Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI: Sistem centralizat de canalizare in comuna Ciurea, judetul Iasi?-Etapa I?


Detaliu pentru invitatia numarul 334367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CIUREA
Numar invitatie: 334367/27.08.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI: Sistem centralizat de canalizare in comuna Ciurea, judetul Iasi?-Etapa I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUREACod fiscal: 4540658, Adresa: COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Telefon: 0746039208, Fax: 0232296170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei CIUREA, COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Romania, cod postal: 707080, telefon: +40 746039208, fax: +40 232296170, persoana de contact: CATALIN LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei CIUREA, COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Romania, cod postal: 707080, telefon: +40 746039208, fax: +40 232296170, persoana de contact: CATALIN LUPU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI: Sistem centralizat de canalizare in comuna Ciurea, judetul Iasi?-Etapa I?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui sistem de canalizare in satul Lunca Cetatuii, Comuna Ciurea
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 336, 018.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 26000 leiGarantia de participare se poate constitui astfel: 1.prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;2. prin depunere de numerar la caseria autoritatii contractante ;3. virament in contul de garantii RO34TREZ40624680256XXXXX TREZORERIA IasiIn cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, adica suma de: 5116 lei , in conformitate cu art. 278^ 1 , lit b, din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% (din pretul contractului fara TVA, conf. art. 89 alin.2 din HG 925/2006) se poate constituii, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se va putea constitui si prin retineri succesive (conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011), in conditiile prevazute de legislatie. Garantia se poate constitui in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: la solicitarea prestatorului, a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertantii trebuie sa completeze si sa depuna: 1. Formular nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unui tert sustinator, terul sustinator va prezenta documentul mentionat.2. Formular nr. 2 - Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, datat, semnat si stampilat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate si de tertul sustinator, daca este cazul3. Se solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv certificate pentru lispa datoriilor fata de bugetele locale ale unitatilor administrativ teritoriale de pe raza carora ofertantul are sediul social sau punctede lucru (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor). Data la care trebuie sa se demonstreze ca nu exista datorii este luna anterioara depunerii ofertelor.4. formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat5. formularul nr. 21 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6. Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul /Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr.22 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Persoanele cu rol de decizie in cadrul A.C. sunt: Lupu Catalin ? primar;Elena Toma ? viceprimar; Crisu Monica ? secretar; Agape Veronica ? contabil sef, TUGUI Vasilica - achizitii, consilieri locali: ABALASEIANETA, BACIU NICOLAE, SAVINGHEORGHE, BRUMAION, BURADACONSTANTIN, BUSTIUCIOAN, BUTNARUPETRU, CIOLANEMANUELA, CRETUCONSTANTINCATALIN, GRIGORASCONSTANTINNECULAI, GRIGORASMARIUS, NEAGUPETRICA, DANUT OCTAVDANIEL, PRUTEANUCONSTANTIN, ROMANVASILE, STANGACIUDOREL Certificat constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa aiba corespondent cu a celor supuse procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca in cadrul documentelor de calificare s-a depus doar copie simpla a acestuia)Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca cifra de afacerimedie globala pe ultimii 3 aniin domeniul aferent contractului este de 2672000 leiOfertantul va prezenta o copie ?conform cu originalul? a ultimului bilant contabil la 2010 al societatii, vizat si inregistrat de catre organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, adica 300000 lei ( Valoarea estimata (1336018 lei)/12 luni (durata maxima a contractului x 3 luni perioada solicitata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 5 ani cel putin1 contract sau maxim 3 contracte de executiede lucrarisimilare cu cel care face obiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de cel putin1336000 lei, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine ;
- cel putin 1 sef de santier cu studii de inginerie, specilizareainstalatii / hidrotehnica si o experienta profesionala relevanta, prin implicarea in aceasta calitate in cel putin un contract de complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit- cel putin 1 sef de punct de lucru, ngineri/subingineri cu studii in domeniul constructiilor hidroedilitare;
- cel putin 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (CTTC/CQ/AQ)inginer/subinginer cu studii in domeniul constructiilor hidroedilitare , desemnat prin decizie interna;
- cel putin 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPAT in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala/constructii si amenajari hidrotehnice/constructii pentru imbunatatiri funciare, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarea minima (proprietate, lesaing, inchiriere sau un angajament) dupa cum urmeaza: - Buldozere - 1 buc, - Excavatoare- 1 buc, - Buldoexcavatoare- 1 buc, - Maiuri mecanice - 2 buc, - Cilindri compactori terasamente- 1 buc, - Sprijiniri metalice, - Aparate de sudura pentru PE-HD, - Autospeciala/camioane/auto-basculante pentru transport materiale si conducte Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta ocopie dupa certificatul eliberat de un organism acreditatAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare, decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea, Standarde de protectie a mediuluiOfertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta ocopie dupa certificatul eliberat de un organism acreditatAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare , decat daca se dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - Pentru valoarea ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte valori se acorda un punctaj proportional si anume: Pn = (Pmin/Pmax) x 60 ; legenda: Pn ? punctaj obtinut de oferta cu valoarea mai mare decat cea minima Pmin ? pretul minim ofertatPmax ? pretul ofertat de ceilalti operatori economici
termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Punctajul pt TE, exprimat in zile, se calculeaza astfel: a) pt cel mai redus TE dintre oferte se acorda 40 pct; b) pt alt TE decat cel prevazut la lit. a) pctse acorda astfel: PEl = (TE minim/TE ofertat) X 40; TE va fi exprimat in zile. Te maxim acceptat este de 12 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 12 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 60 zile, termen considerat minim realist, nu vor primi punctaj pentru acest criteriu. Daca in urma evaluarii, va exista acelasi punctaj pentrupentru doua sau mai multe oferte, atunci A.C va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca pe langa punctaj, doua saumai multe oferte au in cadrul propunerii financiare acelasi pret, A.C. va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2012 20:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer