Achizitie publica - Executie lucrari Reluare procedura -?Modernizarea drumurilor de interes local, Comuna Brahasesti, Judetul Galati?
Detaliu pentru invitatia numarul 352874
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352874/21.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari Reluare procedura -?Modernizarea drumurilor de interes local, Comuna Brahasesti, Judetul Galati?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BrahasestiCod fiscal: 3602000, Adresa: Brahasesti, Brahasesti, Telefon: +40 0236867605, Fax: +40 0236867605
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brahasesti, Brahasesti, Romania, cod postal: 807055, telefon: +40 0236867605, fax: +40 0236867605, persoana de contact: Alina Mardare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brahasesti, Comuna Brahasesti, Judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari Reluare procedura -?Modernizarea drumurilor de interes local, Comuna Brahasesti, Judetul Galati?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia lucrarii: ? Modernizare drumuri de interes local, Comuna Brahasesti, Judetul Galati?Valoarea estimativa a lucrarilor este 790.458 lei din care diverse si neprevazute 23.024 lei in procent de 3%.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 790, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 13.900lei.Perioada de valab.a garantiei: 90 zile de la data limita primire oferte.Forma de constituire a gr.de part, cf prev.art.86dinH.G.nr.925/20061.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, sau2.ordin de plata: in contul RO55TREZ3075006XXX000113, deschis la Trez.Tecuci, jud.Galati, beneficiar Com. BRAHASESTI C.I.F.3602000 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In cazul constiturii gr.de part.printr-un instr.de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari se va completa Formularul nr.8.Dovada constit.gar.de part.trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In situatia cand gr. de part.se achita/depune in alta moneda decat leul, suma stabilita drept gr.de part.se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR anterior cu 5zile datei limita de depunere a ofertelor.Scrisoarea de gr.bancara pt. particip.cu oferta la proced.de atribuire a contr.de achiz.publica va fi prezentata pe modelul Anexei nr20.Orice oferta care nu este insotita de gar.de part.la ofertare va fi respinsa. Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Gr.de part.si Declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor se ataseaza ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor daca vor sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004, art.16.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Modul de constituire si cuantumul garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va reprezenta 8 % din valoarea fara tva a contractului conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara ;2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;3. retineri succesive (se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011) din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire;Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Totodata seva avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa formularulul nr. 2 de la cap. Formulare (Declaratie privind eligibilitatea), in original.Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa formularulul nr. 3 de la cap. Formulare (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare la data dechiderii ofertelor), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: - Se va atasa Formularul nr. 5 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri. In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Neincadrarea in prevederile art. 46 din OUG 34/2006: Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 4 - in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din Capitolul FORMULARE.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 46 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 6.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Dumitru Mircea; Stoica Mitica; Beldie Iulia; Sturzu Geta; Calin Gruia; Comanici Sandel;Dumitru Vasile;Gheorghiu Dumitru; Gheorghiu Ion; Groza Dumitru; Malache Catalin;Margeanu Vasile; Raducanu Vasile; Sandu Gratian; Mocanu Gheorghe; Stoica Gheorghe;Toparceanu Nicu; Sturzu JanPresedinte comisie evaluare cu drept de vot / Responsabil cu achizitia publicaPrimarDl. Dumitru MirceaMembrii in comisia de evaluare: Consilier prin. contabilitate - SturzaGetaReprez. Compartiment Achizitii publice - Mardare AlinaConsilier juridic-Groza JulietaExpert Tehnic- Bogdan DoruNota: Documentul va fi prezentat de catre tertul sustinator si de catre subcontractant/subcontractanti (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 6:1. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Aceste doua certificate de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(5) Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176-Conform H.G. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, (formular nr. 28 semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la CAP III.2.1.a, orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire: Persoanele juridice/fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/Autorizatie de functionare/altele echivalente, informatiile cuprinse in document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, pt. partea din contract pe care o va executa.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, informatiile din acestea trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, iar in cazul documentelor care privesc atestarea (autorizatii, etc), acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele straine se va solicita Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali, asociati, actionari;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globale din ultimii 3 (trei)ani incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 1.400.000 lei sau echivalentul sumei, calculat la cursul mediuleu/valuta al BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani incheiati. Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Bilanturile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011 si 2012). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri, Cerinta 4Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecaremembru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Note: a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul a executat cel putin: ? Detinerea experientei specifice privind executarea in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a unor lucrari similare celor care constituie obiectulcontractului (cum ar fi: lucrari de executie/modernizare/reparare drumuri), in baza a cel putin un contract, lucrari in valoare de cel putin 767434 lei fara TVA . (Avand in vedere prevederile art.9 alin a din HG 925/2009 si art.29 alin (21) din OUG 34/2006)Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie ( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) pt cele mai importante lucrari.Forma de depunere a acestor documente: cf art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., Cerinta 2Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrariDeclaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Dotarea minima obligatorie, conform normativelor tehnice in vigoare (SR 174-1 si SR 174-2) si indicatorul de norme de deviz (D): -Statie de preparat mixturi asfaltice in conformitate cu STAS 174- 2:1997/C1:1998 -1 bucata;
-Repartizator de mixturi asfaltice -1 bucata;
-Laborator de incercari autorizat de grad II, conform prevederilor Legii nr.10/1995 art.15 si HG 808/2005 -1 bucata;Ofertantii vor prezenta documente ( fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing, etc) care atesta dispozitia (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere implinirea cerintei se poate face prin cumul.-Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixture asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare ?cumparare, sau angajament de punere la dispozitie in original., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: CV-uri - conform Formular nr. 38 - Model de CV ;, Cerinta nr.4Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului ? in document se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizariiunei echipe formate din : a) Sef santier executie .b) Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri ? RTE.Pentru RTE se va prezenta atestatul emis de MDRT valabil la data limita de depunere a ofertelorc)Responsabil cu asigurarea controlului calitatii lucrarilor ;d) Responsabil securitate si sanatate in munca (SSM).Pentru persoanele nominalizate , mai putin pentru RTE, cf. cu prev.Instructiunilor nr 1 din 18.06.2013, se vor prezenta CV-uri, diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate., Cerinta nr.5Ofertantul va furniza informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal considerat necesar in executia efectiva a contractului: a) Masinist excavator;b) Masinist autoincarcator;c) Masinist compactor terasamente;d) Sofer autotomacara;e) Sofert autobasculanta;f) ?ofer autobasculanta;g) Masinist autogreder .Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - Diplome de studii, calificari, atestate/similare;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contractde colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 37- pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 24 si 35, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii/asociatii(daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 26, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantii asociati vor stipula toate clauzele contractuale care consfintesc intelegerea acestora pentru derularea prezentului contract., Cerinta nr.7In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr.8In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- Se va prezenta un angajament ferm, Cerinta nr.9In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm Cerinta 1: STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat., Cerinta 2: Cerinta 2: STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI - Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara . Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (80 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei.Atentie:
Perioada de executei a lucarii
20
Descriere: Algoritm de calcul: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: D(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim alocat Termenul de executie va fi justificat si sustinut cu documente. In cazul nejustificarii termenului sau in cazul unei justificarinecorespunzatoare punctajul acordat pentru acest criteriu va fi ?0?. Termenul de executie va fi exprimat atat in luni cat si corespunzator, in zile calendaristice. Ofertele cu termenul de executie mai mic de 40 zile nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 13:27