Achizitie publica - EXECUTIE POD PESTE PARAUL LOPATNA, PE DJ 233, KM 7+802,5 , comuna Carbunesti, sat Gogeasca, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 337762
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337762/19.10.2012
Denumire contract: EXECUTIE POD PESTE PARAUL LOPATNA, PE DJ 233, KM 7+802, 5 , comuna Carbunesti, sat Gogeasca, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe SEAPwww.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE POD PESTE PARAUL LOPATNA, PE DJ 233, KM 7+802, 5 , comuna Carbunesti, sat Gogeasca, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie POD PESTE PARAUL LOPATNA, PE DJ 233, KM 7+802, 5 comuna Carbunesti, sat Gogeasca, judetul Prahova
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 140, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 12.000 lei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova. Garantia se va depune in original la sediul A.C.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data depunerii ofertei si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garant.de particip.se face conform prev.art.17 alin.(3)si(4)din HG nr.1660/2006 si a art. 86(6)din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 4920, 05 lei
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea(disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular. 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, (disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se vor solicita si tertului sustinator. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010.Se va completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (disponibil in sectiunea formulare).In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 4-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 5. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, (cu exceptia esalonarilor) vor fi respinse. 6. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local (cu exceptia esalonarilor), vor fi respinse. 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita completarea si prezentareaFormularului nr. 5. Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei in cazul unei oferte comune / tertul sustinator, daca este cazul / subcontractant, daca este cazul.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca - Vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - Vicepresedinte; Fabioara Ionescu - Administrator Public al judetului, Mihail Pavel - Secretar al judetului Prahova, Albulescu Mihai Adrian - Consilier Judetean, Ciolac Dan - Consilier Judetean; Cord Ovidiu - Consilier Judetean; Costin Zaharia - Consiler Judetean; David Simona - Consilier Judetean; Dilirici Ion- Consilier Judetean; Dobre Adrian Florin - Consilier Judetean; Dragomir Florin Auras - Consilier Judetean; Dumbrava Paul - Consilier Judetean; Enescu Rares Dan - Consilier Judetean; Gunia Dragos Ionel - Consilier Judetean; Guran Virgil - Consilier Judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - Consilier Judetean; Ionica Ion - Consilier Judetean, Luchian Ion - Consilier Judetean, Lungu Gabriel Razvan - Consilier Judetean; Mesca Darius Dumitru - Consilier Judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - Consilier Judetean; Neaga Gheorghe - Consilier Judetean; Neagoe Dumitru Daniel - Consilier Judetean; Negoi Constantin - Consilier Judetean; Nicolai Marius - Consilier Judetean; Niculescu Georgiana Diana - Consilier Judetean; Nita Catalin Razvan - Consilier Judetean; Oprescu Nicolae - Consilier Judetean; Patrascu Vasile - Consilier Judetean; Pintoiu Toma - Consilier Judetean; Popovici Elisabeta - Consilier Judetean; Sfarloaga Ludmila - Consilier Judetean; Tabacu Jenica - Consilier Judetean; Toader Bogdan Andrei - Consilier Judetean; Tudora Dorin - Consilier Judetean; Vasile Viorica - Consiler Judetean; Viter David Andrei - Consilier Judetean, Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic;Alixandrescu Daniel-Director executiv Directia Patrimoniu Bratosin Gheorghe - Sef serviciu achizitii si contracte; Corneliu Adrian Ionita- Director executiv-Directia Patrimoniu;Serbanoiu Gabriela-consilier Directia Absorbtie fonduri europene; Gheorghe Catalin-consilier Directia Patrimoniu;Berteanu Vasile-consilier Directia Patrimoniu; Padurariu Pamfelia- Consilier ? Directia Patrimoniu; Anca Popa- sef serviciu Directia Tehnica, Chiroiu Teodor- consilier Directia Patrimoniu, Crudu Lucia-referent Directia Patrimoniu, este exclus din procedura de atribuire; Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Acesta nu trebuie sa fie emis/eliberat cu mai ult de 30 de zile inainte de depunerea ofertelor.Din acesta sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Documentele se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile prescurtate pentru ultimii 2 ani (31.12. 2010 si 31.12.2011), vizate si inregistrate de organele competente, Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operatorului economic sau membri asocierii impreuna ), pe ultimii trei ani financiari ( 2009, 2010, 2011 ) trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelorlucrari similare finalizatein ultimii 5 ani. Prin termenul"lucrari finalizate", conform art. 14 din Ordin 509/2011, se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, 2.Fisa/e de experienta similara;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte de natura si complexitatea lucrarii supuse proceduri.Valoarea contractului/lor trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.Pentru demonstrarea experientei similare, documentele depuse vor respecta prevederile articolului 188 aliniatul3 litera a) din O.U.G. 34/2006.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin un document/copii ale contractelor/actelor (parti relevante ale contractelor/procese verbale de receptie finale sau partiale, si recomandare din partea beneficiarului, care sa confirme executia de lucrari, de natura si complexitatea procedurii., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., 4.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;declaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani;Se va prezenta: -Responsabil tehnic cu executia - autorizatie RTE ?in domeniul drumuri si poduri, insotit de legitimatia vizata la zi, conform legii 101/1995 art. 14, 5.Informatii privind subcontractantii, 6.Informatii privind tertii sustinatori, 7.Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare Certificat privind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii., Certificat de implementarea standardului de management ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 11:06