Achizitie publica - Executie lucrari si furnizare echipament PSI, panouri si indicatoare pentru proiectul ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICACOM. CASEIU, JUD. CLUJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 356404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356404/11.12.2013
Denumire contract: Executie lucrari si furnizare echipament PSI, panouri si indicatoare pentru proiectul ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICACOM. CASEIU, JUD. CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASEIUCod fiscal: 4378794, Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu, Telefon: +40 0264229101, Fax: +40 0264229101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon: +40 264229101, fax: +40 264229101, persoana de contact: SILVIU BOLDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari si furnizare echipament PSI, panouri si indicatoare pentru proiectul ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICACOM. CASEIU, JUD. CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include executie lucrari si furnizare echipament PSI, panouri si indicatoare, pentru proiectul: "INFIINTARE CENTRU DEINFORMARE TURISTICA COM. CASEIU, JUD. CLUJ" in valoare de 462.127 lei din care Cheltuieli diverse si neprevazute 21.419 lei(4, 8601%). Executia de lucrari la cladiri si furnizare echipament PSI, panouri si indicatoare cuprinde: 1.Executie lucrari; 2.Echipament PSI;3.Panouri si indicatoare: - panou semnalizare, - indicator stradal, - panou de informare.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 127 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este in suma de 9.240 lei. Garant.de particip.poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii in lei se va determina coresp.cursului stab.de BNR la data publicarii invitat.de particip.in SEAP. Per.de valabilit.a garantiei va fi 90 de zile de la term.limita de primire a ofertelor. Garant.de particip.tb.sa fie irevocabila si se poate constitui conf.prevederii art.86 alin.(1) dinHG925/2006. In cazul in care se opteaza pt.modalit.de constituire prin: a)virament bancar/ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea COMUNEI CASEIU in contul RO70TREZ2175006XXX001349 deschis la Trezoreria mun. Dej; b) instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, care se prezinta in original, in conform.cu Formularul nr.1. IMM-urile benef.de reducere cu 50%din cuantumul garant.de particip., cu conditia demonstr.ca se incadreaza in categ.IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categ.IMM-urilor (Formularul nr.2). In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de garant.de particip.in cuantumul, forma si avand per.de valabilit.solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garant.de particip.se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii per.de valabilit.a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine elib.garant.de particip.in cond.precizate de art.88, alin.(4) din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita curespectarea art.90 alin.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90 alin.(3) din HG925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiazade reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006, dupa cum urmeaza: a) 70% dinvaloarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana laacea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei degarantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. Procesele-verbale de receptie finala pot fi intocmite si pentruparti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formularul nr.5);
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.6);
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul nr.7);
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.8). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Caseiu: Boldor Silviu-primar, Urean Lucia-contabil, Opris Adrian- secretar, Boldor Zoie ? consilier, Bingean Gavril ? inspector, Vascan Nicolae ? consilier, Marcu Leonard ? inspector, Consilieri Locali - Pura Adrian-Voicu; Rus Ioan; Todica Aurelia; Rus Vasile; Jorj Ioan; Baias Marinel; Nemeti Rodica Maria; Vaida Ioan Vasile; Chereches Radu Dan; Grosan Cristian Ioan; Drulea Ioan; Dragan Claudiu;Todea Mircea Augustin; - Memebrii comisie: Presedinte Opris Adrian, Membru Bingean Gavril, Membru Vascan Nicolae .-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general). Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale). Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a)Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilorIn cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare si/sau tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.5, nr.6 si nr.8. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinsein Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primulloc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr.10 -Lista principalelor lucrari executate
in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare la
nivelul a maxim 2 contracte. Lista va fi insotita de certificari de buna
executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca
acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si
locul executiei lucrarilor si daca acestea au fost efectuate in conformitate cu
normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va demonstra ca detine personal cu pregatire profesionala si
calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta Formularul nr.12 -Declaratie privind efectivul mediu
anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Sef de santier/punct de lucru ? absolvent de studii tehnice universitare
(domeniul specializarii: constructii civile), cu experienta in executarea
lucrarilor de constructii civile si industriale.Ofertantul va prezenta CV-ul, diploma de studii si contract de
munca/contract de colaborare sau angajament., Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat de catre Ministerul Dezvoltarii
Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile. Temei legal Legea
nr.10/1995 privind calitatea in constructii.Ofertantul va prezenta certificat de atestare tehnico profesionala pentru
calitatea de responsabil tehnic cu executia pe domeniul constructii civile,
legitimatie responsabil tehnic cu executia si contract de munca/contract de
colaborare sau angajament., Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), absolvent de studii tehnice
universitare (domeniul specializarii: constructii civile), cu decizie ca
responsabil CQ.Ofertantul va prezenta CV-ul, decizia de numire ca responsabil CQ, diploma
de studii si contract de munca/contract de colaborare sau angajament., Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii
lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii
si sanatatii in munca (SSM). Temei legal Legea 319/2006 si HG 955/2010.Ofertantul va prezenta CV-ul, diploma de studii si contract de
munca/contract de colaborare sau angajament., Specialist instalatii sanitareOfertantul va prezenta CV-ul, diploma de studii si contract demunca/contract de colaborare sau angajament., Specialist instalatii electriceOfertantul va prezentacontract de munca/contract de colaborare sau angajament si atestat ANRE., Ofertantul va demonstra ca dispune de utilaje, instalatii si echipamentepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. In acest sens, ofertantulva prezenta Formularul nr.13 -Declaratie privind utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice, In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte dincontractul de lucrari, acesta are obligatia de a preciza partea/partile, pe careurmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor, precum si specializarea acestora. In situatia in careofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuiesa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Pentru aceasta se va prezenta Formularul nr.14 -Declaratie privindsubcontractantii. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem demanagement al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent corespunzatoractivitatilor aferente obiectului contractului, valabile la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem demanagement de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent corespunzatoractivitatilor aferente obiectului contractului, valabile la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 11:06