Achizitie publica - executie lucrari si servicii de proiectare faza: Proiect tehnic, asistenta tehnica, pentru obiectivul ? Reabilitare poduri si podete DJ 222B ?
Detaliu pentru invitatia numarul 351700
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351700/01.08.2013
Denumire contract: executie lucrari si servicii de proiectare faza: Proiect tehnic, asistenta tehnica, pentru obiectivul ? Reabilitare poduri sipodete DJ 222B ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, cam.405, loc. Tulcea, jud.Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executie lucrari si servicii de proiectare faza: Proiect tehnic, asistenta tehnica, pentru obiectivul ? Reabilitare poduri sipodete DJ 222B ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari si servicii de proiectare faza: Proiect tehnic, asistenta tehnica, pentru obiectivul ?Reabilitare poduri sipodete DJ 222B?.valoarea estimata pentru proiectarea si executia lucrarilor pentru acest obiectiv este cuprinsa intre: 1.036.680 lei, fara TVA(echivalentul a 233.486, 48 euro la cursul BNR din data de 08.07.2013, respectiv1 euro=4, 44 lei) si 1.138.348 lei, fara TVA(echivalentul a 256.384, 68 euro la cursul BNR din data de 08.07.2013, respectiv 1 euro=4, 44 lei).Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a investitiei, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea procentului de diverse si neprevazute, respectiv: - Valoarea maxima a cheltuielilor de proiectare, pentru Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, verificare proiect tehnic, documentatie pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica, este de 18.000 lei, fara TVA;
- Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru proiectare este de 1.800 lei, fara TVA;
- Valoarea maxima a cheltuielilor pentru executie este de 1.018.680 lei, fara TVA;
- Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru executie este de 99.868 lei, fara TVA.Totalul cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta: 101.668 lei, fara TVA, ceea ce reprezinta o pondere de 9, 80% din valoarea estimata a contractului de achizitie.Clauze de variatie: pe parcursul derularii contractului vor puea fi suportate cheltuieli suplimentare fara aplicarea unei proceduri de atribuire, pemtru lucrari similare cu cele cuprinse in listele de cantitati de lucrari publicate pe baza carora ofertantii vor intocmi oferta, dupa cum urmeaza: proiectare, lucrari de terasamente, fundatii din piatra sparta, imbracaminti asfaltice, preparare beton de ciment, pereu din piatra bruta pe beton, preparare mortar, turnare beton, transporturi aferente lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 138, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.816, 67 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de executie, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 2. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul. Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 1. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 284. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaPuscau Gabriel - Florin - Administrator publicSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridica5. Ofertantii vor completa Formularul nr. 23 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata. informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada detinerii cu contract de munca sau alta forma legala de angajare/declaratie de disponibilitate a urmatorului personal de specialitate: 1 sef de santier ? inginer de drumuri si poduri/inginer constructor1 responsabil tehnic cu executia R.T.E. autorizat1 responsabil cu calitatea C.Q.1 inginer sef proiect, Ofertantul va face dovada ca pentru indeplinirea contractului detine in proprietate sau cu contract de inchiriere urmatoarele utilaje si mijloace de transport: Buldozer1 buc.Autogreder1 buc.Compactor1 buc.Autocisterna1 buc.Autobasculanta 20 to2 buc.Laborator de gradul II autorizat 1 buc., Ofertantul va face dovada intocmirii in ultimii 3 ani a unui proiect tehnic similar sau a cel mult doua proiecte tehnice a carei valoare sau, dupa caz a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 18.000lei, fara TVA., Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unei lucrari sau cel mult doua lucrari de reparatii poduri si podete a carei valoare sau, dupa caz, valoare cumulata sa nu fie mai mica de 1.000.000 lei, fara TVA. Certificare in domeniul calitatii(ISO 9001/echivalent) si Protectiei mediului(ISO 14001/echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata preyentei invitatii de participare, disponibila in Sistemul electronic de Achizitii Publice -S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 14:28