Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie modernizare si extindere constructie existenta


Detaliu pentru invitatia numarul 354189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA Bucuresti
Numar invitatie: 354189/27.09.2013
Denumire contract: Executie modernizare si extindere constructie existenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA BucurestiCod fiscal: RO13827850, Adresa: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213468297 int.122, Fax: 0213468299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030138, telefon: +40 213468297, fax: +40 213468299, persoana de contact: Marlen Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA BucurestiSplaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, corp J, etaj 3, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare-Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie modernizare si extindere constructie existenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie modernizare si extindere constructie existentaValoarea estimata fara TVA: 530878, 17 lei Moneda: LEI sau echivalent alta valutadin care suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 48261, 65lei, echivalent cu un procent de 10% din valoarea investitiei, fara cheltuieli diverse si neprevazute (valori inscrise de proiectant in devizul general al proiectului intocmit pentru aceasta lucrare)
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 878.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aproximativ 2% respectiv 9652, 00 lei sau echivalent alta valuta Valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari 2. OP in contul cont BCR SMB, IBAN: RO52RNCB0076029424690001, INCDIE ICPE-CA CUI RO13827850, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Scrisoarea de garantie trebuie sa fie: 1. Prezentata in original si anexata la coletul cu oferta, 2. Sa se faca referire expresa la denumirea procedurii organizate de autoritatea contractanta si sa contina clar denumirea acesteia, 3. Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire, 4. Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin doc.de atribuire, 5. Sa contina parafa lizibila a bancii/societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata. ECHIVALENTA LEU /ALTA VALUTA SE VA FACE LA CURSUL BNR LA DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute in H.G. nr. 1045/2011. - Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 din H.G. nr. 925/2006. In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata in conformitate- formular 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art.181 ? Completarea si prezentarea - formular 2Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 a ofertantului, completata in conformitate cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Kappel Wilhelm-Director General;Enescu Elena-Presedinte comisie evaluare;Stan Livia-Director economic;Lungu Mariana-Consilier Juridic; Ghita Marlen - Sef Birou Achizitii Publice, Lungulescu Eduard-Marius?chimist; Matei Vasile - birou investitii; Chitoaia Aurel-Mecanic Sef; Ghelbere Ion- persoana desemnata PM si PSI.Cerinta nr.44.1. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele42. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 4.Cerinta nr.6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.5. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatii legate de: - structura actionarilor , dupa caz- reprezentantii legali- obiectul de activitate al respectivului operator economic care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emisCertificatul se poate depune si in copie conform cu originalul, caz in care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Din Certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectul procedurii de atribuire (cod CAEN rev.2) .Daca oferta este depusa in asociere, se accepta ca cel putin un asociat sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, valabile la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabili. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani nu este mai mica de 723924 lei sau echivalent alta valuta. Cursul mediu BNR de referinta leu/alta valuta pentru fiecare an in parte, Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari de executie in domeniul constructiilor efectuate in ultimii 5 ani, Informatii privind subcontractantii/asociatii
Ofertantii vor completa o declaratie sio lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si acordurile de asociere / subcontractare ? cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti, - experienta similara se va demonstra, prin prezentarea de certificari de buna executie sau documente/contracte/parti din contract/ p.v.de receptie, etc din care sa rezulte ca au fost executate cu normele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit, care sa indice beneficiarii, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.
-cerinta minima este: ?prezentarea a cel putin 1 si maxim 3 contracte de lucrari de executie similar in domeniul constructii /modernizare / extindere cladiri si instalatiile aferente cu o valoare cumulata care sa confirme executia de lucrari in valoare de minim 482616 lei sau echivalent alta valuta?.
Actele prezentate pentru demonstarea exeperientei similare vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?Conform cu originalul?., - informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: a) un sef santier cu experienta specifica reprezentand participarea in cel putin un proiect/contract unde a desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul contractului;b) cel putin un inginer/subinginer specialitatea constructii civile, cu experienta specifica reprezentand participarea in cel putin un proiect/contract unde a desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul contractului;c) un responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru specialitatea constructii civile in conformitate cu legislatia in vigoare;d) cel putin 1 inginer/subinginer de instalatii (sanitare, electrice, termice, ventilatii);e) un manager de Proiect / Coordonator / Team Leader cu experienta specifica reprezentand participarea in cel putin un proiect/contract unde a desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul contractului;f) Un inginer/subinginer de asigurare a calitatii.Operatorul economic trebuie sa faca dovada pentru personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului, ca: - este angajat cu CIM/cu contract de colaborare/ angajament de participare obtinut pentru indeplinirea contractului ;
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei;Pentru expertii cheie se vor prezenta: - a. O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului- b. Curriculum vitae in format european, pentru fiecare expert cheie cu exceptia responsabilului tehnic cu executia (RTE).- Declaratie de disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in graficul de implementare;
- Copii ale diplomelor de studii cu exceptia responsabilului tehnic cu executia (RTE) si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;OBS. Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini. Pentru a verifica indeplinirea cerintelor caietului de sarcini si a informatiilor din CV, pentru fiecare expert cheie., Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Standarde de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer