Achizitie publica - Executie parcari betonate in municipiul Barlad
Detaliu pentru invitatia numarul 334783
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334783/04.09.2012
Denumire contract: Executie parcari betonate in municipiul Barlad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BARLADCod fiscal: 4539912, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Telefon: 0235411760, Fax: 0235416867
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Romania, cod postal: 731182, telefon: +40 235411760, fax: +40 235416867, persoana de contact: AURELIAN RADUCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BARLAD, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie parcari betonate in municipiul Barlad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare de parcari betonate conform prevederilor proiectelor tehnice.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 041 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare: este stabilita pe fiecare lot in parte conform Anexei B.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Pe documentul de constituire a garantiei se va specifica si cel putin nr. lotului pentru care a fost depusa garantia.3. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 3.1 prin ordin de plata in contul RO90TREZ6575006XXX000869 deschis la Trezoreria Barlad; 3.2 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intocmit cu respectarea prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006, alin. (2)-(4) si care sa prevada situatiile in care aceasta se retine, conform specificatiilor art. 87 din HG 925/2006 si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.2) Modul acceptat de constituire a garantie de buna executie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intocmit cu respectarea prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006, alin. (2)-(4).b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilorHG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiCerinta nr. 1: Sa isi defineasca calitatea de participant la procedura;Informatii si formalitati: 1.declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul 2;2.acordul de asociere ? modelul din Formularul 3 (daca este cazul);Declaratia mai sus amintita va fi depusa de fiecare asociat si de subcontractanti, dupa caz.3.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prevazuta in Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul). Aceasta declaratie o pot depune toti ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta; in cazul unei asocieri, pentrua beneficia de aceste prevederi legale, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM, trebuind sa prezinte declaratia mai sus mentionata.Cerinta nr. 2: Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Informatii si formalitati: Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 4 (model conform Ordinului ANRMAP 314/2010);Cerinta nr. 3: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006;Informatii si formalitati: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ? Formularul 5 ;Acest formular va fi prezentat de fiecare asociat, subcontractant si tert sustinator, dupa caz, aceasta cerinta trebuind sa fie indeplinita atat de membrii asocierii si de subcontractanti cat si de tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Municipiul Barlad, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acestui contract: Primar Constantin Constantinescu, Director Tehnic Mihai Vicol, Director Executiv Ciobanu Constantin, Sef Serviciu Buget Contabilitate Nita Mariana, Serviciul Tehnic Investitii Chiper Cezar, Responsabil achizitie Aurelian Raducu, consilieri locali: Apostu Dorin Neculai, Badarau Relu Valentin, Boros Dumitru, Bunea Marin, Buzamat Daniel, Chitiga Marius Gianni, Costachescu Valeriu, Feraru Ciprian Cosmin, Gilea Constantin, Marcu Octavian, Motrea Georgica, Pecheanu Maria, Petcu Traian Constantin, Placinta Gabriela, Pricop Ghiorghe, Raducanu Sorinel Viorel, Rosca Vasile, Rotaru Maria Lacramioara, Toporas Maftei Cezar, Vasilache MarcelCerinta nr. 4: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;Informatii si formalitati: 1.Declaratia privind situatia personala (Formularul 6);In cazul in care oferta este depusa de o asociere toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta;In cazul in care se invoca sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala de catre terte persoane conform prevederilor art. 186 si 190 din OUG 34/2006 acestea nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 literele a), c1) si d) din OUG 34/2006, fiind obligatorie depunerea Declatiei in acest sens. Cerinta 1. Sa fie inregistrate conform prevederilor legale, astfel: Pentru persoane fizice/juridice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte caare in domeniul de activitateexecutarea de lucrari de drumuri.Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare si /sau apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document, din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte.Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus deja in una din aceaste forme.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5 valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Prezentarea de informatii despre subcontractanti (daca este cazul).Informatii si formalitati: 1.Declaratia ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului de lucrari, precum si specimen de semnatura si stampila- Formularul 14., Cerinta 1valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Sa asigure (din dotare proprie si /sau inchiriere) cel putin principalelemijloace de transport, utilaje si echipamente de constructie, strictnecesare pentru executarea lucrarilor proiectate, constand in: -Excavator, -Buldozer, -compactor, -placa vibratoare, -repartizor de beton de ciment, -vibrofinisor de beton de ciment, -Autocisterna cu dispozitiv de stropiresau orice alte utilaje echivalente acestora.Informatii si formalitati: prezentarea Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formularul 8 sau un angajament prin care se obliga sa asigure utilajele/echipamentele solicitate., Cerinta 2valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Sa faca dovada ca poate asigura cantitatea necesara de beton din statii de betonautorizate corespunzator.Informatii si formalitati: prezentarea de documente care sa demonstreze modul de asigurare a betonului: -Acte de proprietate a statiei sau contractde inchiriere/furnizare/colaborare/ subcontractare etc. cu o statie de beton;
- Autorizatie de mediu pentru functionarea statiei de beton, valabila la data deschiderii ofertelor., Cerinta 3valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Sa demonstreze ca va dispune de serviciile unui laborator de gradul II, autorizat pentru determinarile necesare la executia unor lucrari specifice domeniului constructiei de drumuriInformatii si formalitati: prezentarea dedocumente care sa demonstreze ca are acces la serviciile unui laborator de gradul II independent autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari : contracte de servicii/ colaborare/ etc, precum si copie a autorizatiei laboratorului si a anexelor cu incercarile autorizate.Se permite si prezentarea unui angajament prin care se obliga sa asigure realizarea tuturor determinarilor necesare la executia lucrarilor intr-un laborator de gradul II, autorizat corespunzator., Cerinta 4 valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Sa asigure un responsabil tehnic cu executia care sa fieinginer atestat corespunzator pentru domeniul lucrarilor de drumuri.Informatii si formalitati: prezentarea1.declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract - Formularul 9 , 2.CV-ul responsabilului tehnic cu executia, 3.copie dupa atestatul responsabilului tehnic cu executia4.documente din care sa reiasa modul de colaborare, conform prevederilor legale, cu acesta (angajat propriu/prestare servicii/ etc.) sau angajamentul de participare al acestuia pentru realizarea acestor lucrari; Cerinta 1 valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Ofertantul sa fie certificat conform standardului ISO 9001 pentru domeniul ?lucrari de drumuri? sau echivalent., Cerinta 2 valabila pentru fiecare din cele trei loturi: Ofertantul sa fie certificat conform standardului ISO 14001 pentru domeniul ?lucrari de drumuri? sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:07