Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari si furnizare de produse (dotari) pentru ?Amenajare si modernizare corp cladiri Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Caracal?


Detaliu pentru invitatia numarul 350875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA CARACAL
Numar invitatie: 350875/23.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari si furnizare de produse (dotari) pentru ?Amenajare si modernizare corp cladiri Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Caracal?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA CARACALCod fiscal: 15691150, Adresa: str. Plevnei nr. 36, Caracal, Telefon: +04 0249512700, Fax: +04 0249512700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Plevnei nr. 36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +04 0249512700, fax: +04 0249512700, persoana de contact: Nicu Viorica - Centrul de Asistenta Medico-Sociala, Compartiment Financiar - contabil, Resurse umane
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA CARACAL, judetul OLT, cod postal 235200, strada PLEVNEI nr. 36, SALA CLUB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele ((sanatate) Asistenta sociala cu cazare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari si furnizare de produse (dotari) pentru ?Amenajare si modernizare corp cladiri Centrul de Asistenta Medico ? Sociala Caracal?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari (amenajari si modernizari: copr 1, corp 2, corp 3) si furnizare de produse (dotari).Valoare LOT 1 = 981837 lei, valoare cheltuieli diverse si neprevazute =61554 lei, procent aferent cheltuielilor diverse si neprevazute calculat din valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute a lotului 1 = 6.688%.Valoare LOT 2 = 297934 lei.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 279, 771 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 = 18.405, 00 lei, LOT 2= 5.958, 00 lei sau echivalent in EURO la cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ordin de plata (cont RO97TREZ5075006XXX004223, deschis la Trezoreria municipiului Caracal, CIF: 15691150). Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.
Garantie de buna executie
LOT 1: Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul total al contractului de lucrari, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.LOT 2: Nu se solicita constituirea garantiei de buna executie, avandu-se in vedere prevederile art. 89 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat valoarea contractului de furnizare produse (dotari) este mai mica decat valoarea prevazuta la art. 124 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.LOT 1 si LOT 2: Oferantul va prezenta: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: neincadrarea inprevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);completare Formular nr.1 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta deUrgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul); completare Formular nr. 2 din sectiunea formulare.2. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );2. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 2.a) si 2.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente pentru luna anterioara depunerii ofertei.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura; completare Formular nr. 3din sectiunea formulare.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; completare Formular nr.4 din sectiunea formulare.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 5 din sectiunea formulare (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie: pentru Centrul de Asistenta Medico-Sociala Caracal: Director: Preda Ileana, pentru Primaria municipiului Caracal: Primar: Ciocazanu Eduard ? Claudiu, Administrator public: Stan Teodor, comisia de evaluare (inclusiv membri de rezerva): Nicu Viorica; Gheorghe Eugenia, Tudor Ionut Catalin, Cioponea Mary, Buleteanu Gabriel, Ilie Liliana, Ghena Marinela Simona, Vilcea Victoria-Alina;consilieri locali: Alexe Costica, Badea Emanuel Aurelian, Bondrescu Ion Lucian, Bujor Vasile, Cernat Costin ?erban, Maciu Marin, Epure Iustinian Mihai, Florea Octavian, Gatan Ilie, Hoara Madalina, Ilin Radu Mihail, Mocanu Ioan, Pavel Cristian Constantin, Pisica Sabin Alin, Dumitrescu Cristian, Stanciu Catalin Andrei, Stanescu Viorel Octavian, ?tefanescu Smarandache Niculae, Dragnei Dan. LOT 1 si LOT 2: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale / reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: LOT 1: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Cifra de afaceri (globala) pe ultimii 3 (trei) ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.840.566 lei. Pentru cursul mediu de referinta aferent fiecarui an dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual RON / EURO comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2010:1 EURO = 4, 2090 RON- pentru anul 2011:1 EURO = 4, 2379 RON- pentru anul 2012:1 EURO = 4, 4560 RON, Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOT 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formualrul nr. 8 din sectiunea Formulare., LOT 1: Experienta similara: Executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii cinci ani, de lucrari similare cu cele ofertate, respectiv lucrari de constructii / modernizari / reparatii cladiri, duse la bun sfarsit, prin prezentarea unui contract cu o valoare de minim 920.283, 00 lei.In cazul prezentarii experientei similare in valuta, pentru o evaluare unitara a modului deindeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.
Prin formularea lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege:
? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., LOT 1: Declaratie privind lista cu echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractuluiin conformitate cu Formularul nr. 9anexat in sectiunea formulare., LOT 1: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? conform Formular nr. 10 si anexa la acesta din sectiunea formulare.Personal minim necesar pentru indeplinirea sarcinilor contractuale corelat cu complexitatea si cerintele contractului, cu respectarea Legii nr. 10/1995, privind calitatea in constructii si aHotararii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a) personalul autorizat pe specialitati tehnice va fi cel care va rezulta din Formularulce cuprinde lista consumurilor cu mana de lucru pe categorii de lucrari.b) necesarul pentru personalul responsabil cu executia lucrarilor de natura celor care fac obiectul contractului care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu Legea nr. 10/1995, sectiunea 3 (Obligatii si raspunderi ale executantilor), art. 23, lit. c): - inginer / subinginer constructii civile (sef santier);
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii civile;
-un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ);
- un responsabil cu protectia muncii (conform prevederilorart. 8 din Legea nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)., LOT 1: Informatii privind subcontractantii., Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care Ofertantul /candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului / ofertantului resurseletehnice si rofesionale invocate. Persoana care asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). LOT 1 si LOT 2: - Certificate emise de organismeindependente prin care se atesta respectarea standardelor decalitate, conform SR EN ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;, LOT 1: -Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 17:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer