Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie Post Control Nr.2 si Imprejmuire Detentie


Detaliu pentru invitatia numarul 334190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARULBRAILA
Numar invitatie: 334190/23.08.2012
Denumire contract: Executie Post Control Nr.2 si Imprejmuire Detentie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARULBRAILACod fiscal: RO24913000, Adresa: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Telefon: 0239/619314, Fax: 0239/625990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CARANTINA NR 4, Braila, Romania, cod postal: 810110, telefon: +40 239619314, fax: +40 625990, persoana de contact: ACHIZTII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Braila , localitatea Braila, str. Carantina nr.4A , jud. Braila, cod postal 810110.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Post Control Nr.2 si Imprejmuire Detentie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Post control nr.2 si imprejmuire detentie .Investitia va fi realizata in incinta Penitenciarului Braila, str. Carantina nr. 4A, municipiul Braila, judetul Braila, pe teren proprietate de stat, aflat in administrarea Administratiei Nationale a Penitenciarelor ? Penitenciarul Braila.
II.1.6) CPV: 45216113-9 - Lucrari de constructii de inchisori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este valabila 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In situatia extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru prticipare va fi prelungita in mod corespunzator .Garantia de participare va fi de 2% , adica 7.558 lei . Autoritatea contractanta va retine un cuantum de 1% , conform clauzei de la art 278^1din OUG 34 pe 2006 , in conditiile respingerii ca nefondate a contestatiei .Garantia de participare se va constitui conf. art. 86. din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Garantia de participare se poate vira in contul RO74TREZ1515009XXX000272, CUI 4342987 , Trezoreria Braila
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Se constit.conf.art.90, alin.(1) din HG925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In conform cu art.90, alin.(3)dinH.G925/2006, garantia de buna executie se poate constititui , daca partile convin , si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibilitati la dispozitia autoritatii contractante la Unitatea de Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in adminastrarea acestuia, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4;In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original , Formularul 4 din capitolul de Formulare: Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006Cerinta nr. 2Neicadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea , prezentarea obligatorie formularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 5 din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original , Formularul 5 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006 .Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6 din sectiunea formulare;Declaratie se va prezenta atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator.Persoane cu functii de conducere in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul Penitenciarului Braila sunt : - cms.sef Dobrica Marian - director- scms Malinchi Fanica ? director economico-administrativ- i.p. Purcaroiu Zoica ? sef serviciu logistic- scms Jianu Paula ? ofiter achizitii- cms. Sef. Urse Nicu ? inginer constructor? cms. Sef Serghei Cezar ? sef serviciu siguranta penitenciara- a.s. Bounegru Adriana ? contabil financiar;
- a.s Toader Jenel ? achizitor ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 7 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in original. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 8din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura in in original;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceste document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificatele mentionate la punctele 1) si 2) de la cerinta nr.6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 7Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 2) ? daca este cazul. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care trebuie sa rezulte ca in obiectul principal de activitate sau in activitatile autorizate ale operatorului economic sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitii: 1 Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul";; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluiin original/copie legalizata.Cerinta nr.2Atestat de tip B pt ?proiectaresi executie de instalatii electrice interioare. pt constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0.4 kV?, emis de ANRDE, conf.art. 12. din Ord 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergeticDocum.va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr.3Autorizarepentruefectuarealucrarilor de ?Instalaresi intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu?, emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de Urgenta (Ord.Min.Admin.si Int.87/2010)Docum.va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertelor;Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Date din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale, anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 378.000, 00 lei/echivalentul in euro calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an.2. Bilanturile anuale contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 vizate de Directia Generala a Finantelor Publice de la sediul ofertantului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara1.Inf. privindprincipalelelucrari executate in ultimii 5 ani, care va indica beneficiarul, indiferent. daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, obiectul contractului, valoarea lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, semnaturile contractantilor cat si procesul verbal de receptie finala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, impreuna cu anexele de remedieri, dupa caz;2. Experientasimilare a operatorului economic - ofertantul sa faca dovada executieide lucrari a caror valoare cumulata sa fie de min. 377.900 RON sau echivalentulin EURO.In cazul unei asocieri, aceste cerinte se indeplinesc prin cumulul experientei similare a ofertantilor asociati ce participa impreuna in asociere.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu aual lei/valuta comunicat de BNR.Cursul mediu anual leu/euro al BNR :2009:1 euro=4, 2373 lei;2010:1euro=4, 2099 lei;, Cerinta nr.2Inf. privindsubcontractantii daca este cazul.1.Decl. privind partea partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , specializarea acestora si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul nu va subcontractapartea/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.11, unde se va inscrie: ?Fara subcontractanti?., Cerinta nr.3Inf. privind asociatii - daca este cazul.1Acordul de asociere- In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia Personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.In cadrul unei asocieri, capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.DinAcordul de asociere va trebui sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, condi, Cerinta nr. 4Tert sustinator tehnic si/sau profesional- In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf cu prev. art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiar, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica .Prin prezentareaangajamentuluiferm al tertului sustinator acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asig sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 5Inf. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1.Declar. privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.Inf.referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului;2.Se vor depune CV-uri pentru fiecare persoana responsabila pentru indeplinirea contractului3. Trebuie sa faca dovada ca dispune sau a obtinut angajamentul acestuia;4. In acest sens operatorul economic va prezenta dovada de angajat sau a obtinut angajam. acestuia sau o copie a contractului de prestari servicii precum si o copie a Certificatului/Atestatului in domeniu ;5. Operatorul economictrebuie sa faca dovada ca dispune sau a obtinut angajam. acestuia;6. Docum. va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertelor;7.Ofertantul are obligatia de a declaraun responsabil tehnic cu executia (R, Cerinta nr.6Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiToate utilajele trebuie sa dispuna de raport de inspectie valabil (exceptie facand autovehiculele inmatriculabile, uneltele de mana si mica mecanizare si baracile).Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001/2008sau echivalent.Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de constructii civile si industriale (rezidentiale si nerezidentiale)., Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent.Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de constructii civile si industriale (rezidentiale si nerezidentiale).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la sediul unitatii noastre
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer