Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE PENTRU ,,MODERNIZARE STRAZI IN SATELE HOLBOCA SI DANCU, COMUNA HOLBOCA JUDETUL IASI??


Detaliu pentru invitatia numarul 346789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HOLBOCA
Numar invitatie: 346789/16.05.2013
Denumire contract: EXECUTIE PENTRU , ,MODERNIZARE STRAZI IN SATELE HOLBOCA SI DANCU, COMUNA HOLBOCA JUDETUL IASI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOLBOCACod fiscal: 4540518, Adresa: SAT HOLBOCA, COMUNA HOLBOCA, JUDETUL IASI, Holboca, Telefon: 0232/298270, Fax: 0232/298499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT HOLBOCA, COMUNA HOLBOCA, JUDETUL IASI, Holboca, Romania, cod postal: 707250, telefon: +40 232298270, fax: +40 232298499, persoana de contact: GHEORGHE STEFURAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Holboca, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE PENTRU , ,MODERNIZARE STRAZI IN SATELE HOLBOCA SI DANCU, COMUNA HOLBOCA JUDETUL IASI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE PENTRU , ,MODERNIZARE STRAZI IN SATELE HOLBOCA SI DANCU, COMUNA HOLBOCA JUDETUL IASI??- valoare cheltuielilor diverse si neprevazute este de 418.092 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 271, 411 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 77.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO04TREZ40621360250XXXXX- Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540518Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in modcorespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa Formularul nr. 12. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 88 alin din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru conversie leu/euro/alta valuta se va folosi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2C din Sectiunea Formulare) ? original.Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Stefurac ? primar, Mariana Zaharia - secretar comuna, Georgeta Ciopeica ?contabil, Grigore Dura ? Presedinte al comisiei de evaluare cu drept de vot, Roxana Raichert - membru al comisiei de evaluare, Flavius Gabriel Cotea - membru al comisiei de evaluare. Din Consiliul Local al comunei Holboca fac parte: Florea Vasile, Dartu Valentin, Graunte Ionel, Pamfil Maria Magdalena, Ababei Vasile, Dohotaru Gheorghe, Mistreanu Dumitru, Munteanu Costache, Iftode Mihai, Rata Constantin, Hincu Ion, Doroftei Constantin, Rata Marieta, Ursu Constantin, Rusu Valentin, Gorgu Marinel.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare).- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"l). In cazul in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, acestia vor prezenta certificatele de la fiecare dintre aceste puncte. Omisiunea prezentarii unui certificat este asimilabila situatiei de neindeplinire a criteriului de calificare.-Prezentarea cazierului judiciar si cazier fiscal eliberat de institutiile abilitate - se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Ofertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ? se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra deafaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici, care trebuie sa fie cel putin 7.700.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma solicitata este de 1.800.000 lei. Perioada pentru care se solicita este de 6 luni., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2012 (la data de 31.12.2012) sa fie mai mare sau cel putin egal cu 95%;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina minim un contract de lucrari similare obiectului contractuluiexecutat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.800.000 lei. Cerinta se poate indeplini si prin cumularea a maxim doua contracte de lucrari similare obiectului contractului. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si avand in vedere activitatea de executie ce urmeaza a fi realizate.Ofertantul va prezenta laborator grad minim 2 in domeniile de incercari specifice executiei contractului., Personal cheie solicitat:
? Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii drumuri
? Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata ? cu dispozitie de numire.
? Sef santier ? studii superioare de specialitate CFDP.
? Responsabil SSMDe asemenea, se va prezenta lista cu personalul minim necesar si suficient pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Experienta profesioanala a personalului trebuie sa fie de minim 3 ani.
Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti sau contract de colaborare.
Copii dupa diplome de studii pentru personalul cheie.
Copii dupa certificatele de atestare profesionala sau acte doveditoare a calificarii profesionale pentru personalul cheie.
Copie dupa atestatarea RTE in termen de valabilitate.
Copie dupa certificat de atestare profesionala in SSM.
CV datat si semnat.
Copie dupa Cartea de identitate.
Referinte si recomandari.
Declaratii de disponibilitate in original.
Angajament din partea ofertantului ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate initial, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile primelor., acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta
comuna Standard de asigurare a calitatii produsului - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent., Certificat ISO 14001 din domeniul obiectului contractului sau echivalent in cazul executiei de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer