Achizitie publica - EXECUTIE, PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA A PROIECTANTULUI AFERENTE LUCRARILOR PENTRU PROIECTUL ?REABILITARE STRAZI IN ORAS CERNAVODA?
Detaliu pentru invitatia numarul 352101
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352101/05.08.2013
Denumire contract: EXECUTIE, PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA A PROIECTANTULUI AFERENTE LUCRARILOR PENTRU PROIECTUL ?REABILITARE STRAZI IN ORAS CERNAVODA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUTILITATI PUBLICE-GOSPODARIA COMUNALA SRLCod fiscal: RO 30860945, Adresa: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Telefon: +40 241487161, Fax: +40 241487161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487161, persoana de contact: Ruxanda Peiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487161, persoana de contact: Ruxanda Peiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE, PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA A PROIECTANTULUI AFERENTE LUCRARILOR PENTRU PROIECTUL ?REABILITARE STRAZI IN ORAS CERNAVODA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitieiil constituie proiectare ( proiect tehnic, elaborare documentatie pentru avize, detalii executie, caiete sarcini , verificare, asistenta tehnica proiectant)si executiea lucrariloraferente proiectului REABILITARE STRAZIIN ORASUL CERNAVODAin sistem credit furnizor .Proiectarea, asistenta tehnicasi executia lucrarilor se vor executaconform cerintelorcaietului de sarcini anexat.Nota: Valoarea aferenta procentului de 15 % reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de1.599.604, 84 Lei, distinct fata de valoaretotalaestimate a contractului de proiectare , asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului, in sistem credit furnizor;
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 263, 637.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solic.conf.art.86 al. (1) din HG925/2006 constit. gar. de particip., valab.pt.o perioada cel putin egala cu per.de valab.a ofertei (120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor), in cuantum de 213.280, 64 lei.Op.econ.pot opta pt.oricare dintre urmat.modalit. de constit.a gar.de particip: prin instr.de garant.emis de o soc.bancara ori soc. asigurari, care se prezinta in original, prin OP vizat de banca; Contul pentru depunerea gar.de particip: RO97BRDE140SV16336561400 deschis la BRD Cernavoda, cod fiscal RO30860945 Pentru gar. de partic constit, in valuta, se va avea in vedere cursul de schimb BNR din data publicarii in SEAP ainvit. de particip.Dovada constit.gar.de particip.treb.prezentata cel tarziu la data si ora stab.pt.deschid.ofertelor-art 86 alin 6 din HG925/2006. In orice sit., gar.de particip treb.sa fie prez.cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertantul pierde gar.de particip.in cond precizate de art 87 din HG 925/2006. Daca depune contest.si aceasta a fost respinsade C.N.S.C., sau a fost retrasa, se va retine de catre AC suma stab.conf.art.278 1 alin (1) lit c)si alin 2 din OUG 34/2006. Gar.de particip, constit.de op.ec.a carui oferta a fost stab.castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec. Gar.de particip, constit.de op.ec.a caror oferta nu a fost stab.castigatoare, se returneaza dupa semnarea contr.cu ofert.desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data exp.per.de valab. a ofertei. Nota: Conf Legii.346/2004, art.16, alin 2, IMM-urile pot benef.de prez.gar. de particip.in cuant.de 50% din val.solicitata, cu cond.prez.decl. privind incadr.categ IMM
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% / 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. MSodul de constituire: in conformitate cu art. 90, alin.(1)-(3), din HG 925 / 2006. Totodata, in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/19.10.2011, privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Documente solicitate pentru neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul: declaratie privind eligibilitatea- in original; Ofertantul / toti membrii asocierii vor prezenta cazier fiscal si cazier judiciar al societatii valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii) ? cazier judiciar al administratorului/ administratorilor declarati precum si cel al directorului general , valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulNota : In cazul in care semnatarul ofertei nu este administratorul societatii sau reprezentantul legal, se va prezenta inclusiv cazierul judiciar al persoanei imputernicite, inclusiv imputernicire notariala privind dreptul persoanei respectve de a angaja legal raspunderea ofertantului in prceduraIncadrarea situatiile de la art 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea din procedura.2. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Doc. solicitate pentru neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- in original; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul local pentru sediul / punctul(punctele) de lucru declarat(e) a fi implicat(e) in derularea contractului din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta in original decl. de neincadrare in prev art. 181 lit a, c^1 si d din OUG 343. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- in original de catre ofertant / toti membrii asocierii4. Se solicita prez. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in original de catre ofertant / fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: ZLATE NICOLAE ? Director General, CILEAGA MARGARETA - Sef birou buget-contabilitate, GARABA NELU ? Sef birou tehnicedilitar;PEIU RUXANDA - membru comisie evaluare oferte, IONESCU MARINELA-membru comisie evaluare oferte, TIRTARA AURICApresedinte comisie evaluare oferte, CADIU MARIN-Consilier-Juridic, . BRUCHENTAL IULIA-ANTONIA ?Consilier local.DAN LIVIU ? Consilier localDRAGHICI MARIAN-CRISTIAN- consilier local, HOFNAR ROBERT-STEFAN-consilier local, HRISTEA FLORIEAN ? Consilier local, MARCU CARMEN - Consilier local, MIRCEA MARIANA -Consilier local, NICOLA MARILENA-LAURA - Consilier local, NICOLAU ROBERT - Consilier local, .PATU DANUT - Consilier local, PLESA STEFAN - Consilier local, .POPA CRISTIAN - Consilier local, .RADUCANU GABRIELA ? Consilier local, SAVA MARIAN ? Consilier local, . TOTH ALEXANDRU - Consilier local, TUDOR ROMEO ? Consilier local, EGOROV IRINA-RALUCA ? membru comisie evaluare oferte, PRICOP LILIANA-CARMEN - membru comisie evaluare oferte, MENAT ALEDIN - membru comisie evaluare oferte, IORGULESCU RODICA ? Secretar UAT, SULIMAN ECREM ? Viceprimar, HANSA GHEORGHE - PrimarNota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 alin 1) lit b)din HG 925/2006Nota: In vederea respectarii principiului tratamentului egal si nediscriminatoriu al operatorilor economici si evitarea situatiilor prevazute de Art 201 alin 2 din OUG 34/2006, nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuire .In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si confirmariale documentelor de calificare existente. Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentacuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulteasociatii, persoanele imputernicite legal sa angajeze societatea, sediul social si punctele de lucru, faptul ca obiectele de activitate declarate si autorizateconform Legii 359/2004 corespund activitatilor aferente contractuluiNota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 alin 1) lit b)din HG 925/2006Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere aofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata / copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Se va prezenta in original Lista principalelor lucrari de drumuri, executate in ultimii 5 ani/siprincipalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din Formulare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 2Experienta similara Se solicita dovedirea experientei in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin un contract , cel mult2 contracte , duse la bun sfarsit, avand ca obiect executia de lucrari de drumuri cu valoare cumulata de cel putin 9.000.000 lei (fara TVA)Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); Se vor prezenta cerificari de buna executie sau orice alte documente conform precizarilor de mai sus. Documentele prezentate vor fi certificate prin semnatura si stamplila de catre beneficiarActele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmeiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr 3Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin un contract dus la bun sfarsit avand ca obiect servicii de proiectare si asistenta tehnica , faza proiect tehnic pentru lucrari de drumuri, in valoare de cel putin150.000 lei ( fara TVA)Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada prestarii serviciilor , daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); Se vor prezenta cerificari de buna executie sau orice alte documente conform precizarilor de mai sus., Continuare Cerinta nr 3
Experienta similaraDocumentele prezentate vor fi certificate prin semnatura si stamplila de catre beneficiar.Actele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr 4
Informatii referitoare la personalSe va prezenta oDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original, Cerinta nr. 5
Se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalul calificat ce urmeaza a fi implicat in derularea integrala a contractului , in directa corelare cu oferta depusa ? in original, Cerinta 6Pentru asigurarea optima amanagementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca va avea disponibil in santier pe toata durata contractului inclusivpersonal cheie, din care: -Pt pers cheie pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri actualizate, semnate si datatein original continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelorde calificare si pozitia pentru care este propus .- Declaratii disponibilitate- in original ; - Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor de calificare.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate, avand in vedere termenul scurt de executie sinecesitatea nesuprapunerii responsabilitatilorAC isi rezerva dreptul de a solicita documente . care sa dovedeasca exp similara mentionata in CVa personalului cheie, 1 (un) absolvent de studii superioare cu experienta generala (diploma) de minim 3 ani de zile, certificatca manager de proiect conform cu standardul ocupational si care sa fi ocupat o pozitie similara in1 (un) proiect? pentru functia de manager de proiect;, fie participarea in calitate de expert dar nu manager de proiect /coordonator de proiect -intr-un proiect similar cu cel care face obiectul prezentului contract(un) inginer constructor specialitatea drumuriabsolvent de studii superioare tehnice cuspecialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 3 ani si care sa fi condus in calitate de Sef de Santier minim 1 (un) contract de executie lucrari de drumuri ? pentru functia de Sef de Santier Constructie Drumuri, 1 (un) inginer specialitatea drumuri , absolvent de studii superioare in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri(sau echivalentul acesteia) cu o experienta generala de minim de 2 ani si care are o experienta specifica in pozitia desef de proiect sau similarpentru cel putin 1proiect tehnic de drumuri? pentru functia de Sef Proiectare, O persoana atestata ca manager al sistemelor de managementul mediuluiconform Cod COR 325702siin vederea respectarii reglementarilor emise in baza Legii 1/2011 de Autoritatea Nationala pentru Calificari- ? pentru functia de manager mediu1 (un) Responsabil SSM- atestat in conformitate cu prevederile legale, conform art. 49 si art. 51 indice 1 lit. a) din norme metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006., 1(un) Responsabil tehnic cu executia ? specializareadrumuri, atestatde catre MDRT conform legislatiei in vigoare, Pentru verificarea proiectului operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici independenti atestati pentru domeniile aferente contractului: A4, B2, D. Se vor prezenta copii dupa atestate, legitimatii sau autorizatii in termen de valabilitate pentru personalul propus pentru verificarea proiectului, insotit de declaratii disponibilitate, Cerintanr 7Ofertantul trebuiesa dem. ca detine/ are drept de folosinta/ are accespentru cel putin echipam si utilajele de mai jos, considerate a fi minimul necesar pentru realizarea executiei in termenul maximde finalizare: - statie de producere a mixturilor asfaltice, cuo capacitate adecvata indeplinirii contractului in termenul asumat;
-un finisor pentru asternerea asfaltului;
- un cilindru compactor;
- unbuldoexcavator;
- doua echipamente tip incarcator/autoincarcator frontal;
-un motocompresor;
- un autogudronator pentru emulsie;
- doua autobasculanteOp ec. trebuie sa completeze: -Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele/ dotarile tehnice de care dispune pentru indepl. corespunzat.a contract. de lucrariconform ofertei depuse - in original.Documentul va mentiona utilajele instalatiile/echipamentele/ dotarile tehnice asumatepentru indeplinirea tuturor activitatilor aferente contractului, conform ofertei., Pentru utilajele/ instalatiile/ echipamentele/ dotarile tehnice declarate. se vor prezenta obligatoriu: - doc privind detinerea (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de doc). Se vor prezenta doc contabile (facturi, , fise mijloc fix, contracte de leasing, contracte de inchiriere, decl de punere la dispozitie a utilajelor, etc)in care utilajele si echip vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate/ puse la dispozitie(in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta dovada detinerii/ dreptului de a pune la dispozitie din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul.)Se vor prezenta documentatiidin care sa rezulte capacitatea tehnica a utilajelor declarate a fi implicate in derularea contractului, -laborator de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitateaplicabile contractului pe care le acopera, in vederea respectarii Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005, conform procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii , Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 400 din 08.06.2011..).Ofertantul va prezenta in copie, certificata conform cu originalul, dupa oricare din documentele care atesta ca detine in proprietate/ detine dreptul de folosinta/ are accespentru laboratorprecum si documente din care sa rezultevalabilitatea autorizari, Cerinta nr. 8
Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiIn acest sens, se va completa in original formularulcu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.
Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in originalIn vederea certificarii faptului ca subcontractantii declarati sunt autorizati legal sa desfasoare partea din contract precizata, se vor prezenta in copieconform cu originalul certificate constatatoare emise de ONRCdin care sa reiasa faptul ca obiectele de activitate autorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor aferente contractului pe care urmeaza sa le desfasoare., Cerinta nr. 9
Informatii privindasocierea
Se va prezenta Acord de asociere in original
Acordul de asociere va cuprinde incusiv urmatoarele elemente:
- asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea
contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei
- precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi realizate de fiecare dintre membrii asocierii
Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare-Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 alin 1) lit b)din HG 925/2006
Nota: In vederea respectarii principiului tratamentului egal si nediscriminatoriu al operatorilor economici si evitarea situatiilor prevazute de Art 201 alin 2 din OUG 34/2006, nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuire .In urma eventualelor cereri de clarificari ale autoritatii contractante se vor accepta doar clarificari, detalieri si confirmariale documentelor de calificare existente Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatiiOperatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui in domeniile aferente contractului, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiOperatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent luiin domeniile aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim 75 puncte. - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Ppret = (pret minim / pret ofertat) x 75
Durata de executie integrala a lucrarii
15
Descriere: Durata va fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.) - pentru durata de indeplinire , cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (15);
- pentru o durata mai mare decat durata minima ofertata, punctajul se acorda astfel: Pdurata = (durata minima / durata ofertata) x 15; Durata maxima acceptata pentru executia lucrarilor (inclusiv proiecatre) este de 6 luni . Ofertele care precizeaza o durata mai mare de 6 luni vor fi considerate neconforme. Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 4 luni Durata va include atat perioada necesara proiectarii cat si perioada aferenta executiei. Asistenta tehnica a proiectantului se va acorda pe intreaga perioada de derulare a contractului . Pentru ofertarea duratei aferenta proiectarii nu sevor lua in calcul termenele necesare obtinerii de avize/ autorizatii emise de care autoritatile abilitate in domeniu.
Durata de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Duratava fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.)- pentru durata de garantie maxima acordata , se acorda punctajul maxim alocat (10); Pt. Per. de gar. mai mici ca Gar. Max.punctajul este Pgar = ( Gn/Gmax)X 10); Nu se puncteaza suplimentar durate mai mari de 60 luni. Pt, durate mai mici de 36 luni oferta va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:26