Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari si servicii de proiectare pentru proiectul ? Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Cioponesti si Barcanesti, comuna Stanesti, judetul Valcea ''


Detaliu pentru invitatia numarul 341100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STANESTI (PRIMARIA COMUNEI STANESTI)
Numar invitatie: 341100/17.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari si servicii de proiectare pentru proiectul ? Extindere sistem de alimentare cu apa in sateleCioponesti si Barcanesti, comuna Stanesti, judetul Valcea ''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STANESTI (PRIMARIA COMUNEI STANESTI)Cod fiscal: 2541290, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Stanesti, Telefon: 0250-769752, Fax: 0250-769752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Stanesti, Romania, cod postal: 247615, telefon: +40 250769752, fax: +40 250769752, persoana de contact: MUGUREL BUSE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stanesti jud VAlcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari si servicii de proiectare pentru proiectul ? Extindere sistem de alimentare cu apa in sateleCioponesti si Barcanesti, comuna Stanesti, judetul Valcea ''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Extindere sistem de alimentare cu apa in sateleCioponesti si Barcanesti, comuna Stanesti, judetul Valcea '' unde valoarea serviciilor de proiectare este de 15.407 lei, a executiei lucrarilor este de 592.256 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 607, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.100 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- 4.387, 66 lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO07TREZ67924510220XXXXX deschis la Trez. Balcesti.. - scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50% Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011 - scrisoare de garantie bancara; -scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt :1 Primar ?MICHIU IONEL2.Viceprimar ?PROTEASA VALERIAN3. Secretar - BUSE MUGUREL4. Contabil - DROASCA ELEONORA5. Ing. POPESCU ELENAPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL STANESTI in componenta: 1. BUDICA VIRGIL2. PROTEASA VALERIAN3. CALUGARITA NICOLAE4. EPURE CONSTANTIN5. POPA DANIL6. ZAMFIR AURICA7. DINCA VASILE8. VOINEA ALEXANDRU9. VOINEA GHEORGHE5.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? prezentarea situatiei pe 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin 1.200.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de cel putin 600.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financ nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Bilanturi contabile 2011, 2010 si 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform Formular 9.Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de retele de alimentare cu apa in valoare de cel putin egala cu 590.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificate de buna executie pt contractul prezentat din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul executiei lucrari, daca au fost effectuate in conf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Valoriele vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respective .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau BCE si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform Formular 9.Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 3 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, minim un contract al carui obiect sa fi fost servicii de proiectare retele de alimentare cu apa in valoare de cel putin egala cu 15.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificate de buna executie pt contractul prezentat din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul executiei lucrari, daca au fost effectuate in conf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Valoriele vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respective .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau BCE si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., Declaratie privind utiljele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul. trebuie sa detina echipamentele minim necesare pt indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.Se vor decla toate echipamentele necesare realizarii contractului de servicii de proiectare , prezentind documente care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie minim: 1 licenta soft proiectare retele apa, 1 calculator, 1 ploter, 1 autoturism, 1 statie totala..Operatorii economici care inchiriaza sau pun la dispozitie vor face dovada detinerii., Declaratie privind utiljele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul. trebuie sa detina echipamentele minim necesare pt indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.Se vor decla toate echipamentele necesare realizarii contractului de servicii de proiectare , prezentind documente care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie minim: 1 excavator, 1 incarcator frontal, 1 placa vibranta 1 aparat de sudura tevi polietilena. cap la cap , 1 aparat sudura electrofuziune , laboratorautorizat grad II..Operatorii economici care inchiriaza sau pun la dispozitie vor face dovada detinerii., Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. Coordonator proiectare-constructie - absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul -instalatii/inginerie mediu/hidrotehnica, participarea la cel putin un proiect similar; 2.Sef santier - participarea la cel putin un proiect similar; 3.Responsabil RTE - atestat pentru lucrari tehnico-edilitare, autorizatie valabila, 4. Inginer constructii -profil constructii; - participarea la cel putin un proiect similar;Se vor atasa: CV-urile;Diplome, autorizatii. sau certificatele referitoare la studii, pregatire. profesionala si calificarea. persoanelor responsavile pentru indeplinirea contractului, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului de prestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer