Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari ?Realizare cai acces in Cartierul Nufarul II si Asigurare acces P-ta Cazarmii, str. Retezatului?


Detaliu pentru invitatia numarul 332153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 332153/23.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari ?Realizare cai acces in Cartierul Nufarul II si Asigurare acces P-ta Cazarmii, str. Retezatului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259436276, fax: +40 259436276, persoana de contact: Ramona Bolos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari ?Realizare cai acces in Cartierul Nufarul II si Asigurare acces P-ta Cazarmii, str. Retezatului?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari ?Realizare cai acces in Cartierul Nufarul II si Asigurare acces P-ta Cazarmii, str. Retezatului?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 857, 923.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 30.500 lei, din care: LOT I: 26.500 lei, LOT II: 4000 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA/lot. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -CERINTA NR.1 - Declaratie privind eligibilitatea; -CERINTA NR. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181; -CERINTA NR. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1; In cazul unei asocieri declaratiile vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si 69?1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel; Primarul Ilie Bolojan; -Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei; Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Adina Marge, Bolos Ramona, Maghiar Manuela.ATENTIE: Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-CERINTA NR.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.- CERINTA NR.5-Certificatul de participare la achizitie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12.10.2010, prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie dupa cum urmeaza: - minim 1.339.291, 31 lei pentru LOT 1- minim 208.983, 87 lei pentru LOT 2.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.-Se va completa si prezenta Formularul 11 - Fisa de informatii generale . - Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - experienta similara din partea executantului constand din: Pentru LOT 1: - executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de constructie/modernizare strazi in valoare de minim 1.339.291, 31 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau a maxim trei contracte.Pentru LOT 2: - executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de constructie/modernizare strazi in valoare de minim 208.983, 87 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari.Modalitatea de indeplinire prin prezentarea urmatoarelor documente: - Prezentare formular de experienta similara pentru fiecare din lucrarile prezentate la experienta similara;, - Copii dupa contractele(numar si data, parti, obiectul si pretul contractului, garantii, semnaturi) prezentate la experienta similara, care vor fi insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari, Cerinta 2 - personal de specialitate obligatoriu: Pentru LOT 1: -1 inginer de drumuri si poduri- 1 inginer instalatii tehnico-edilitare- 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de drumuri si retele edilitare.Pentru LOT 2: -1 inginer de drumuri si poduri-1 inginer instalatii tehnico-edilitare- 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de drumuri si retele edilitare.Modalitatea de indeplinire prin prezentarea urmatoarelor documente: - Lista cu personalul de specialitate solicitat- CV-uri in original pentru personalul prezentat- copii de pe diplome de studii atestate si legitimatii- contracte de munca (prima si ultima pagina) sau contracte de colaborare si angajamente, sau angajamente privind implicarea in realizarea contractului., Cerinta 3 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru realizarea contractului (dotare proprie, inchiriere), precum si obligativitatea asigurarii unei statii de mixturi asfaltice in dotare proprie, inchiriere sau aunui contract de furnizare pentrumixturi asfaltice si asigurarii unui laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.Justificare - s-a tinut cont de specificul lucrarilor ce urmeaza a fi realizate in conditii corespunzatoare si de siguranta si care necesita detinerea dotarilor mentionate. Cerinta 1 - Certificate ISO 9001:2008 ?sistem de management al calitatii pentru executie lucrari de drumuriin perioada de valabilitate sau certificate echivalente pentru proiectare si executie lucrari de drumuri in perioada de valabilitate, Cerinta 2 - Certificate ISO 14001/2005 - sistem de management de mediu pentru executie lucrari de drumuri in perioada de valabilitate sau certificate echivalente pentru proiectare si executie lucrari de drumuri, in perioada de valabilitateJustificare - pentru a se asigura ca ofertantul va executa lucrari de calitate si va respecta cerintele de protectie a mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer