Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari: ?Retea de canalizare si statie de epurare a apelor uzate menajere in localitatea Cornereva, Judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 332019
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cornereva (Primaria)
Numar invitatie: 332019/20.07.2012
Denumire contract: Executie lucrari: ?Retea de canalizare si statie de epurare a apelor uzate menajere in localitatea Cornereva, Judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cornereva (Primaria)Cod fiscal: 3227742, Adresa: str.principala nr.1 loc cornereva jud caras severin, Cornereva, Telefon: 0355814084, Fax: 0355814084
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CORNEREVA, STRADA PRINCIPALA, NR. 1, JUDETUL CARAS-SEVERIN, CORNEREVA, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Romania, cod postal: 327110, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CORNEREVA, STRADA PRINCIPALA, NR. 1, JUDETUL CARAS-SEVERIN, CORNEREVA, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Romania, cod postal: 327110, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: ?Retea de canalizare si statie de epurare a apelor uzate menajere in localitatea Cornereva, Judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului? Retea de canalizare si statie de epurare a apelor uzate menajere in localitatea Cornereva, Judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 258, 450.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
65.169 lei se prez in afara coletului de oferta.Per de valab90 zile de laterm limita de depunere a of.1.virament bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig.Instr de gar treb sa prevada daca plata gar se va executa: a) conditionat;sau b) neconditionat. 2.OP (RO38TREZ1825006XXX001379 Trezoreria Caransebes) .Gar de particip treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pt desch of.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar pt particip vor fi respinsesi returnate la deschidere.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, cf prev din art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prez doc. prevazute la art.7.Daca ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asocierea in mod indiv. Form14.Autorit contract are dr de a retine gar pt particip, cand ofert se afla in urm sit: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig, nu constituie gar de buna exec. in per de valab a ofi si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c) of sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a of.d) op ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine de autorit contractsuma de 7.038, 45 lei, stabilita cart.278 1alin (1) lit b)din OUG 34/2006.Gar pt particip, constit de ofert a carui of a fost stabilita ca fiind castig, se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit garde buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de participe, constit de ofert a caror of nu a fost stabilita castig, se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii ale caror of au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data expirarii per de valab a of, la solicitarea scrisa.
Garantie de buna executie
5% din val ctr, exclusiv TVA in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar de o soc bancara sau de o soc de asig(cf Form 15) sau b)retineri succesive din facturile partiale prez.CfHG 1045/2011 privind modif art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 contract are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contractante. Suma initiala care se depune de catre contract nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art.16, alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ cfprev din art. 3, alin.1-2 din legea mentionata, prez doc prevazute la art.7.Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna exec, dacacontract nu isi indepl oblig asumate prin ctr.Autorit contract are oblig de a elibera/restitui gar de buna exec cf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 20 - Scrisoare de inaintare- se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Se prezinta si de catre tert sustinator (dupa caz)Completare Formularul 1, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociatCerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formularul 2, se prezinta in original Sectiunea Formulare si Modele , Se prezinta si de catre tert sustinator (dupa caz)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Certificat privind indeplinirea obligatiilor la Fondul de Mediu, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Cazier judiciar al operatorului economic in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii si deschiderii ofertelor, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Cazier judiciar pentru administrator/administratori, astfel cum reiese din Certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii si deschiderii ofertelor, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz) in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, conform art. 186 alin 2 si 190 alin. 2 din OUG 34/2006b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular 69^1. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori. Documentul va fi prezentat in original.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Stefan Ioan LoziciViceprimar: Armas GheorgheSecretar: Strezariu IlieResponsabil achizitii: Maran Strezaru AlimpeConsilierii locali: Armas Gheorghe, Duicu Gheorghe, Cristescu Nistor, Sfetcu Maria, Strezariu Mihail, Cernescu Nicolae, Branzei Nicolae, Radulescu Trifon, Duicu Toma, Ivascu Ioan, Belcota Cernescu Nicolae, Martalugu Duicu Radu, Vulpes Ioan.Cerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 3, se prezinta in original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care existaCerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 25, se prezinta in original Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul valabil la data depunerii ofertei Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare, In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari specifice obiectului contractului.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs, sa fie cel putin egala cu: 6.516.900, 64 leiIn cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., a) Se vor prezentabilanturilecontabile dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. In cazul in care pentru anul 2011 exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinereacifrei de afaceri.In caz de asociere documentele se prezinta de catre fiecare membru asociatIn acest caz cerinta minima se impune a fi indeplinita in mod individual de catre fiecare asociat.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON ; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 3197, Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari /denumirea lucrarii, dupa cazConditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unor contracte similare (Construire constructie civila).Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? partile relevante ale ctr (paginile din ctr din care sa rezulte partile contractante, obiectul ctr, durata ctr, pretul ctr, precum si pag finala cu semnaturi)., Cerinta 1Documente de confirmare care insotesc formularele depuse: Contractul de lucrari si eventualele acte aditionale de modificare a valorii contractului (daca exista).In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare.Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala.Recomandare/Document constatator initial/final din partea beneficiarului, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (la termen si calitativ) pe parcursul derularii contractului si la eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice din vina exclusiva a contractantului; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Valoarea cumulata a contractelor prezentate pentru dovada experientei similare trebuie sa fie de minim 3.258.450, 32 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiCerinte obligatorii: -buldoexcavatoare;
-incarcator frontal;
-autobasculante;
-macara de minim 18 tone;
-laborator grad II;In cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat., Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)Existenta, in efectivul de specialisti al ofertantului, a unui responsabil in indeplinirea contractului (manager de proiect) si a unui inginer specialist in instalatii pentru constructii., Cerinta nr. 3Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate in original pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, (diplome de studii/atestari), efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008)Pentru fiecare din specialistii nominalizati in oferta se vor atasa: Curriculum Vitae completata la zi cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, pentru fiecare persoana in parte.Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, contracte de munca sau de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime.Cerinte obligatorii: Studii superioare pentru pentru seful de santier;Atestare + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data deschiderii ofertelorAtestare + legitimatie vizata la zi, pentru CQ, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierii cerintele minime se vor consider, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea tehnica si profesionalase ia in considerare.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 50
Termen de garantie a lucrarii
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Perioada de garantie a lucrarii: a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte; b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25;Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate.Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
Timpul de interventie pentru constatarea efectiunilorin perioada de garantie
5
Descriere: Descriere: Avand in vedere faptul ca, obiectivul de urmeaza a fi executat este destinat turismului din zona, constructia trebuie sa fie permanent in stare buna de functionare pt a oferi servicii de calitate turistilor, prin urmare este f.important timpul in care op. ec. se delpaseaza la locul obiectivului pt consttarea defectiunilor care pot aparea in perioada de garantie, pta putea lua masuri intr-un timp scurt, in vederea remedierii acestor defectiuni.a) pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda: 5 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = (termen minim /termen ?n?) x 5.Timpul de mobilizare se considera timpuls curs de la momentulnotificarii defectiunii si momentul in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore. Timpul minim de interventie este de 30 minute.
Termenul de executie a lucrarii
20
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: Durata de executie a lucrarilor va fi sustinuta prin prezentarea unui grafic Gantt care sa contina: - Operatiunile tehnologice de executie a lucrarii;
- Asigurarea personalului in functie de durata ofertata;
- Asigurarea necesarului mijloacelor materiale, utilaje, echipamente pentru derularea lucrarilor pe durata ofertata;
- Timpul alocat fiecarei operatiuni descrisa mai sus;
- Valoarea pe fiecare operatiune si pe total lucrare.a) pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda :20 puncte;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x 20;Durata de executie minima este de 10 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 10 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 20 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer