Achizitie publica - Executie Podet pe DJ738 Poienari (DN 73) ? Jugur Draghici ? Mihaesti (DC11), peste valcelul Stoianului, km 16+800, com. Mihaesti, jud Arges.
Detaliu pentru invitatia numarul 325697
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325697/07.05.2012
Denumire contract: Executie Podet pe DJ738 Poienari (DN 73) ? Jugur Draghici ? Mihaesti (DC11), peste valcelul Stoianului, km 16+800, com. Mihaesti, jud Arges.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, Birou Licitatii-Achizitii, Pitesti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Podet pe DJ738 Poienari (DN 73) ? Jugur Draghici ? Mihaesti (DC11), peste valcelul Stoianului, km 16+800, com. Mihaesti, jud Arges.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executaPodet pe DJ738 Poienari (DN 73) ? Jugur ? Draghici ? Mihaesti (DC11), peste valcelul Stoianului, km 16+800, com. Mihaesti, jud Arges. Se va tine cont ca se va pune la dispozitie structura metalica .
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 852.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4400lei.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.6b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurarioriginal, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri.c) Plata cu numerar la caseria societatii orar de luni pana joi08, 00?15, 00vineri 7, 30-13, 00 ) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancar RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2458, 53lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 2781 alin. 1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.Se vor respecta si prevederile HG1045/2011 privind modalitatea de constituire prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile sicompletarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 12A completat;2.Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta formularul nr. 12B completat;3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010; Se va prezenta Certificatde participare cu oferta independenta - formularul nr. 2, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 -formularul nr. 3;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul RAJDARGES R.A: Director General ? Sorin IvascuDirector Economic ? Uretu ClaudiaDirector Tehnic Productie? Nicolau Alina5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Se va completa formularul nr. 4 ? declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile/ extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari, Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de 480000 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economicofinanciara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, in maxim uncontract, a carui valoare sa fie 240000 lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani. Se vaprezenta: Copie conformacu originalul, semnata si stampilata ale partilor relevante din contractulcare se dorestea fi luatin considerare ca experienta similara, insotitde acte aditionale, daca acestea exista;Cel putin o Recomandare/certificat constatator pentrucontractuladus ca experienta similara; Procesverbal de receptie la terminarea lucrarilor, Resurse tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare pentru a se face dovada detinerii si disponibilizarii utilajelor/echipamentelor. ( contracte, etc.).Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament, Resurse umane : Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 aniOfertantul va face dovada ca dispunede personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii CFDP , se vaprezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii poduri. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil CQ : pentru domeniul lucr ce urmeaza a fi executate Se va prezentadecizie de numire, declaratie de disponibilitate, Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de unorganism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniulexecutiei de constructii poduri . Nu se accepta operatori economici in curs de certificare, Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de unorganism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu in domeniulexecutiei de constructii drumuri . Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 16:13