Achizitie publica - Executie ?RANFORSARE SISTEM RUTIER DC46 KM 4+200-7+00 L = 2.800 m COMUNA HORODNIC DE SUS, JUDETUL SUCEAVA?.
Detaliu pentru invitatia numarul 352698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HORODNIC DE SUS (PRIMARIA HORODNIC DE SUS SUCEAVA)
Numar invitatie: 352698/19.08.2013
Denumire contract: Executie ?RANFORSARE SISTEM RUTIER DC46 KM 4+200-7+00 L =2.800 m COMUNA HORODNIC DE SUS, JUDETUL SUCEAVA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HORODNIC DE SUS (PRIMARIA HORODNIC DE SUS SUCEAVA)Cod fiscal: 15562708, Adresa: comuna Horodnic de Sus, str. Centru, nr. 1057, judetul Suceava, Horodnic de Sus, Telefon: 0230/415311, Fax: 0230/415313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Horodnic de Sus, nr. 1434, judetul Suceava, Horodnic de Sus, Romania, cod postal: 727305, telefon: +40 230415311, fax: +40 230415313, persoana de contact: Primaria comunei Horodnic de Sus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Horodnic de Sus, Comuna Horodnic de Sus, judetul Suceava, tel 0230-415311, fax 0230-415313.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie ?RANFORSARE SISTEM RUTIER DC46 KM 4+200-7+00 L =2.800 m COMUNA HORODNIC DE SUS, JUDETUL SUCEAVA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica executarea lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?RANFORSARE SISTEM RUTIER DC46 KM 4+200-7+00 L =2.800 m COMUNA HORODNIC DE SUS, JUDETUL SUCEAVA?Lucrarile de executie incluse in prezentul contract sunt structurate pe componente dupa cum urmeaza: Lucrari de reparatii a suprafetei degradate prin plombari cu beton asfaltic deschis tip BADPC25, ranforsare sistem rutier, consolidare acostamente, executie rigole, lucrari de siguranta circulatiei.VE min acord cadru 759.397 lei + 6% (45.563, 82 lei) div si neprev, VE max acord cadru 1.518.794 lei + 6% (91.127, 64) div si nepr. VE max contract subsecv 759.397 lei + 6% (45.563, 82 lei) div si neprev iar VE min a acestui contract subsecvent380.000 lei + 6% (22.800 lei) div si neprev. Total valoare estimata maxima inclusiv diverse si neprevazute = 1.609.921 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 609, 921 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 15.187 lei la un curs euro ? curs BNRla data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare va fi constituita in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.Garantie de buna executie: Se restituie, dupa cum urmeaza: a) 70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat päna la acea data pretentii asupra ei;b) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat päna la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm ai tertului/tertilor sustinator(i).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romäna. (Documentele emise in alta limba decät romäna trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romäna).Toate documentele vor avea, pe länga semnatura, mentionat in clar numele intreg.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, Iit.a, c' si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Certificate tip eliberate de autoritatile mai jos mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic4.1Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente alebugetului general consolidat ai statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate ai ConsiliuluiLocal in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romäna de catre un traducator autorizat.5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69A1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69' din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: SBIERA GHEORGHE ? primar, LUTA VALENTIN PETRICA ? Viceprimar, SCHEUL GHEORGHE ADRIAN ? Secretar, COSOVAN MIHAELA CRISTINA ? Contabil sef, GAVRILESCU ANGELA RODINA ? Referent achizitii publice, BADELITA IOAN ? Consilier local, CALANCE DUMITRU - Consilier local, CALANCEA NICOLAE MIRCEA - Consilier local, CALUGAREAN VASILE IONEL - Consilier local, CRUT TEODOR - Consilier local, GRIGOREAN GAVRIL - Consilier local, LUTA IONICA - Consilier local, ONICA CONSTANTIN - Consilier local, ONICA DUMITRU VALENTIN - Consilier local, POPESCU DUMITRU NICUSOR - Consilier local, POPESCU IONEL - Consilier local, MOROSAN IONEL FLORENTIN - Consilier local. 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1.Persoane juridice romane: Ofertantul va depune: Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa faptul ca, obiectul de activitate alofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente pentrupartea de contract pe care o va realiza.NOTA: -Ofertantului desemnat cästigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, certificatul constatator, pentru conformitate.-Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.Persoane fizice romäne: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA. Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente pentrupartea de contract pe care o va realiza.2.Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romäna de catre un traducator autorizat, documente valabile la data limita de depunere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente pentrupartea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu1.500.000 lei.Ofertantul va depune: 1.1.Fisa de informatii generale - conform Formularului 6 din Sectiunea lIla documentatiei de atribuire.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei sa va utiliza, obligatoriu, cursul de schimb leu/euro mediu anual comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (informatii la http: //www.bnro.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului.Ofertantul va depune: 1.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limitä de depunere a ofertelor), conform Formularului 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. In cazul in care contractele sunt exprimate in Euro, cursul euro valabil este cursul euro BNR din data publicatii invitatiei de participare.Ofertantul va depune: 1.2 Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, 2. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada dispunerii sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.), sau printr-un angajament ferm din partea operatorului economic a urmatoarelorutilaje, instalatii, echipamente tehnice: -statie autorizata de preparat mixturi asfaltice-autofreza pentru frezarea betoanelor asfalticeOfertantul va depune: 2.1 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Formularul 10 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Modalitatea de indeplinire a cerintei: Vor fi prezentate urmatoarele documente: -Pentru statia de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii aledocumentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/ facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/ prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul".-Pentru celelalte utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari se va prezenta dovada dispunerii sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.)., 3. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare executiei pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier*. (cf. H.G. nr.808/2005) respectiv A.N.C.F.D; M.D; D.)Nota: A.N.C.F.D - Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D - Materiale pentru drumuri; D - Drumuri. Ofertantul va depune urmatoarele: 3.1. Certificate/documente edificatoare care sa demonstreze dreptul deproprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului pentruprofilele solicitate., 4. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului :1. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE): -atestatul RTE in domeniul infrastructurii de transport rutier in activitatile de: lucrari de constructii drumuri.2. Responsabil cucalitateaStudii si aptitudini solicitate: -licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer;
- decizia de numire sau atestatul CQ in domeniul lucrari de constructii drumuri.Ofertantul va depune: 4.1 Formularul 12 - Lista personalului cheie din Sectiunea III ?Formulare" din documentatia de atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit alofertantului.Informatii minime necesare: Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta-Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus.completat in conformitate cu Formularul 13 prezentat in Sectiunea III ?Formulare" din documentatia de atribuire, semnat in origina de catre expertul propus, - CV - completat in conformitate cu Formularul 14 prezentat in Sectiunea III ?Formulare" din documentatia de atribuire, semnat in origina de catre expertul propus, - copii ale diplomelorde studii-copii ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) valabile la data limita de depunere a ofertelor., 5. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: 5.1 Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 7, precum si Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Nota: Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 7, subcontractantii, sau in lipsa acestora vor depune Formularul 7 si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul". Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001 echivalente sau alte documente echivalente. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent si abilitat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatul va fi prezentat in copie lizibibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)., Standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent si abilitat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatul va fi prezentat in copie lizibibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:40