Achizitie publica - Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii: ,,Proiect integrat privind realizarea, modernizarea si reabilitarea infrastructurii edilitare, culturale si sociale in comuna Sandulesti, judetul Cluj?.
Detaliu pentru invitatia numarul 333070
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333070/02.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii: , ,Proiect integrat privind realizarea, modernizarea si reabilitarea infrastructurii edilitare, culturale si sociale in comuna Sandulesti, judetul Cluj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SandulestiCod fiscal: 5548447, Adresa: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Telefon: 0264/280434, Fax: 0264/280434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Romania, cod postal: 407500, telefon: +40 264280434, fax: +40 264280434
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. principala, nr. 169 jud Cluj, Sandulesti, Romania, cod postal: 407500, telefon: +40 264280434, fax: +40 264280434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii: , ,Proiect integrat privind realizarea, modernizarea si reabilitarea infrastructurii edilitare, culturale si sociale in comuna Sandulesti, judetul Cluj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari si dotari pentru obiectivul de investitii: , ,Proiect integrat privind realizarea, modernizarea si reabilitarea infrastructurii edilitare, culturale si sociale in comuna Sandulesti, judetul Cluj?.Contractul de lucrari are ca scop executie lucrari publice si dotari pentru obiectivele de investitie: Lot 1: Asfaltare DC72 KM 0+000 ? km 2+050 si strazi laterale, comuna Sandulesti, jud. ClujLot 2: Infiintare retele de canalizare si statie de epurare in localitatea Copaceni, comuna Sandulesti, jud. ClujLot 3: Constructie gradinita cu program prelungit P+M in localitatea Copaceni, comuna Sandulesti, jud. ClujLot 4: Amenajare sit arheologic Izvorul Roman Ciurgau Sec. II in comuna Sandulesti, jud. ClujLot 5: Dotari pentru obiectivele gradinita si sit arheologic
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 643, 431 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este pentru: Lot 1 - 86000 Lei; Lot 2 - 76000 lei; Lot 3 - 24000 lei; Lot 4 - 1542, 18 lei; Lot 5 - 4285.2 leiValabilitatea garantiei de particip. este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme: -Virament in contul RO96TREZ2195006XXX001436?Trez. Turda, (se va prezinta OP in Original) sau-Printr-uninstrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari ( Formular 3 in Original).Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006.Instrumentele de garantare emise de societati bancare sau de asigurari vor contine obligatoriu si formularea: , ,In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contract. va retine contestatorului din garantia de particip. in Conf. cu art. 278¹, alin. (1) din OUG 34/2006 suma de: Lot 1:7980 lei + 12 lei=7992lei;Lot 2; 4200lei +3410 lei = 7610lei;Lot 3:4200 lei + 802.41 lei =5002.41lei;Lot 4:771.09 lei;Lot 5:2142.6 leiOfertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati (Asociat unic/Asociati/Sustinator tert), privind incadrarea la categoria IMM- Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 1801) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4)Prezentarea , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Padurean Florin-TraianViceprimar ? Dragan VasileContabil ? Chiorean IleanaSecretar ? Nicoara RamonaConsilierii locali: 1.Dragan Vasile2.Balas Alin3.Borsan Iosif4.Chiorean Iacob5.Crisan Gheorghe6.Marginean Ioachim7.Patacean Ioan8.Sin Laurentiu9.Todea Ioan10.Gaia Ileana11.Luca VasileAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5)Certificat constatator fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare fiscale se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Acestedocumente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata sio declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5:1)Se va prezenta Certificatul constatator ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte urmatoarele: ?obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;?nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Pentru participantii la Loturile 2 si 3 : Operatorul economic va prezenta autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile, cel putin de tip B, valabil la data depunerii ofertelorin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, (daca este cazul) - detine autorizarea ANRE si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru ca este solicitata autorizarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3 si 4I. Risc profesionalOfertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului., Pentru loturile 1, 2, si 3II. Bonitate/acces la resurseAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: 1.200.000lei pentru lotul 1;950.000lei pentru lotul 2;300.000lei pentru lotul 3;pt o per de min. 3 luni, independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara.Formula aplicata pentru calculul bonitatii este (valoarea estimata contract/perioada derulare contract) x perioada solicitata de autoritatea contractanta.Perioada derulare contract : lot 1 - 10 lunilot 2 - 12 lunilot 3 - 12 luniPerioada solicitata de autoritatea contractanta : minim 3 luni, 1) Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin :8.640.000 lei pentru Lotul 1;7.600.000 lei pentru Lotul 2;2.440.000 lei pentru Lotul 3;150.000 lei pentru Lotul 4;428.000 lei pentru Lotul 5;Daca un grup de op.ec. depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului cifra de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Loturile 1, 2, 3 si 4: Ofert trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucr pt: Lotul 1:1 contr de exec lucr de drumuri similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 4.300.000, 00 leiLotul 2:1 contr de exec lucr de canalizare similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 3.800.000, 00 leiLotul 3:1 contr de exec lucr de constructii similar ca natura si complex, a carui valoare sa fie de minim 1.200.000, 00 leiLotul 4:1 contract de executie lucrari similare ca natura si complexitate cu o valoare de minim: 70.000 leiSe va compl Formular 14 Se va completa Formar 15 pentru contractele prezentate ca si experienta similara.Se vor prez copii de pe parti rel ale contr si PV de receptie la pred serv si la term lucrarilor sau PV de receptie finale (daca este cazul) pt contr prez ca exp simil pt lucrari/furnizari, recomandaridin partea unor beneficiari pentru lucr simil care au fost sol ca cerinte minime., Pentru Lotul 5: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat un contract de furnizare, in ultimii 3 ani, pentru: 1 contract furnizare similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 200.000, 00 leifara TVA;Se va completa Formular 14 A -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Pentru Lotul 5: , Echipamentele minimePentru lotul 1min 1 cilindru compactormin 1 cilindru compactorpe pneurimin 1 repartizator asfaltmin 1 statie de prep mixturi asfaltice. cu autor de funct, insp tehn valabila, autoriz de mediu valab.min 1 statie de betoane.cu autor de funct, insp tehn valabila, autoriz de mediu valab.Daca nu detine in propre statie de prep mixturi asfaltice sau de betoane treb sa faca dovada ca va putea asigura cantit necesare exec lucr.Va prezenta un contract sau un precontract de furnizare incheiat cu un prod de mixturi asfaltice, contr de inchiriere sau de conces a unei statii.sau angajamentmin 2 buc autobasculante pentru transport mixturi asfaltice.min2 buc autobasculantemin 2 buc autogredermin 2 bucbuldoexcavatormin 1 incarcator frontalmin 2 buldozer pe senilemin 2 buc excavator pe senile/pneuriSe va completa Formularul nr. 22Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru lotul 2min 2 bucbuldoexcavatormin 2 buc excavator pe senile/pneurimin 2 aparat de sudura PEHD in elecrofuziune si/sau cap la capmin 2 buc compactoare manualemin 1 instalatie subtraversare drumuri.min 1 cilindru compactormin 1 incarcator frontalmin 1 betonieraSe va completa Formularul nr. 22 (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari).Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Se va atasa copie dupa lista mijloacelor fixe a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare.Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului ., Pentru lotul 3: min 2 buc buldoexcavatormin 1 incarcator frontalmin 1 buc automacaramin 1 buc betonieremin 150 mp schela metalicamin 500 popi metalici extensibili/reglabilimin 400 mp panouri de cofraj refolosibilemin 1 aparat de susura electricmin 2 buc Vibrator de interior pentru beton actionate electricmin 1 statie de betoane. Statia trebuie sa aiba autorizatie de functionare, inspectia tehnica valabila si trebuie sa detina autorizatie de mediu valabila. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate o astfel de statie trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton necesare executie lucrarilor. In acest sens se va prezenta un contract sau un precontract de furnizare incheiat cu un producator de betoane, prin contract de inchiriere sau de concesiune sau angajament a unei statiiSe va completa Formularul nr. 22Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru lotul 4: min 1 buc buldoexcavatormin 1 buc autobasculantamin 1 buc autoutilitaramin 1 buc betoniere de minim 150 lmin 1 bob elevator mobil cu electromotor de min. 4, 5 kwmin 1 aparat de susura electricSe va completa Formularul nr. 22Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru Loturile 1, 2 si 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborare/inchiriere sau angajament incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor.Se va prezenta ?copie?, semnata si stampilata de catre ofertant, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa contractul de colaborare/inchiriere culaboratorul.-Se va prezenta ?copie?, semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente, Pentru Loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificarecorespunzatoare pentru indeplinirea contractului.- Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Lotul 1: -1 Sef santier - inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, experienta de cel putin 3 ani in domeniul constructilor rutiere, drumuri si poduri.-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu deciziede numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate..-2 Ingineri - specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, experienta de cel putin 2 ani in domeniul constructilor rutiere, drumuri si poduri.-1Inginer TOPO, sau serviciu extern Topo. Pers respect trebuie sa fie certificate/autorizata OCPI.-1Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Pers respect trebuie sa fie certificate/autorizata.Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
-carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte docum, Lotul 2: -1 Sef santier ? studii super in special constr hidrotehnice sau constructii instalatii, exper de cel putin 3 ani in domeniu.-1 Resp Tehnic cu Executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urm a fi execut(edilitare si/sau apa-canal).- 1 Resp cu contr tehnic de calitate (CQ) cu dec de numire in dom lucrarii ce urm a fi execut (edilitare si/sau apa-canal).-2 Ingineri - special constr hidrotehnice sau constr instalatii, exp de cel putin 2 ani in domeniu.-1 Resp tehnic cu sudura (RTS)-2 Sudori autor in PE (cu autor sudor in polietilena).- 1 Ing electric: ing studii super in special electrice, autor ANRE pt grad minim II B-1Ing TOPO, sau serv extern Topo. Pers trebuie sa fie certif/autoriz OCPI.- 1 Resp SSM, sau serv extern SSM. Pers treb sa fie certificatava prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
-carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Lotul 3: -1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizienumire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale-1 Inginer - specialitatea constructii civile si industriale, experienta de cel putin 2 ani in domeniu.- 1 Inginer electric: inginer studii superioare in specialitatea electrice, autorizat de ANRE pentru grad minim II B- 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificatava prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
-carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Lotul 4: - 1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale.-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizienumire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale.-1 Inginer - specialitatea constructii civile si industriale, experienta de cel putin 2 ani in domeniu.- 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificatava prezenta : -CV-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar (n) = [pret minim / pret (n)] x 60pret (n) = pretul ofertei ?n, ,
Perioada de executie a lucrarilor (in luni) / Perioada de livrare ( in zile)
30
Descriere: LOT 1, 2, 3 si 4: Punctaj pt.Termen exec.se acorda: Ptermen exec. = termen exec. min /termen exec(n) x 30; termen exec. min = cel mai mic termen de exec. in luni; termen exec(n)= termen exec. al ofertei n in luni; Pt cel mai mic termen exec. se acorda punctaj max 30 pct; Pttermen exec. oferta mai mic de 6 luni pt loturile 1, 2 , 3 resp. 2 luni pt lot 4, se acorda tot 30 pct. Termen exec. max. acceptat este: lot1-10 luni, lot2 si 3-12 luni, lot4-5 luni.Ofertele cu termen exec. mai mare decat termen max acceptat vor fi decl. neconforme; Lot5: Punctaj pt.Termen livrare se acorda: Ptermen livrare = termen livr. min /termen livr.(n) x 30; termen livr min = cel mai mic termen livr.in zile; termen livr(n)= termen livr.al ofertei n in zile; Pt cel mai mic termen livr., se acorda punctaj max 30 pct; Pt termen livr. ofertat mai mic de 3 zile se acorda tot 30 pct; Termen de livr. max. acceptat 30 zile. Ofertele cu termen livr. mai mare decat termen max acceptat vor fi decl. neconforme.
Perioada de garantie acordata lucrarii (in luni) /produselor livrate (in luni)
10
Descriere: LOT 1, 2, 3, 4 si 5: Punctaj pt.perioada de garantie.se acorda: Punctajul se va acorda tinand cont de perioada de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 10 de puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [perioada garantie(n) / perioada garantie maxima ofertata ] x 10Pentru perioade de garantie mai mici de 24 luni ofertele vor fi declarate neconforme, Daca perioada maxima de garantie ofertataeste mai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) perioada maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni si se vor acorda tot 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire. Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 14.08.2012. Ora 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 13:25