Achizitie publica - Executie partiala lucrari la etapa II, aferente obiectivului de investitii ?Pietruire si asfaltare in Palazu Mare, municipiul Constanta ? str. Dumbraveni?
Detaliu pentru invitatia numarul 343149
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343149/26.02.2013
Denumire contract: Executie partiala lucrari la etapa II, aferente obiectivului de investitii ?Pietruire si asfaltare in Palazu Mare, municipiul Constanta ? str. Dumbraveni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488157, fax: +40 241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Primaria Municipiului Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie partiala lucrari la etapa II, aferente obiectivului de investitii ?Pietruire si asfaltare in Palazu Mare, municipiul Constanta ? str. Dumbraveni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza proiectului pus la dispozitie, se vor executa partial lucrari la str. Dumbraveni - Etapa II: acces lotizari, trotuare si borduri.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 064.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1677, 4 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, stabilita in invitatia de participare. Mod de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 1677, 4 lei, valabil pentru o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1)din HG nr. 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 838, 7 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1)din O.U.G. nr 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC; 2.Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); 3.Prin depunerea sumei de 1677, 4 lei in numerar la casieria autoritatii contractante; IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1)din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa semnat si stampilat pe fiecare pagina. ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIELViceprimar, ENACHEMARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Directorexecutiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STANMIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENAArhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONADirector executiv, MARICA ION Directorexecutiv, NANU DANIELADir. executiv adjunct, FRIGIOIUMARCELA Directorexecutiv , GHEORGHEGEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTINDirectorexecutiv, PRIPISIIONUTDir.executiv adjunct, TRASCAAURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMATADRIANADirectorexecutiv, MUNTEANU PETRICADirectorexecutiv, VELICA ECATERINADir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCAMARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASUOCTAVIA Sef serviciu, BORALIVEAVEGHIUL Sef serviciu, presedinte comisie de evaluare, BRATU FELIXSef.birou, BRATU DANIEL Directorexecutiv adj, CONSTANTINNICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSANDANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENESANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, HARPALETE DORU Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Directorexecutiv, LIUTAMIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serv., membru comisie de evaluare, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIUIRINAROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSUGRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UDREAVALERIAELISABETASef birou, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUCIULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, SON MONICA LAURA inspector, membru comisie de evaluare, Dima Mariana inspector, membru comisie de evaluare, Ene Alina Ramona consilier juridic, membru comisie de evaluare, TUDORAN RAZVAN consilier, membru de rezerva, Cracanus Alice consilier, membru de rezerva, Arnautu Elena consilier juridic, membru de rezerva.LISTA cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL;GHEORGHE FLORIN; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL;ARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN;ONCIU CARMEN;PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; STROE FELIX;SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL; ROSU VASILE BOIAGIAN HARRY MICHELLE.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/terti sustinatori, fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul A - declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul in care exista asociati/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociati, fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea ~Modele formulare~ va fi completat si prezentat in original de catre tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia (Formularul B) va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: 1. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Certificatul se va prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani care sa fie de minim 167.000 lei. Operatorii economici pot dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., Se vor prezenta bilanturile contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente - copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant, avand mentiunea ?Conform cu originalul?. Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara, operatorii econiomici pot prezenta si alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul 2010 - 4, 2099 lei, pt. anul 2011- 4, 2379 lei, pt. anul 2012 - 4, 4560 lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;, 2.Cerinta minima de calificare: Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii cinci ani (de la data limita pentru depunerea ofertelor), in baza unui contract de lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de drumuri), in valoare cumulata de cel putin 83.000 lei fara TVA. Lucrarile executate vor fi certificate prin documente (procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti si/sau recomandari din partea beneficiarului/informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale) din care sa reiasa ca, in ultimii cinci ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost executate lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de drumuri), in valoare cumulata de cel putin 83.000 lei fara TVA. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de cinci ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in ultimii 5 ani, lucrari care au fost duse la bun sfarsit, pentru care se prezinta certificari de buna executie a lucrarilor: procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti si/sau recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractualesi si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Certificarile de buna executie vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta preturile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul 2008 - 3.6827, pt. 2009 ? 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt.2012 - 4.4560., 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - se va prezenta o Lista cu nume, studii, pozitie in cadrul societatii, responsabilitati in derularea contractului si/sau executia lucrarilor; in lista se va specifica si daca personalul propus, este sau nu este angajat al ofertantului., 4.Cerinte minime de calificare: Din cadrul personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica vor face parte si: a)Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul: ?Constructii rutiere, drumuri?; b).Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor (se va prezenta Decizia interna de numire). Pentru Responsabilul tehnic cu executia (RTE) in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri? se va prezenta Certificatul de atestare tehnico-profesionala eliberat conform Ordinului nr.777/26.05.2003 emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, valabil la data limita de depunere a ofertei., 5.Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (de ex. - responsabilul tehnic cu executia-RTE) nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant: contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente/acorduri de participare., 6.O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 7.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - formular D. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora ? In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza ).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 12:30