Achizitie publica - Executie lucrari"Amenajare strazi in localitatea Varias
Detaliu pentru invitatia numarul 334554
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334554/30.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari"Amenajare strazi in localitatea Varias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaVarias (Primaria Varias)Cod fiscal: 4483870, Adresa: Str Principala nr 619, Varias, Telefon: 0256/387563, Fax: 0256/387870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Principala nr 619, Varias, Romania, cod postal: 307455, telefon: +40 0256/387563, fax: +40 0256/387870, persoana de contact: Diana Oprisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Varias, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari"Amenajare strazi in localitatea Varias
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrariExecutia lucrarilo "Amenajare strazi in localitatea Varias"
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 121, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare , in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului este de 11.211 lei, perioada de valabilitate fiind de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Aceasta se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO 07 TREZ 6275006XXX000634, deschis la Trezoreria Sannicolau Mare, sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in conformitate cu art. 86, alin.1din HG 925/2006.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original)se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.NOTA: a)in conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare;in acest caz garantia va fi insotita de declaratia pe proprie rapundere a reprezentantului legal al intreprinderii privind incadrarea in categoria IMM-urilor.(Anxa A).b)in cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.c)in cazul unei contestatii si CNSC o respinge ca fiind nefondata vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dsipozitia autoritatii contractante conform preved. HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM, garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in preved art. 180Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila pentru frauda, coruptie, spalare bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinire: completarea si prezentarea Formularului anexa nr. 10(Declaratie privind situatia personala).Declaratia privind neincadrarea in preved art. 180 va fi prezentata si de sustinatorul tert, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in preved art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat si la cel local(indiferent de cuantumul acestora).Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitate de indeplinire: completarea si prezentarea in oferta a Formularuli anexa nr. 10.pentru persoanele juridice romane: -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala;
-certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.Documentele se depun in original, copie legalizata sau copie conf. cu originalul.pentru persoanele juridice straine : -orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale, documente echivalente)prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local.Documentele se prezinta in original sau copie conf. cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.NOTA: in situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile art. 180 si 181, acesta va fi exclus din cadrul procedurii.Declaratia privind neincadrarea in preved art. 181 va fi prezentata si de sustinatorul tert, daca este cazul.3.Declaratia?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010-completarea si prezentarea formularului B4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'Modalitate de indeplinire: completarea si prezentarea formularului A, Declaratia va fi prezentata atat de catre asociat, subcontractant cat si de tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Nicolae Birau-primar, Luchin Dragoslav-viceprimar, Diana Oprisa-resp. achizitii, Dragan Seculici-secretar, Maria Rosici-contabil, Gabriel Ionita-Inspector Taxe si Impozite, Aurelia Martin-referent, Driment Alyna-consilier local, Iovicin Safet-consilier local, Mistor C-tin-consilier local, Simulov Predrag-consilier local, Szvinyuk Levente-consilier local. Pentru persoanele juridice romane se prezinta in original , copie legalizata sau copie conf. cu originalul, iat pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original saucopie conf. cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane : Modalitatea de indeplinire-prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat est obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.NOTA: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumnetul in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine : Modalitatea de indeplinire-prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra mediei de afaceri globala in ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu 2.200.000 lei.In cazul IMM-urilor, conform Legii 346/2004, nivelul cifrei medii de afaceri poate fi admis in procent de 50%din cuantumul precizat.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea altei persoane, conform art. 186 din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a prezenta un angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular anexa 19, incheiat in forma autentica.Persoanele ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conf. preved. art.180 si art. 181, prezentand in acest sens Formularul anexa nr. 10.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul a executat cel putin 1 contract de modernizare strazi in valoare de cel putin 1.121.180 lei fara TVAPrezentare certificate/documente edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a)proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala/receptie finalab)certificari de buna executie/ cel putin o recomamdare din partea beneficiarului, Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune cel putin de urmatoarele utilaje : statie de asfalt, compactor terasamente, excavator, autobasculanta, autogradunator, buldoexcavator, instalatie de aplicare emulsie bituminoasa., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal: coordonator proiect, sef santier, responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP drumuri, inginer calitate. - ptr. RTE- se prezinta atestatul; ptr. restul personalului: -studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului-participarea in cel putin 1 contract similar de modernizare drumuri;: -pentru fiecare expert cheie se va prezenta un CV(conf. model)iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: copii conf. cu originalul ale diplomelor, atestatelor sau autorizatiilor mentionate; copii ale actelor de identitate.Capacit.tehnica si/sau profesionala poate fi sustin. de alta persoana conf. art. 190 din OUG 34/2006, in acest caz ofertantul are obligatia de a prezenta Formul. anexa 20, 21, 22.Persoanele ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea , conf preved art. 180 si 181., Cerinta nr.4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conf. cu SREN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conf. cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim (70 puncte).Pentru celelalte preturi ofertatese va aplica formula: Pn= Pret minim / Pret n x punctajul maxim acordat (70 puncte) unde: Pn ? punctajul ofertei curente, Pretminim ? pretul cel mai mic ofertat, Pretn - pretul ofertei curente (n ? oferta in cauza)
Durata executiei
10
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata executiei? se acorda astfel: a) Pentru durata de executie mai mica de 2 luni- 0 puncte;b) Pentru durata de executie intre 2-3 luni punctajul se acorda astfel: Tex.n = (Tex.min./Tex.n) X 10;c) Pentru durata de executie mai mare de 3 luni ? 0 puncte.Termenul va fi expimat in zile calendaristice
Durata de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru factorul de evaluare: ?Durata de garantie a lucrarilor executate? se acorda astfel: a)pentru o durata de garantie < 2 ani ? 0 puncte;b)pentru o durata de garantie intre 2 ? 7 ani punctajul se acorda astfel: Pentru durata de garantie cea mai mare din intervalul 2-7 ani se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 20 puncte;Pentru o alta durata de garantie decat cea mai mare precizata anterior punctajul se calculeaza astfel : Dgn= Dg minim / Dgn x punctajul maxim acordat (20 puncte)unde: Dgn- punctajul ofertei curente, Dg minim- durata minim ofertata, Termen n ? termenul ofertei curente;c)pentru o durata de garantie >7 ani ? 0 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si de la sediul Primariei Comunei Varias, intre orele 08-12
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 11:36