Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii ,,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Tureni?


Detaliu pentru invitatia numarul 327822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)
Numar invitatie: 327822/24.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii , ,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Tureni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURENI (CONSILIUL LOCALTURENI)Cod fiscal: 4378840, Adresa: Loc.Tureni, str.Principala, nr.243, jud.Cluj, Tureni, Telefon: 0728-209466, Fax: 0264-310009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Tureni, str.Principala, nr.243, jud.Cluj, Tureni, Romania, cod postal: 407560, telefon: +40 0728209466, fax: +40 0264310009, persoana de contact: Elena Daniela Manaila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Tureni, Str.Principala, nr.243, Comuna Tureni, judetul CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii , ,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Tureni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Executie lucrari pentru , ,Infiintarea centrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?Lot 2: Achizitie mobilier in cadrul proiectului , ,Infiintarea centrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?Lot 3: Achizitie electrocasnice in cadrul proiectului , ,Infiintarea centrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?Lot 4: Achizitie echipament IT, sistem audio-vizual si software in cadrul proiectului , ,Infiintarea centrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?Lot 5: Achizitie sistem de alarma, echipament de protectia muncii si PSI in cadrul proiectului , ,Infiintareacentrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?Lot 6: Achizitie materiale publicitare in cadrul proiectului , ,Infiintarea centrului local de informare si promovare turistica in comuna Tureni, jud. Cluj?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 585, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 8700 Lei; Lot 2 ? 551 lei; Lot 3 ? 147 lei; Lot 4 ? 1263 lei; Lot 5 ? 210 lei; Lot 6 ? 798lei.Valabilit. garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO78TREZ2195006XXX001857?Trez. Turda, -se prezinta OP in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 3 in original.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 4.
Garantie de buna executie
Pentru Lot. 1: Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011. Pentru Lot.2; Lot.3; Lot.4; Lot.5 si Lot.6 nu se solicita garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Candidatul va prezenta o , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Manaila Daniela ElenaViceprimar ? Colosvari IleanaInspector ? Rad MariaSecretar ? Sumandea Vasile DariusAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Acestedocumente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata sio declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. 1)Se va prezenta certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Participantii pentru Lotul 1 vor prezenta si atestate/autorizatii emise de organele competente: - Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile de tip Be valabil la datadepunerii ofertelorin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Autorizatie destinata executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale, eliberata de catre Autoritatea Nationalade Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru careeste solicitata autorizarea .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Pentru Lot. 1-Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului. Asigurarea va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului., Cerinta nr. 2: Pentru Lot. 1Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: 250000 lei pentru o perioada de min. 3 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere termenul de 90 de zile pentru plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 3 luniModalitatea de indeplinire-Scrisoare de bonitate sau alt document bancar din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este declarata castigatoare., Cerinta nr. 3:1)Pentrutoate loturileCifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici2) Pentru Lot. 1: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani de cel putin: 870.000 leiModalitatea de indeplinire1. Formular12-Informatii generale, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc., vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie lizibila conformata cu originalul prin semnatura persoanei imputernicite si stampila societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Pentru Lotul 1: Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract de lucrari similare, cu valoare de minim 430.000 lei, fara TVAModalitatea de indeplinireFormular 14 ? Decl. privind lista princip. lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 15- Experienta similara pentru contractul prezentat ca si exp. similara.Copii de pe parti relevante ale contractului prezentat ca si exp. similara, PV receptie la terminarea lucrarilor sau PV receptie finala (daca este cazul), recomandare (Form.17) din partea beneficiarului din care sa reiasa ca lucrarileau corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei., Cerinta nr. 1Loturile 2; 3; 4; 5 si 6: Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireFormular 14A -Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 aniLotul 6: Principa. servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani 1 contract de servicii similare pagina Web, in val.de min. 4500 lei si 1 contract de servicii realizare film docume. si publici.in val.de min. 9300 leiModalitatea de indeplinireFormular 14 B ?Decl. privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniFormular 15- Experienta similara pentru contractele prezentate ca si exp. similara.Copii de pe parti relevante ale contractelor si PV de receptie la predarea serviciilor, recomandari (Form.17) de la beneficiar din care sa reiasa ca serviciile au corespuns d.pd.v. calitativ si au fost prestatein termen, in orig /copie legal /copie lizibila, semnata si stampila cf. cu orig de reprez legal al firmei, Cerinta nr. 2: Pentru Lot. 1Utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Cerinta minima: - autobasculanta 1 buc.- buldoexcavator 1 buc- schela metalica 200 mp- panouri de cofraje refolosibile 20 mpModalitatea de indeplinireFormular 22 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei (facturi sau lista de inventar, Copii contracte de leasing/inchiriere), Cerinta nr. 3 pentru Lot 1: Personal specialitate si experti: Sef santier studii superioare in specialitatea CCIA. Experienta minim 3 ani in specialitate;RTE atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate.;CQ cu decizienumire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;1 persoana cu studii superoare instalatii electrice autorizat ANRE grad minim II B;1 persoana cu studii superioare instalatii sanitare si termice.;1 persoana sudor autorizat ISCIR pt tevi otel;1 pers cu atestat A.N.R.E. pentru executiea, verificarea si revizia instalatiei de utilizare a gazelor naturale;Resp. SSM certificat/ serviciu extern SSM., Cerinta nr. 3 pentru Lot 1: Modalitatea de indeplinire 1.Form. 19 (Decl. privind informatiile de personal);2.CV in original din care sa reiasa pozitia propusa in contract; 3.Copii diplome, adeverinte, autorizatii, certificate;4.Extras REVISAL;5.Angajament pt personalul care nu este angajat al operatorului economic. Daca este declarat castigator operatorul. va incheia contract colaborare sau alte forme de angajament autentific.;6.Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui cu personal avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta nr. 3 pentru Loturile 2, 3, 4 si 5: Personal specialitate si experti: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine pentru loturile 2, 3, 4, 5, - minim 2 persoane pentru operatiunea de montare, punere in functiune pentru bunurile ce vor fi livrate, Cerinta nr. 3 pentru Loturile 2, 3, 4 si 5: Modalitatea de indeplinire1.Formular 19 (Declaratie privind informatiile de personal)2.Curriculum Vitae, in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului.3.Copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate4.Extras din registrul REVISAL5.Angajament pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract de colaborare sau alte forme de angajament autentificate.6.Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea oferte, Cerinta nr. 3 pentru Lotul 6: Personal specialitate si experti: - minim o persoana cu studii de specialitate in domeniul realizarii paginilor web care sa indeplineasca: studii superioare in domeniul TIC/IT si sa fi fost implicat in minim un contract de realizare a unei pagini web- minim o persoana cu studii superioare care sa fi fost implicat in minim un contract derealizare a unui film documentar si publicitar, Cerinta nr. 3 pentru Lotul 6: Modalitatea de indeplinire1.Formular 19 (Declaratie privind informatiile de personal)2.CV, in original, din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului.3.Copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate4.Extras din registrul REVISAL5.Angajament pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract de colaborare sau alte forme de angajament autentificate.6.Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea oferte, Cerinta nr. 4Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinire1. Formularul 6 ?Informatii privind asocierea?2. Formularul 7 ?Acordul de Asociere?, Cerinta nr. 5: Modalitatea de indeplinireFormularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractare ? daca este cazulInformatii privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractarea totala a achizitiei este interzisa conform art.7, alin.2 din HG 224/2008.Formularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Subcontractantii declarati in documentele deofertare nu pot fi schimbati pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilordecat cu acordul beneficiarului si din cauze bine motivate., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1Pentru Lotul 1Certificat de atestare ISO-9001 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate. Nu se accepta ? in curs de certificare?.Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Pentru Lot. 1Ofertantul trebuie sa respecte un standard de management de mediu ISO 14001:2005Modalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001:2005 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - incopie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Factor tehnic
30
Descriere: Lot.1: Factor tehnic 30 puncte din care: Perioada de executie (in luni)- 20 puncte si Perioada de garantie (in luni)- 10 puncte Perioada de executie = termen exec. min /termen exec.(n) x 20 ; Pt. cea mai mica perioada de executie, dar nu mai mica de 3 luni, se acorda pct max. = 20 pct; Perioada de garantie(n) = [durata (n) / durata max. ofertata ] x 10 Pt. cea mai lunga perioada de garantie, dar nu mai mult de 120 luni, se acorda pct. max. 10 pct. Pentru perioade mai mici de 24 luni nu se va acorda punctaj.Lot.2;Lot.3;Lot.4; Lot.5;Lot.6: Factor tehnic 30 puncte din care: Termen de livrare (in zile)-30 puncte Ptermen livrare = [termen livrare minim/termen livrare(n)] X 30; Pt cel mai redus termen de livrare, dar nu mai mic de 10 zile, se acorda 30 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP. Vizita in teren se poate efectua de ofertant laData: 06.06.2012.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer