Achizitie publica - Executie lucraril pentru ,,REAMENAJARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE, SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, IN COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 350616
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350616/17.07.2013
Denumire contract: Executie lucraril pentru, ,REAMENAJARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE, SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, IN COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMSANI (PRIMARIA COMUNEI TOMSANI JUD. VALCEA)Cod fiscal: 2541550, Adresa: COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA, Tomsani, Telefon: 0250/863550, Fax: 0250/863584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA, Tomsani, Romania, cod postal: 247705, telefon: +40 250863550, fax: +40 250863584, persoana de contact: DANIELA GRIGORE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Tomsani, sat Tomsani, comuna Tomsani, Judetul Valcea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucraril pentru, ,REAMENAJARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE, SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, IN COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru ?REAMENAJARE, CONSOLIDARE, MODERNIZARE, SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE, IN COMUNA TOMSANI, JUDETUL VALCEA? unde valoarea executiei lucrarilor este de 1.923.170 lei iar valoarea eventualelor cheltuieli diverse si neprevazute este de 155.776 lei reprezentind 8, 10%
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 078, 946 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
38.400 leiIn situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- 5.703, 17 lei.Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO05TREZ6745006XXX00375 deschis la Trezoreria Horezu- scrisoare de garantieemisa de o banca /societate de asigurari Formular nr 17;In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50% Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea fara TVA a contractului, pentru o perioada de 60 luni, si va fi constituita in condormitate cu art 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se solicita Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dospozitiile Art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular. Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalenteemise de autoritati competente din tara respectiva.Se va completa formularul 22.Se solicita Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dospozitiile Art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta Anexa la Formular nr.3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in unadin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea formularului 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010-Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completarile ulterioare.Se solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantuluidin prezenta procedura Persoanele cu functie de decizie sunt: 1.Pearcu Dumitru, Lungu Adrian, Ionica Paul Cristinel, Cazan Ion, Grigore Daniela, Andrei Nicolae, Pleasu Stelian, Prodescu Ioana, Craciun Nicolae, Popescu Dumitru Dan, Buruiana Ion, Andrei Constantin, Prodescu Eremia, Mavrea Dumitru, Neferu Ion, Armasescu Constantin, Tomescu Dorina.5.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale la data limita de depunere a ofertelor si va contine urmatoarele informatii: obiectul de activitate necesar pentru indeplinireacontractului, precum si a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizate Documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea? ?conform cu originalul?, dupa caz, emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani-2010, 2011, 2012 , care sa fiede cel putin 3.800.000 lei. In cazul operatorilor economici incadrati conformlegii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fide cel putin 1.900.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 530.000 lei pentru o perioada de 5 luni. Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare / alt document probant de unde sa reiasa ca are acces la finantare in suma de 530.000 si pentru o perioada de 5 luniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa fi finalizatin ultimii 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii cladiri in valoare de cel putin 1.900.000 lei fara TVA Se vor prezentacertficate de buna executie pt contractul prezentat din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul de executie al lucrarii, daca au fost efectuatein conformitate cu normele profesionale dindomeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Valorile vor fi exprimate in lei siin euro la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie saefectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCE si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentialein indeplinirea contractului): 1.Responsabil lucrare/Sef santier - absolvent destudii superioare, profilul constructii civile, participarea la cel putinun proiect similar;2.Responsabil RTE - pentru lucrari constructii civile autorizatie valabila, conform Legii 10/1995; 3. Inginer constructii - absolvent de studiisuperioare, profil constructii; - participarea la cel putin un proiect similar; 4.Coordonator SSM 5.Personal muncitor de specialitate (personal calificat): 1 betonist, 1 zidar, 1zugrav, 1 instalator, 1 electricianSe vor atasa: CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;Diplome, autorizatii sau certificari referitoare la studii, pregatire profesionala si/sau calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., 4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare realizarii contractului de lucrari, prezentand documente care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului dar minim: apart de sudura, electropompa, autobetoniera, statie de betoane, vibrator de interior, masina automata de taiat si indreptat otel beton, masina de fasonat otel -beton, automacara, grinda metalica extensibila, pop metalic extensibil, Laborator Grad II, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului) , resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie saconduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce face obiectulcontractului de lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate original/copie legalizata/copie lizibila cu precizarea ?conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza., Se solicita: ISO 14001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce face obiectul contractului de lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu precizarea ?conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:33