentru invitatia numarul 351675
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351675/31.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari: "Reabilitarea, modernizarea , dotarea Complexului de Servicii Comunitare pentru Copilul in Dificultate Tg Carbunesti, judetul Gorj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GorjCod fiscal: 9247854, Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253/222035, Fax: 0253/215111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210108, telefon: +40 253222035, fax: +40 253222035, persoana de contact: CIURICA ALINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, et.3, camera 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: "Reabilitarea, modernizarea , dotarea Complexului de Servicii Comunitare pentru Copilul in Dificultate Tg Carbunesti, judetul Gorj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrarile prevazute in Proiectul tehnic si atasate la documentatia de atribuire.Valoarea estimata a contractului este de 1782076.64 lei fara TVA din care: - 1574091 lei fara TVA cheltuieli pentru investitia de baza ( constructii si instalatii)- 58447 lei fara TVA cheltuieli conexe organizarii de santier- 149538.64 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute ( 9, 5% din valoarea cheltuielilor pentru investitia de baza .Nota: 1. Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant prin aplicarea in mod obligatoriu a procentului de 9.5% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in mod obligatoriu in oferta financiara - formular F102.Pentru cei interesati in data de 08.08.2013 in intervalul orar 10-14 se va asigura vizitarea amplasamentului la adresa : Tg Carbunesti, strada Trandafirilor , nr. 33, judetul Gorj
II.1.6) CPV: 45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 782, 076.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 16000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 45 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ). Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. b) ordin de plata , cont RO59TREZ3365006XXX001929? Trezoreria Tg JIU, pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj cod fiscal 9247854 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere . In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la procedura .Oferta va fi insotita de dovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta. Data pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta: 11.07.2013
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art 90, alin 3 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG nr.34/2006, modificata si completata (completare formular nr.1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, , modificata si completata (completare formular nr.2)3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular 3)4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4)5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 5 ) .In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Gorj: Dumitru Cotruna ; Sandu Elisaveta ; Andrita Liliana , Blindu Marius Cristian , Toader Pasti Melania Estera, Butaru Maria, Zalog Gheorghe Lucian , Popescu Camelia Dorina, Popescu Purcel Carmen, Mituca Dorina Luminita , Ciurica Mariana Alina, Borcan Daniela, Blidea Remus Mihai, Ciurica Ion.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoanele juridice straine se solicita: -certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.NOTA: In functie de forma de participare, ofertantii vor depune documentele solicitate pentru demonstrarea situatiei personale conform Anexei nr.2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor dcalificare si selectie 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertei (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Ofertantul clasat pe primul loc vaprezentapentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , documentul in original / copie legalizata.Pentru persoane juridice straine trebuie depuse documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In functie de forma de participare, ofertantii vor depune documentele solicitate pentru demonstrarea situatiei personale conform Anexei nr.2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor dcalificare si selectie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2010 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente , orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. 2.. Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani ? formular nr.6 . Valoarea medie a cifrei de afaceri globala trebuie sa fie de cel putin 3.000.000 lei. NOTA: In functie de forma de participare, ofertantii vor depune documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economice si financiare, conform Anexei nr.2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar obiectului (in domeniul constructiilor civile si industriale), a carui valoare este de minim 1.500.000 lei fara TVA . Lista va fi insotita de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor , daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta se va realiza prin completarea formularului nr.7 si a anexei la formularul nr.7., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispun ofertantii, in special pentru asigurarea controlului tehnic de calitate. Completare formular nr.8, insotita de atasarea C.V.-urilor personalului angajat pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, din care vor face parte: - coordonator de lucrari ? persoana cu studii superioare; -sef de santier : inginer specialitatea constructii civile; - inginer specialist in instalatii pentru constructii ; - responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat de M.D.R.T. conform Legii nr.10/1995; - responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, autorizat conform Legii nr. 319/2006; - personal muncitor pe specialitasi: betonisti, dulgheri, fierar-betonisti, instalatori, muncitori necalificati Pentru indeplinirea acestei cerinte, se vor prezenta urmatoarele documente: Se va prezenta declaratie de disponibilitate, daca este cazul. Se vor prezenta C.V.- uri si copii dupa diplomele de studii pentru personalul cu studii superioare cu exceptia responsabilului tehnic cu executia lucrarilor pentru care se solicita atestat, iar pentru personalul muncitor se va depune o declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa rezulte calificarea acestora., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In acest sens, se va completa formularul nr. 9 si anexa la formularul nr.9. Se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul"Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor., Se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul"Certificat ISO 14001/2005 sau certificat echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 13:06