Achizitie publica - Executie pod din beton armat peste apa Albota, pe drumul local, Ulita Bisericii, in comuna Albota, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 327899
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327899/25.05.2012
Denumire contract: Executie pod din beton armat peste apa Albota, pe drumul local, Ulita Bisericii, in comuna Albota, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Albota (Consiliul Local Al Comunei Albota)Cod fiscal: 4122159, Adresa: Albota, Albota, Telefon: 0248/233187, Fax: 0248/233541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Albota, Albota, Romania, cod postal: 117030, telefon: +40 248233187, fax: +40 248233541, persoana de contact: Comuna Albota (Consiliul Local Al Comunei Albota)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Albota - judetul Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie pod din beton armat peste apa Albota, pe drumul local, Ulita Bisericii, in comuna Albota, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul ?Pod din beton armat peste apa Albota, pe drumul local, Ulita Bisericii, in comuna Albota, judetul Arges?, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 814, 542 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 14800 lei. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata.Perioada de valabilitate: minimum 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Contul IBAN al autoritatii contractante: RO45 TREZ 0465 006X XX00 0179 deschis la Trezoreria Pitesti, judetul Arges, comuna Albota, cod fiscal 4122159.Persoanele juridice straine vor prezenta documentul de constituire a garantiei in original, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 1480000 lei.Pentru conversia in lei a cifrelor de afaceri exprimate in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. sau B.C.E.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabiliti, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana., Cash - flow pentru executia lucrarii de minimum 370000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele treilunide la data incheierii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimele 60 luni¹ in cadrul unui contract, lucrari de constructii de poduri rutiere in valoare de minimum 700000 lei (fara TVA).¹ pana la data limita de depunere a ofertelor., Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, autogreder, excavator, incarcator frontal, malaxor mecanic de asfalt, repartizator mixturi asfaltice, cilindru compactor, compactor static, autocisterna, automacara. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca dotarile tehnice declarate in formularul 6 sunt in stare buna de functionare si vor fi disponibile pe perioada de executie a lucrarilor., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor. Se va face dovada autorizarii laboratorului., Personal tehnic de specialitate: - 1 inginer CFDP cu experienta profesionala de 5 ani in domeniul cai ferate, drumuri si poduri- 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (R.T.E.)- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitatePersonal muncitor necesar realizarii lucrarilor de constructii., Informatii privind subcontractantii: Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006. Resursele tehnice si/sau umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, numai daca sunt prezentate documente doveditoare privind detinerea dotarilor tehnice potrivit cerintelor descrise la Capacitatea tehnica si/sau, dupa caz, documente prin care se dovedesc raporturile de munca (angajare sau colaborare dintre angajator [aici, subcontractantul] si resursele umane propuse de acesta potrivit cerintelor descrise la Capacitatea profesionala.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8 Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
5
Descriere: Se exprima in luni. Durata cea mai mica - max. 5 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 5 pct.; durata de executie maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 6 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: Se exprima in luni. Garantia cea mai mare -10 pct.; alte garantii ofertate = (Gofertat/Gmax) x 10 pct.; garantia minima acceptata , sub care oferta va fi declarata neconforma, este de 24 luni; garantiile > 60 de luni NU se puncteaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 16:55