Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI SI ACHIZITIE DOTARI SI ACTIVE NECORPORALE?PROIECT INTEGRAT PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN COMUNA DEVESEL SI COMUNELE LIMITROFE?
Detaliu pentru invitatia numarul 354449
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354449/04.10.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI SI ACHIZITIE DOTARI SI ACTIVE NECORPORALE?PROIECT INTEGRAT PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN COMUNA DEVESEL SI COMUNELE LIMITROFE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEVESEL (PRIMARIA COMUNEI DEVESEL MEHEDINTI)Cod fiscal: 7643534, Adresa: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Devesel, Telefon: 0252353257, Fax: 0252353257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Devesel, Romania, cod postal: 227160, telefon: +40 252353257, fax: +40 252353257, persoana de contact: ALEXANDRU MARIUS MIMIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA DEVESEL , STRADA PRINCIPALA , LOCALITATEA DEVESEL , COMUNA DEVESEL , JUDETUL MEHEDINTI , COD POSTAL 227160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI SI ACHIZITIE DOTARI SI ACTIVE NECORPORALE?PROIECT INTEGRAT PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN COMUNA DEVESEL SI COMUNELE LIMITROFE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Executie lucrari de constructii si instalatii, asigurarea utilitatilor, amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala, procurare si montare utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montajLOT 2: Acizitie dotari ? mobilier si dotari PSILOT 3: Achizitie dotari electronice (telefon, fax, copiator, imprimanta, centrala telefonica, calculatoare (PC + software aferent), aparat aer conditionat , panou informare , caseta luminoasa, to;tem de informareLOT 4: Achizitie pliante si harti tristiceLOT 5: Active necorporale Infochiosk ? touchscreen , software si web site
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 796, 103 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare : pentru Lotul nr.1=10.770 lei; pentru Lotul nr.2=335 lei; pentru Lotul nr.3=2.000 lei; pentru Lotul nr.4=100 lei;pentru Lotul nr.5=2.600 lei; . In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., sumacalculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006 pentru fiecare lot pentru care s-a depus contestatia. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Echivalenta leu / euro sau alta valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inaite de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor, dotarilor si activelor necorporale este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor/proces verbal de receptie.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna DEVESEL. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSe va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta1.Se completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.3. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxelocale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.4. Cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluiOfertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Drocan Fabian Laurentiu Costel - primar, Gheorghita Nicolae ? Viceprimar, Vezureanu Daniel ? secretar, ec. Cotarcea Constanta? Sef Serviciu Buget Contabilitate, Lutu Valeriu Laurentiu? Presedinte comisie licitatie, si inclusiv consilierii locali : Amza Constantin , Badea Mariea , Birovescu Dumitru , Chiosa Nicolae , Doinea IOn , Dutu Sica Vica , Gaspar Constantin , Mimis Alexandru Marius , Mogonea Dumitru , Osca Aurelian Daniel , Pana Gheorghe , Stefan Ioana Pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile din certificat sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara1.Nivelul minim : Solicitare : - pentru Lotul nr. 1 - cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani financiari sa fie de cel putin 1.077.000lei;
- pentru Lotul nr. 3 - cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani financiari sa fie de cel putin 207.5000lei;
- pentru Lotul nr. 5 - cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani financiari sa fie de cel putin 261.000lei;2.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31 decembrie pe ultimii 3 ani vizate de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iarcerintase va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Completare Formular nr. 19 conform modelului din Sectiunea ? Formulare ), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Cerinta nr. 2Solicitare pentru Lotul nr. 1: Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 179.638 lei pentru o perioada de 2 luni . La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 179.638 leipe o perioada de 2 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 6 luni. Se prezinta declaratii bancare sau orice alt document prin care ofertantul dovedeste indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Solicitare pentru Lotul nr. 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Cerinta nr .2- Solicitare pentru Lotrile nr. 2, 3 si 4: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta nr .3- Solicitare pentru Lotul nr.5: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta nr. 4Experienta similara pentru Lotul nr. 11. Prezentarea fisei cu experienta similara pentru un contract similar finalizat (conform definitiei din Ordin 509/2011 al ANRMAP (tipul lucrarilor fiind de constructii cladiri) prin care sa se confirme executarea de lucrari in valoarea de minim 500.000 leifara TVA;2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) pt cele mai importante lucrari;Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea Conform cu Originalul Vizate de Ofertant/Asociat sau imputernicit al acestuia.In cazul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale, cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al experientei similare, ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului(Completare Formularnr. 20 conform modelului din Sectiunea ? Formulare ) din documentatie., Cerinta nr.5Experienta similara pentru Loturile 2, 3, 4 si 5: Prezentarea a cel putin un document (certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate / clientul beneficiar) prin care sa se confirme livrarea de produse/prestarea de servicii similare cu obiectul contractului ., Cerinta nr. 6Pentru lotul nr. 1 - Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . Autoritatea contractanta solicita informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantulsau al carui angajament de participare a fost obtinut de acesta si impuneca cerinta minima obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: 1sef de sant ing/subing constructii civile;1sef pct lucru ing/subing constructii civile;1resp (RTE) domeniul ctii civile (atestat in vigoare la data limita de depunere a ofertelor);1 resp cu controlul calitatii lucrarilor (CQ) ? studii superioare;1 resp cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul Produse pentru constructii ? studii superioare;1 coordonator securitate si sanatate in munca licentiat. al unei Facultatii de Constructii-diploma de ing/subing ? Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei)ani, in conf cu HG nr.300/2006;1 resp cu managementul mediului; (atestat sau decizie interna de numire)Pentru specialisti se solicita copii ale atestatelor, autorizatiilor, certificatelor, precum si C.V.- urile personalului propus pentru conducerea executiei( pentru RTE nu se solicita C.V.).Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului, diplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari (in vigoare) . CV pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin f-ctie cf leg in vig. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin. 2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/ certificate de atestare. Pt pers propus se vor prez doc dov pt relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISALNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cumau fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabilaIn cazul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale, cand sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, intocmit in conformitate cu Formularul nr. 21 si completarea Formnularului 21.2din documentatie., Cerinta nr.7Pentru lotul nr. 1 - Informatii privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiNecesarul de Echipamente , instalatii si laboratoare de care dispune ofertantul pentru executie sunt : Buldoexcavator ;betoniera cu cadere libera , popi metalici extensibili, schela metalica, vibrator de interior pentru beton actionat electric, laborator testare beton.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii / inchirierii / punerii la dispozitie a echipamentelor.In cazul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale, cand sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, intocmit in conformitate cu Formularul nr. 21 si completarea Formnularului 21.1 din documentatie., Cerinta 8Pentru lotul nr. 1 - Informatii privind subcontractantii.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului. Pentru lotul nr. 1 - Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalul, Pentru lotul nr. 1 - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 13:08