Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie Lucrari si Servicii de elaborare Proiect Tehnic si detalii de Executie pentru obiectivul de investitii ? Camin de batrani corp A ? transformare in locuinte sociale?


Detaliu pentru invitatia numarul 341135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 341135/18.12.2012
Denumire contract: Executie Lucrari si Servicii de elaborare Proiect Tehnic si detalii de Executie pentru obiectivul de investitii ? Camin de batrani corp A ? transformare in locuinte sociale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Lucrari si Servicii de elaborare Proiect Tehnic si detalii de Executie pentru obiectivul de investitii ? Camin de batrani corp A ? transformare in locuinte sociale?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Lucrari si Servicii de elaborare Proiect Tehnic si detalii de Executie pentru obiectivul de investitii ? Camin de batrani corp A ? transformare in locuinte sociale?-(PROIECTARE 3 luni SI EXECUTIE 16 luni ), in conformitate cu tema de proiectare , caiet de sarcini. Se va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga perioada de executare a contractului.
II.1.6) CPV: 45211340-4 - Lucrari de constructii de imobile colective (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 216, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 80000lei. Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine sumade 8381.60 lei, conform art. 278 din OUG 34/2006.Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pentru ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare; dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare; in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, in cazul in care procedura este anulata. Eliberarea garantiei de participare constituita de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare se poate obtine si inainte de expirarea perioadelor precizatre mai sus, daca ofertantii in cauza transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.
Garantie de buna executie
cuantumul garant.de buna execut.este de 10% din val. contract fara TVA. modul de constit.a garant.de buna execut a)printr-un instr.de garant.emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig. in termen de 7 zile de la semnarea contract.de catre ambele parti conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006;Garant.de buna executie este valab.pe intreaga perioada de desfas. a contractului. Intreprind.mici si mijlocii benefic.de red.cu 50% a garant.de buna executie a lucrarii , in conform. cu Legea 346/2004.In cazul contract.de lucrari, autorit. contract.are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza :70% din val.garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii proces.verbal de recept.la terminarea lucrar., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; Restul de 30 % din val.garant, la expirarea perioadei de garantie a lucrar. executate, pe baza proces verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar - Emilian Valentin FrancuViceprimar - Gigi Ion MateiViceprimar - Gheorghe IonitaSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Toma MihaescuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaSef Serviciu Achizitii Publice-Iuliana BuneaDirector Economic - Ion LepadatSef Serv. Contabilitate - Geta PripasDirector Juridic - Petre CazanDirector Directia Patrimoniu-Maria FeroiuInspector Directia Patrimoniu-Narcisa ColtosSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuV.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Consilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Eduard VarlanConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local - Romeo RadulescuConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile Cocos Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"astfel incat informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane juridice romane: - operatorul economic trebuie sa indeplineasca conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN in care se inscrie obiectul contractului de achizitie) Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare , care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Solicitat Completarea formularului ?Informatii generale? Informatii privind cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, sa fie cel putin egala cu 15.000.000 lei fara TVA, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., Documente de confirmare ptr.cifra de afaceri: a. bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 31.12.2011. b. alte documente echivalente (declaratie fiscala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita prezentarea de contracte similare, avand ca obiect executie si proiectare lucrari similare in domeniul constructiilor civile si instalatii, cu o valoare de minim 7700000 lei fara TVA, respectiv maxim 3 contracte de lucrariconstructii civile a caror valoare cumulata totala sa fie de minim 7500000 lei fara TVA si maxim 2 contracte de prestari servicii ( constructii civile) a caror valoare cumulata totala sa fie de minim 200000 lei fara TVA .Se vor prezenta certificari/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada , locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Utilaje-DotariOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine utilaje cu care poate duce la indeplinire contractul de achizitie in cauza si echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare..Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc. acesta poate prezenta contracte de inchiriere/comodat etc sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.De asemenea va face dovada ca dispune de echipamentenecesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare in vederea executarii contractului, Ofertantul va trebui sa dispuna de personal cu experienta in proiectarea si executia de lucrari relevante contractului ce urmeaza a fi atribuit.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Pt. Proiectare-proiectant coordonator si proiectanti cu pregatire profesionala si aptitudini ( studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii/ arhitectura- Arhitect ? diploma in Arhitectura si drept de semnatura;
-auditor energetic-atestat conform Ordin 2237/2010 al MDRT pentru emiterea Certificatului de performanta energetica la finalizarea obiectivului;Pentru proiectare ? CV-uri din care sa reiasa pregatirea profesionala si atestarea pentru realizarea de proiecte, diplome de studii, copie de pe atestatul persoanei declarate ca va emite certificatul de performanta energetica, copie de pe autorizatiile emIse de catre ANRE pentru energie electrica si gaze persoanelor care participa la proiectarea lucrarii ofertate, declaratie de disponibilitate a personalului de specialitate care va participa la elaborarea proiectului, Pt. ProiectareInginer de structura ? inginer cu diploma in inginerie civila , expert MLPAT-Inginer instalatii sanitare ? inginer instalatii ( apa si canalizare );
- Inginer Instalatii termice, ventilatii, climatizari- inginer instalatii cu diploma in instalatii( termice, ventilatii, climatizari ); Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabi-inginer cu diploma in instalatii electrice;Inginer instalatii de gaze- inginer cu diploma in instalatii de gaze.pentru proiectare ? CV-uri din care sa reiasa pregatirea profesionala si atestarea pentru realizarea de proiecte, diplome de studii, copie de pe atestatul persoanei declarate ca va emite certificatul de performanta energetica, copie de pe autorizatiile emIse de catre ANRE pentru energie electrica si gaze persoanelor care participa la proiectarea lucrarii ofertate, declaratie de disponibilitate a personalului de specialitate care va participa la elaborarea proiectului, Pt.executie-Sef Santier-studii universitare de inginerie cu experienta in domeniul constructiilor civile-Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale- Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor;pentru executie ? CV-uri din care sa reiasa pregatirea profesionala si participarea la executia de lucrari de constructii civile si instalatiile aferente, copie de pe atestatul de responsabil tehnic cu executia inclusiv de pe legitimatia aflata in valabilitate, decizia ofertantuluisau a asociatiilor ( daca este cazul ) prin care este desemnata persoana responsabila cu controlul calitatii lucrarilor, copie de pe autorizatiile emise de catre ANRE pentru energie electrica, energie termica si gaze persoanelor care participa la executia lucrarii. Se vor completa in acest sens Formularul nr.10 ?Declaratie privind personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului si Formularul nr.16 ?Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu priv, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: , Informatii privind asocierea Certificateconform ISO 9001:2008Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatiproiectare si executie lucrari specifice .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer