Achizitie publica - Executie mobilier si elemente de plastica arhitecturala - amenajare sala sedinte
Detaliu pentru invitatia numarul 330337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330337/22.06.2012
Denumire contract: Executie mobilier si elemente de plastica arhitecturala - amenajare sala sedinte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA CONSTITUTIONALACod fiscal: 4265850, Adresa: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Telefon: 402.21.20, Fax: 402.21.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050725, telefon: +40 214142120, fax: +40 214142120, persoana de contact: Cristina Tanase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Curtii Constitutionale, Calea 13 Septembrie nr. 2, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie mobilier si elemente de plastica arhitecturala - amenajare sala sedinte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea, inclusiv transportul si montajul de mobilier si elemente de plastica arhitecturala pentru mobilarea Salii de Sedinte publice a Curtii Constitutionale situata in corpul B1, cota +4.50, etaj PM din Palatul Parlamentului. Mobilierul este special si are caracter de unicat.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 9.193, 54 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis laD.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 17, prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul doc. de atribuire. Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa, respectiv 4.596, 77 lei.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatia de atribuire. Autori. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in situatiile prevazute la art. 87 alin. (1) din H.G. nr.925/2006, cu modif. si completarile ulterioare.In urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma de 4.596, 77 lei (1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 278*1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Nota: In cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna, reducerea cu 50% a garantiei pentru participare se aplica doar daca acestea sunt alcatuite exclusiv din IMM-uri.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis la D.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 18, prezentat in sectiunea "Formulare". Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 2, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.(completata in conformitate cu Formularul 3A, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006 (completata in conformitate cu Formularul 3B, prezentat in sectiunea "Formulare", in original).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Atentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 4, din sectiunea "Formulare", in original). In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹, completata in conformitate cu Formularul 5, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. ¹Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Augustin ZEGREAN-Presedinte, Ruxandra SABAREANU-Secretar general, Stefania ANGHELACHE-Director, Brindusa BOBEA-jurist, Cristina Tanase, Laurentiu Manea, Elena Julieta Dragan, Anca Bucur, Mihai Canciu, Anca Petrescu-Arhitect Proiectant general, Mariana Mandita-Arhitect, George Marculet-Arhitect si Mircea Bivolaru-Arhitect.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5. Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP . 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta certificatul constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasatpe primul loc are obligatia ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul ONRC in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 900.000 lei.2. Bilanturile contabile pt. exercit. financiare: 2009, 2010, 2011.Nota: Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei;In cazul depunerii unei oferte comune, cifra de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (se cumuleaza).In cazul in care ofertantul/grupul beneficiaza de sustinerea unui tert, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita ori de catre ofertant/ofertanti asociati ori de catre sustinator., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinere, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse similare (mobilier) efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, benef., indiferent daca acestia din urma sunt autorit. contractante sau clienti privati. Se vor prezenta maxim 3 docum./ocontracte/procese verbale de receptie avand ca obiect furnizarea de produse similare celor care fac obiect. prezentului contracta caror valoare totala sa fie de minim 450.000 lei fara TVA.Nota: Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echiv. este cursul mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei;In cazul depunerii unei oferte comune, experinta similara se demonstr. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membr. grupului (se cumuleaza).In cazul in care ofertan./grupul beneficiaza de sustinerea unui tert, cerinta privind experienta similara va fi indepl. ori de catre ofertant/ofertanti asociati ori de catre sustinator, Resurse umane: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o persoana responsabila pentru indeplinirea contractului si o persoana responsabila pentru controlul calitatii.In cazul depunerii unei oferte/oferte comune/sustinerea unui tert, cerinta privind resursele umane se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (se cumuleaza).In cazul in care ofertantul are subcontractanti, cerinta privind resursele umane se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor pentru partea lor de implicare.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinere, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica., Se vor prezenta mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice a ofertantului de a livra/produce mobilier similar celui care face obiectul prezentei proceduri si pentru verificarea materialului prezentat in cadrul propunerii tehnice cu cel ce se va utiliza in executia mobilierului. Toate mostrele mobilierului se vor prezenta de acelasi nivel calitativ si de complexitate cu cele solicitate prin caietul de sarcini, ce va cuprinde toate tratamentele si caracteristicile descrise in caietul de sarcini. Mostrele vor fi depuse la sediul achizitorului cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a eticheta fiecare mostra depusa astfel incat sa se poata identifica cu usurinta. In cazul neprezentarii tuturor mostrelor oferta va fi declarata inacceptabila., Informatii privind subcontractantii., Informatii privind asocierea. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia sau comercializarea produselor similare, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele privind standardele de calitate se indeplinesc individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:34