Achizitie publica - EXECUTIE PLATFORME PUBELE ECOLOGICE
Detaliu pentru invitatia numarul 323316
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323316/03.04.2012
Denumire contract: EXECUTIE PLATFORME PUBELE ECOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAOITUZCod fiscal: 4455234, Adresa: comuna Oituz, Oituz, Telefon: 0744337089, Fax: 0234337503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Oituz, Oituz, Romania, cod postal: 607365, telefon: +40 0744337089, fax: +40 0234337503, persoana de contact: ion osolos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Oituz, sat Oituz, nr.1250, comuna Oituz, judet Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE PLATFORME PUBELE ECOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia a 40 platforme pentru colectarea in pubele a deseurilor menajere.
II.1.6) CPV: 45262310-7 - Lucrari de turnare a betonului armat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1600 lei. Perioada e valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mondul de constituire este cel prevazut de art.86 din HG 925/2006, modificata si completata. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO49TREZ0625006XXX000085 deschis la Trezoreria Onesti, Cod fiscal 4455234.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari ori retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completatile ulterioare -formular 1;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - formular 2;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular 3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 -formular 4. Persoanele cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Osolos Ion-primar, Ionel Gheorghe-viceprimar, Micu Alexandru-Mircea-secretar comuna, Lupu Lenuta- sef serviciu contabilitate, Bisca Ionut-consilier achizitii publice.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 5. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra de afaceri in anul 2010 sa fie de minim 300.000 lei.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, acest indicator se reduce cu 50%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima, asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii deinchiriere, etc) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 19:49